Mage Road - Bölüm 60 - Tarikat Seviyeleri ,,

1K 127 6
                                    

Felix yüzünde büyük bir gülümseme ile patika yolda ilerliyordu.


«O şımarık kıza iyi bir ders vermiş oldum !»


diye düşünüyordu.Aslında hepsini öldürüp Abisal Kurbanı yapma fikri aklından bir kaç kez geçmişti.Fakat bu kadar da kötü olmasına gerek yoktu sonuçta onlar ile ciddi bir olay yaşamamıştı.


Felix sadece düşmanlarını ve avlandığı zamanki yaratıkları kurban etmenin en iyi hareket olacağını bilen biriydi.Felix patika yolda ilerlediği sırada deri kahverengi renkli çantasından bir parşömen çıkardı.Bu parşömen aslında kendisine Fargol tarafından verilen haritaydı.Şu anda bulunduğu yer Numer Düzlükleri olarak biliniyordu ve Mithran İmparatorluğunun batısında bulunuyordu.


Felix sınırdan çıkmadan önce en azından 2 kasaba ve 1 şehir göreceğini biliyordu.Yolunun üstünde olan ve kendisine en yakın kasaba Markin adlı bir Kont tarafından yönetilen kasabaydı.


Felix boş zamanlarında okuduğu kitaplardan bu şehrin taş ocakları ile ekonomisini geliştirdiğini biliyordu.Aynı zamanda küçük bir büyücülük mağazasına da sahipti.


Felix in şaşırdığı tek şey ise okulların azlığıydı.Koskoca imparatorlukta sadece 3 şehirde vardı ki bu şehirlerden biri olan Mithra imparatorluğun başkent şehriydi.Bu okulların ücretleri ise öğrenci başına haftalık 100 Ruh Taşıydı sadece bir Kont veya benzeri derece zengin bir tüccar çocuklarını böyle bir okula veya akademiye gönderebilirdi.


Felix bunları düşündükçe bütün bu kaynaklara tarikatların ve okulların nasıl sahip olduğunu anlayabiliyordu.Normal bir büyücü tarikatı bile Mithran imparatorluğunu yok edebilecek güce sahipti.Bu nedenle imparatorluk diğer büyücü tarikatları ile anlaşmalar sağlayıp onlara imparatorluğun korunması için aylık veya haftalık belirli ücret ödüyorlardı.Bu ücretler ise doğal olarak imparatorluğun kendisinin açtığı okullardan geliyordu.


Felix düşüncelere dalarak ortalama 2 3 saat boyunca yürümüş ve sonunda Markin kasabasına gelmişti.Felix şehrin gerçekten de taş ocaklarını iyi kullandığını anlamıştı.Duvarlar tamamiyle kaliteli gri taşlardan yapılmıştı ve yüksek aynı zamanda da kalındı.


Felix kapıdan rahatlıkla içeriye girdi ve bir han bulmak için yola koyuldu.Bir süre sonra bir kaç kişiye sorarak han ın yolunu buldu ve handan içeriye girdikten sonra köşede bir masaya geçip yemek ve bir kaç içecek bir şey aldı.Bütün bunları tükettikten sonra ödemeyi yaptı ve handan dışarı çıktı.


Havanın kararmasına daha vardı bu nedenle etrafı gezmenin ve sahip olduğu boş zamanı biraz eğlenerek geçirmenin pek de sıkıntı yaratmayacağını düşündü.Gerçi Felix için eğlenmek büyü ile ilgilenmek demek olduğu için pek de bir anlam ifade etmiyordu.


Felix kitapta okuduğu büyü mağazasını bulmuştu.Mağazanın adı Black Moon olarak geçiyordu ki aynı isimde bir tarikatta vardı.Çoğunlukla karanlık ve su büyülerinde uzmanlaşan bu tarikat bir 2.Seviye Tarikat olarak adlandırılmıştı.


İmparatorluktaki tarikatlar başlarında bulunan kişinin seviyesine göre numaralandırılırdı.Örnek olarak Beş Yıldız tarikatı , Felix in bulunduğu tarikat bir 1.Seviye Tarikat olarak adlandırılıyordu.Çünkü liderleri 6.Seviye bir büyücüydü.Black Moon ise 2.Seviye olarak adlandırılıyordu çünkü liderleri 7.Seviye bir büyücüydü.


Felix in gideceği Ruh Sırrı tarikatı ise 3.Seviye bir tariakattı ve 8.Seviye bir lidere sahipti.Aynı zamanda bu şimdiye kadar Felix in gideceği en güçlü büyücü organizasyonu olacaktı.Ruh Sırrı gibi bir tarikat içinde Felix yöneticili

k görevini sürdüremezdi.Belki normal bir öğretmen veya üst seviye uzmanlık yapardı.

Felix in düşüncesine göre böyle yerlerde yöneticilik yapmak için en azından 6.Seviye olmak gerekiyordu ki sadece bu konudan bile Ruh Sırrının , Beş Yıldıza göre ne kadar güçlü olduğu belliydi.Felix düşüncelerini bir kenara bıraktı ve Black Moon mağazasına giriş yaptı.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin