Felix öğrencilere baktığı sırada hiç bir şey demedi ve çelik zırh giydirilmiş bir deneme fiziğine doğru bakmaya başladı ve elini işaret ettikten sonra fısıldamıştı.
"Fire Sphere"
Felixin fısıldamasıyla parmağının önünde karpuz büyüklüğünde ateşten bir küre belirdi ve Milard dışında bir çok öğrencinin takip edemeyeceği hızda doğrudan çelik zırhlı hedefe doğru uçmuştu.
Fire Sphere hedefle buluştuğu anla birlikte büyük bir patlamaya ve ses e neden olmuştu.Ortalığı gri bir sis dumanı kaplamıştı.Dumanın içinden bakmaya çalışan öğrenciler herhangi bir şey göremediklerinde morali bozuk bir yüz ifadesi almışlardı.Fakat kısa süre içinde duman gitti ve hedef figürünün üstünde bulunan yeşil çelik zırh tamamiyle parçalanmış ve çelik zırhın giydirildiği tahta bile tamamiyle küle dönmüştü.
Felix küçük gösteriden sonra gençlere döndü ve konuşmaya başladı.
"Hedefiniz bir büyücü ise ne olursa olsun ona kendini uzaktan göstermeyin.Çünkü tepki verebileceğiniz süreden çok daha hızlı bir şekilde gördüğünüz hedefe dönersiniz"
Felixin sözleri yaptığı olaydan dolayı sessizlemiş ortamda yankılandı ve her bir kız ve erkek öğrencinin kulağında yankılandı.Milard biraz daha tecrübeli olduğu için onaylar bir şekilde kafasını sallıyordu.Millard eskiden büyük bir orduya komutanlık yapıyordu ve büyücüler ile tanışmıştı nasıl savaştıklarını iyi biliyordu.
Bu nedenden dolayı bir büyücü ile savaşmannı tek yolunun büyü yapmasına izin vermeden ona yakınlaşarak direk darbeyi vurmaktı.Her ne kadar büyücüler çok güçlü varlıklar ve insanlar olsalar dahi yakın mesafede kendini geliştirmiş bir savaşçı ile karşılaştırıldıklarında çok güçsüz kalıyorlardı.
Belirli bir zaman geçtikten sonra herkes tekrardan talime devam etmeye başlamışlardı.Felixin yaptığı olaydan dolayı herkes daha bir istek ve gaz ile çalışmaya başlamıştı.O sırada Felix ve Milard normal olaylardan konuşmaya devam ediyorlardı.
Milard ve Felix dışarıda kurulmuş olan koltuklara oturmuşlardı.Normal konular bittikten sonra ilk konuşan kişi Milard olmuştu.
"Efendi Felix Sven ailesi hakkında ne düşünüyorsunuz"
Felix duygularında hiç bir değişim olmadan konuşmaya başladı.
"Haklarında herhangi bir şey bilmiyorum.Fakat büyücülü olmayı başardıklarına göre ailelerinde ruh gücü oldukça yüksek bir genç nesil olmalı.Diğer türlü büyücü olmak için gerekenleri toplasanız bile herhangi bir şekilde büyücü olamazsınız"
Felixin söylediklerinden sonra Milard haffiçe kaşlarını çatmıştı.
"Erkenden attım o yüzden bu bölüm az oldu ama olsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mage Road
FantasyBütün ailesini ve köyünü kaybeden bir genç , Babasının kendisine verdiği deri bir kitap ve beyaz bir taş ile hiç bilmediği gizemli güçlerin kontrol ettiği bir dünyaya atılmasının hikayesidir. - Berat Demirci - - 1 Bölüm Atacağım - İlgi Gelirse Devam...