Felixin cevaplamasıyla birlikte iki kapı muhafızlar tarafından açıldı ve 3 lü odaya girdiler.Odanın içinde uzun kare bir masa vardı ve 9 Koltuk vardı 4 er tane yan kısımlarda bir tane ise baş kısımda.Baş kısımda bulunan koltuk diğer koltuklardan daha şaşalıydı.Hemen yanlarında bulunan koltuklar da arkasından gelen koltuklardan daha lüks gözüküyordu.Tavandan aşağıya sarkan meşalelerden yapılmış olan ışık kaynağı ise oldukça güzel gözüküyordu.
Odaya girdikten hemen sonra Will muhafızlardan birinin kulağına fısıldadı ve Felix e bir koltuk getirmesi için muhafızı gönderdi.
Kısa süre sonra Felix incelemesini bitirmiş ve koltuğu getirmişti.Koltuğun koyulduğu yer ise
Baron Mander tarafından seçilmişti ve kendisinin tam karşısıydı.Kısacası Baron Mander Felixi kendisiyle eşit seviyede görüyordu demek oluyordu.
Baron Mander ve Felix karşı karşıya oturmuşlardı.Will ise Baron Manderin hemen yanına oturdu ve ikili arasında bakışmalara dikkat etmeye başladı.
O sırada Baron Mander hafifçe sırıttı ve güvenilir bir ses tonu ile konusmaya başladı.
"Kabul ettiğini ve bizimle birlikte kalacağını daha doğrusu bir süre kalacağını duymak oldukça güzel , Sana güzel bir oda hazırlayacağım , doğal olarak istediğin zaman burada kalman ve buradan çıkman mümkün olacak , yemek gibi günlük ihtiyaçlarda burada karşılanacaktır.Haftalik ise 100 altın ve 1 Ruh Taşı ödeyeceğim , herhangi eklemek istediğin bir şey var mı ?"
Felix gülümsedi ve kafasını iki yana salladıktan sonra konuşmaya başladı.
"Bu şartlar bana oldukça uygun fakat şimdiden söylemek istiyorum.Saraydan kimseye büyücülük yapmayı öğretmem.Kendi işime ve sarayın güvenliğinden sorumlu olurum."
Will ve Baron Mander onaylarak kafasını sallamıştı.Büyücülerin başkalarına eğitim verdiği oldukça nadir görülmüştür.Sadece bununla kalmakla değil , eğer yardım edecekleri kişi büyücü değilse tenezzül bile etmezlerdi.Bu Felix Büyücü Marketine gittiğinde diğer büyücünün kendisine bazı bilgiler vermesinden dolayı geliyordu.
Sonrasında ise Baron Mander köşede duran muhafızlardan birine bağırdı ve konuşmaya başladı.
"Bütün aile üyelerini buraya getir ve birlikte yemek yiyeceğimizi söyle"
Muhafız ayağını kaldırdı ve yere vurduktan sonra kapıdan hızlı bir şekilde çıktı.Koridordan zırhından gelen sesler Felixin kulağında çınlanmaya devam ediyordu.
20 dakka içinde yemekler masaya donatılmış. Ailenin diğer üyeleride gelmeye başlamıştı.Kimse Felixin oturduğu yere aldanmadan kendi koltuklarına geçmişti.
Herkesin masada bulunmasıyla Baron Mander ellerini yana açtı ve kudretli bir ses tonunda konusmaya başladı.
"Ailem aramıza bir süreliğine yeni biri katıldı."
Sözlerinden sonra Felixi işaret edip
"Lütfen hep birlikte Efendi Büyücü Felixi tebrik ederim"
Sözlerini söyledi.
Her ne kadar küçük bir konuşma olmuş olsada Baron Manderin sözleri masanın ortasında bulunan büyük hindiyi pişiren bir şimşek gibi düşmüştü.Sanki hindi önceden çiğdi fakat Baronun sözleriyle birlikte düşen yıldırım ile pişmişti.
Hemen sonrasında ise Will in yanında bulunan sarışın genç Mark ilk konuşan olmuştu.
"Önceki kabalığımı masur görün Efendi Büyücü Felix ailemize hoşgeldiniz"
Felix kafasıyla onaylama işareti yapmıştı.Mark ise o sırada içinden
"İyiki önceki ulayı fazladan uzatmamışım"
Mark ın sözlerinden sonra kızıl kıyafetli kız konuşmaya başlamıştı.
"Ailemize hoşgeldiniz Efendi Felix , benim adım Celice Mander umarım iyi anlaşırız"
Felix Celiceye doğru bakıyordu ve cümlesinin sonunda hafif göz kırpma işaretini görünce hafifçe sırıtmaya başlamıştı.Celiceden sonra beyaz kıyafetli minyon kız konusmaya başlamıştı.
"Ailemize Hoş geldin Büyücü Lord , ben Mia Mander"
Felix aynı şekilde kafası ile işaret verdi ve gülümsedi.
Sonrasında ise Mark ın karşı koltuğunda bulunan genç adam konuşmaya başladı.Bu genç adam Marklar ile birlikte olan genç adamın takendisiydi.
"Aynı şekilde bende sizinle tanıştığıma memmnun oldum Felix Efendi , Adım Leo Mander"
"Figa Mander"
Leo adlı gencin konusmasından sonra yanındakı bulunan genç hiç bir şey söylemeden direk olarak ismini söylemişti.Doğal olarak bunu garip olarak gören Felix pek de umursamamıştı.
Tanışma faslı bittikten sonra masada bulunan herkes yemeye başlamıştı.Felix her ne kadar çiftçi olsada kitap okumayı sevdiği için çatal ve bıçak kullanmasını iyi biliyordu.Bu nedenden dolayı geçmişi ile ilgili herhangi bir şey ortaya çıkmayacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantezieBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...