Mage Road - Bölüm 12

1.2K 141 2
                                    

Kitaplarda böyle durumlardan bahsedilmiş olsada kendisinin tecrübe etmesi ayrı bir bilgelik katmıştı.

Felix bu tecrübe ile birlikte yeterli kaynaklara ve gerekli olan nesnelere sahip olsa bile yeteri kadar büyü gücü elde etmeden başka bir sembol çizimi veya kaynaklara güvenerek seviye atlamaya çalışmanın çok riskli olduğunu anlamıştı.Eğer bilincini o anda kaybetmiş olsaydı belkide bir daha hiç uyanamayacaktı ve bir süre sonra cesedini yatağın üstünde bulacaklardı.

Felix bir daha her seviyede yeteri kadar güç elde etmeden onları geçmeyeceğine kalbinin içinden söz verdi.

Bundan sonra ise kurmuş olduğu Su Elementi Sembolüne Water Tentacle Büyü Modelini yerleştirmeye başladı.Ortalama 3 4 saat sonra tasarım tamamlanmıştı.

Felix tasarımın tamamlandığı anda beyaz ışık parçalarının bir anda etrafında belirdiğini ve kendine doğru geldiğini görmüştü.Bu olayın sonrasında ise kendini çok daha iyi hissediyordu.

Yeni büyüsünü de eklemesiyle birlikte Felix zihninde kendini düşündü ve önceki beyaz taş etkisini gösterip kendisine rüyamsı bir şekilde kendisine yeni durumunu gösterdi.

"Felix Irmogram"

"Seviye 3 Locus"

"Büyü Gücü – 2.0"

"Ruh Gücü – 2.0"

Zihin Sarayı (Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)

(Su Elementi Sembolu 0.Seviye)

Büyüler -

Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.20) – Hasar = 5 Derece

Water Tentacle (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 10 saniye başına 0.20) Hasar = 3 Derece

-Büyücü 3.Seviyeye geldiği için büyülerin ne kadar hasara sebep olduğunu zihninde inceyelebilir-

Felix zihninde yapılan incelemeyle birlikte yüzünde kocaman bir gülümseme oluşmasına engel olamamıştı.Büyü Gücü 0.8 bir artışla 2.0 a yükselmişti.Aynı zamanda Ruh Gücüde yükseldiği için kullandığı büyünün gücü de ortalama olarak arttığı için normalde 0.10 Büyü Gücü harcayan ateş topu artık 0.20 harcıyordu.Yeni büyüsü olan Water Tentacle ise oldukça güzel bir harcamaya sahipti.

10 Saniye normal zamanlarda uzun bir zaman olarak gözükmeyebilirdi.Fakat bir savaş sırasında çok uzun bir zamandı.Çünkü bir çok savaş çok yüksek seyivede olmadığı zamanlarda 3 5 saniye içinde biterdi.

Felix sonrasında yatağından doğruldu ve duş aldıktan sonra odasının orta kısmına geldi.Yeni elde ettiği büyü olan Water Tentacle ı düşünmeye başladı ve hafifçe fısıldadı.

"Water Tentacle"

Felixin fısıldamasıyla birlikte kolu garip bir şekilde ilk önce saydamlaştı ve sonrasında 3 metre uzunluğunda kalından inceye doğru giden bir dokunaça dönüştü.Felix kolunun o sırada sudan oluşmuş olan bir kırbaç a döndüğünü hissetmişti.Bir kaç hareket denedikten sonra oldukça hızlı olduğunu ve yakın mesafede de iş görebileceğini düşünmüştü.

Felix 10 saniye sonra büyüyü etkisizleştirdi ve odadan çıkıp iş bulmayı düşündü.Fakat o sırada gözlerini ve kaşlarını bir anda yukarıya doğru açabildiği kadar açtı.Sanki aklına çok önemli bir şey gelmişti.

Felix arkasını döndü ve tekrardan odasının ortasına geçtikten sonra 2 3 metre önünde bulunan tahtadan yere bakmaya başladı.Aynı sırada içinden Water Tentacle büyüsünü geçirdi ve hafifçe fısıldadı.

"Water Tentacle"

Felixin fısıldaması ile birlikte baktığı yerden aynı önceki gibi koluna benzer 3 metre uzunluğunda sudan oluşmuş bir uzuv çıkmıştı.Uzuv yerde sabit bir şekildeydi hafifçe salınım hareketleri yapıyordu.Felix heyecanlı bir şekilde geri çekildikten sonra Uzuv a içinden emir vermeyi denemeye başladı.Tam olarak düşündüğü gibi Uzuv Felixin emirleri doğrultusunda sağa sola aşağıya saldırıyordu.

Felix içinden gülümsedi.

"Büyülerin kullanım şekli her ne kadar kitapta teorik olarak yazılmış olsada büyücü yaratıcılığa sahip olduğu sürece farklı büyüleri farklı amaçlar için kullanabilir"

Felix yeni keşfettiği bilgi ile odasından dışarı çıktı ve doğrudan kendisine iş aramaya koyuldu.Bir süre boyunca şehirden çıkmayacak ve yeni elde ettiği gücü ve yetenekleri sabitleştirip ilerlemeye devam edecekti.

Felix etrafta gezmeye başlamıştı.İçten içe düşünüyordu.Olaydan sonra neredeyse kimseyle tanışmamıştı.Kimsenin ismini öğrenmemiş etrafındakı insanları tamamiyle yok saymaya başlamıştı.Felix normalde böyle biri olmadığını iyi biliyordu.

Mage RoadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin