Bunu başarabilirse büyü gücü artacak ve bir büyü daha öğrenmek için yolu açılmış olacaktı.Ne yazıkkı Su Elementi Acid Spray büyüsü ile uyuşmadığı için Acid Spray büyüsünü herhangi bir şekilde tasarımlayamazdı.Felix içinden kendini düşündü ve önceden özümsediği beyaz taş kendisine zihninde belirli bilgileri gösterdi.
"Felix Irmogram"
"Seviye 2 Locus"
"Büyü Gücü – 1.2"
"Ruh Gücü – 1.2"
Zihin Sarayı (Ateş Elementi Sembolu 0.Seviye)
Büyüler -
Fire Sphere (0.Seviye) (Büyü Gücü Kullanım Oranı 0.10"
Felix bilgileri zihninde hisettiğinde gülümsemeden edememişti.
"Tam olarak kitabın bahsettiği gibi"
Yeni eline geçen kitabın bahsettiğine göre seviyesinin artmasının sadece Büyü Gücüne etkisi yoktu.Aynı zamanda Ruh Gücü de yükseldiği için kullandığı büyülerinde büyü gücü ihtiyacı azalıyordu.Çünkü Ruh Gücü fazladan büyü gücü ihtiyacını karşılamak için yeterli oluyordu.
Felix şu anda ortalama 3 4 saatte bir 12 Fire Sphere yapabilecek seviyeye gelmişti.Öncesinde olan 5 Fire Sphere sınırına göre oldukça güzel bir gelişmeydi.
Felix sadece bununla kalmamıştı.İçinde yeni elde ettiği kitabın babasının verdiği kitaptan daha önemli şeyler barındırdığını hissediyordu.Bunlardan biri ise Çift Büyü kullanımıydı.Felix cübbeli adamın 2 adamı nasıl öldürdüğünü görmüştü.Bunu kendisi denediğinde ise başarılı olamamıştı.Aynı anda 2 Fire Sphere büyüsü yaratamıyordu.Kitabı okumaya devam ettiğinde bunun da farklı bir metodu olduğu ortaya çıkmıştı.
Fakat ne yazıkkı her şey cennetten eline düşmüyordu.Bunun için ayrı bir metod tekniği ve kitabı gerekliydi.Felix her ne kadar 2 büyüyü aynı anda canlandıramamış olmasına üzülmüş olsada küçük bir hamle ile oldukça fazladan kar elde etmişti.Bu nedenle böyle küçük şeylerin moralini bozmasına izin veremezdi.
Felix yola devam ettiği sırada bazı şeyler de düşünmeye başlamıştı.Bunun nedeni yola devam ettiği sırada da kitabı okumaya devam etmesinden kaynaklanıyordu.
Kişi bir büyü tasarım modeline sahip olursa o büyüyü kullanabilirdi.Fakat bu büyüyü kullanmak için gereken büyü gücü sembola sahip olupda kullanmak ile arasında büyük fark var oluşturuyordu.
Eğer Felix Ateş Elementi sembolune sahip olmasaydı Fire Sphere büyüsü en azından kendisinden büyü başına 0.5 güç emerdi ve bu şu anda 2 3 saatte 12 Fire Sphere büyüsüne kıyasla 2 3 satte 2 büyü atmakla aynı anlama geliyordu.
Kısacası doğru sembole sahip olmadan o sembolun elementini içeren büyü modeli öğrenmek sadece zaman ve zihin yormak kaybıydı.
Eğer Felix elinde bulunan 0.Seviye Su Elementi sembolunu zihnine kazıyabilirse sonrasında bir Su Elementini kullanan büyü modeli bulabildiğinde Fire Sphere gibi kullanımı az olacaktı.Tabi ki bu sadece 0.Seviye büyülerde geçerliydi.
Eğer Felix şu anda 1.Seviye Ateş Elementi büyüsü bulsa bile bunu zihin sarayına kazıyamazdı.Eğer denerse direk olarak intihar etmiş olurdu.
Kitap kendisine bir çok bilgi vermişti.Bu bilgilerden önemlisi de eğer bir kişi 1.Seviye büyüleri öğrenmeye başlamak istiyorsa ilk öncelike bir dönüm noktası olan 5.Seviye Locus seviyesine gelmeliydi.
Felix yol boyunca kitabın içerindeki bilgileri öğrenmek ve gerekli ihtiyaçlarını karşılamaktan başka bir şey yapmadı.Kısa süre içerisinde büyük bir dağın etrafında olan 20 metreden büyük duvarlar ile çevrilmiş kaleye benzer bir yapı görmüştü.Her ne kadar Felix içinden kale geçirmiş olsada genişliiği en azından 3 4 km vardı ve hiç de küçük bir yer değildi.
Felix düz patika yoldan at arabasıyla ilerleyerek girişe doğru ilerledi.
Felix ilk farkettiği şey oldukça fazla sıra olmasaydı.Her yaştan insanlar güzel kadınlar , çocuklar giriş sırasında bekliyorlardı.O sırada Felixin dikkatını bir grup insan çekmişti.
Bu insanlar normal insanlara benzemiyorlardı.Üstlerinde olan kıyafet hatta at arabalarının bile oldukça fazla değerli tasarımlar ile donatılmıştı.Kıyafetler ve mücehveratlardan hiç bahsetmiyordu bile , Felix bunların bir asil ailesine ait olduklarını düşünmüşlerdi.Kısa süre sonra düşünceleri doğru çıkmıştı.
Çünkü gördüğü kadarıyla kapıda bulunan muhafızlar doğrudan onların at arabasını içeriye almışlardı.Hiç sıra bile beklemelerine gerek kalmamıştı.Ortalama bir kaç saat sonra sıra Felixe girmişti.Genç güzken gümüş bir zırhla bir çocuk boyunda kılıçla donatılmış bir asker Felixi ilk önce süzdü ve sonra sert fakat uygun bir ses tonunda konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...