Felix sağ taraftakı yolu seçip doğrudan Feidelphia şehrine gitmeye başlamıştı.Fidelphia şehri hakkında pek bilgisi yoktu fakat en azından orta seviyede bir şehir olduğunu biliyordu.Bu demek oluyordu ki , gücü ve olanakları hiç yoktan Celmano şehriyle birebir olacaktı.
Felix ilerledikçe karanlık açılmış ve kuşluk vakti gelmişti.Etraftaki vahşi hayvanların sesleri yerini kuşların cıvıldamasına ve küçük sincapların çalılıklardan çalılıklara koşuşturmasına bırakmıştı.
Felix etrafta izlediği görüntüler ile birlikte rahatlıyordu.Bulunduğu dünya oldukça kötü bir yerdi aslında , arada sırada böyle ruhu dinlendirecek eylemler yapmanın hiç de kötü olmadığını düşünmüştü.
"Güçlünün güçsüzü ezdiği ve güçsüzün hiç bir hakkı olmadığı bir yer"
Felix yaşadığı bölgeyi en net olarak bu şekilde temsil edebileceğini düşünmüştü.Burası kitaplardakı komik hikayeler ile bağdaştırılan bir yer değildi.Gerçek hayattı , en yakın arkadaşın değerli bir eşya için seni gözünü kırpmadan öldürebilirdi.Hatta sırf birazcık güç için seni kurban edebilir ve eşyalarını çalabilirdi.
Sevdiğin kadın veya erkek , senden daha güçlü ve zengin birini bulur bulmaz onlara kaçabilirdi.Hatta toplum tarafından yapılması gereken şeyin bu olduğu söyleniyordu.
Felix felsefik düşüncelere girdiğinde sonunda karşında yepyeşil çimler ile kaplı büyük bir arazı gelmişti.Arazinin hemen yanında ise büyük yeşil renkli surlara sahip bir yerleşim yeri vardı.Felix haritaya baktı ve gördüğü surların Fidelphia ya ait olduğunu anladı.
Felix derin bir nefes verdi ve şehrin kapısına doğru yol aldı.
Şehrin kapısından büyücü olduğunu belli edip rahatça giren Felix ilk öncelikle şehirdeki insan profilini incelemeye başladı.
Kısa bir sürede şehirde bulunan insanların çoğunun mutsuz olduğunu anlamıştı.Neden böyle bir kafada olduklarını bilmiyordu.
Felix bundan sonra ise bir büyücü mağazası buldu.Mağazanın ismi Siphon Dawn olarak geçiyordu.Bu Felix e önceki kasabadakı Siphon mağazasını hatırlatmıştı.Fakat şu anda onun için böyle bir şeyin önemi yoktu.
Felix mağazadan içeri girdi ve konuşmaya başladı.
"Ben bir gezgin büyücüyüm , etrafta katılabileceğim büyücü tarikatlarını biliyormusun mümkünse Orta-Üst veya Üst Seviye büyücü tarikatları olmasını istiyorum ?"
Felix in konuştuğ orta yaşlı adam gülümsedikten sonra bir kitap çıkardı ve kitabı Felix in önüne koydu.
Felix kitabı incelemeye başladığında içinde 4 farklı tarikat olduğunu görmüştü.
"Bone Grave" - Orta Sınıf"
"Fidelphia şehrinin güneyinde bulunan sisli ormanların içinde bulunan bir büyücü tarikatıdır"
"Tür" - Karanlık ,"
--
"Mysterious Light" Orta Sınıf"
"Fidelphia şehrinin doğusunda Miwor ormanlarının içinde bulunan bir tepede kurulu olan tarikattır.
"Tür" - ??"
--
"Corpse Head"
"Fidelphia şehrinin batısında Malkarth dağının eteklerinde bulunan bir tarikattır."
"Tür" - Ceset , Karanlık"
--
"Five Star""
"Fidelphia şehrinin kuzeyinde bulunan soğuk bir mevsime sahip olan , karlı diyarlar ile kaplı bir tarikattır.
"Tür" - Buz , Su"
Felix düşünmeye ve odaklanmaya başlamıştı.
Kafasında bir çok seçenek vardı.Fakat istediği şeylerden biri ise kötü odaklı bir tarikata girmek istememeydi.Gerçek bir hırslı kişi kötü bir yere girip etrafındaki insanların zaten kötü olduğunu bildiği bir kısma gitmek istemezdi.Bu sadece kendisini sürekli olarak riskli bir halde tutardı.Felix in istediği sadece kendisinin kötü niyetli olabileceği ve diğer insanların iyi bir şekilde olabildiği yerdi.Bundan dolayı direk olarak Corpse Head ve Bone Grave , tarikatlarını elemişti.
Felix 4.Seviye olduktan sonra bir çok bilgiye sahip olmuştu.Bunlardan biri de sahip olduğu ruh gücünün miktarina göre öğrenebileceği büyü modelleri olmasıydı.Büyü Modellerini her ne kadar kendisi rahatlıkla öğrenebiliyor olsada diğer insanlar için bu hiç de kolay değildi.
Felix in düşüncesi aslında basit bir imajdan geliyordu.Felix eğer şu anda Abisal Kuklası ve Kurbanı büyülerini saymazsa 3 farklı 0.Seviye büyüsüne sahipti.Sahip olduğu ruh gücü ise 4.8 olarak sınırlanmıştı.Felix şu anda sadece bir farklı 0.Seviye büyü modelini daha zihin sarayına yerleştirebilirdi.Sonrası ise kendi zihnini ve ruhnunu yorar bütün potansiyelini mahvederdi.
Felix eğer 0.2 puanlık bir artırış gerçekleştirebilirse 2 farklı 0.Seviye büyü modelini Zihin Sarayına ekleyebilecekti.
Felix derin bir düşünceye girdi.
-----
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasíaBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...