-Kaip sekėsi pokalbis su mano teta? – paklausiau Timo, kai sulaukiau jo išeinant iš darbo. Jis pasikasė kaklą ir nervingai nusijuokė.
-Tikiuos labai ant manęs nepyksti, nes mes vis dar turime apžiūrėti naują kolekciją, - susiraukė ir aš nusijuokiau.
-Bet kokiu atveju jau reikėjo jai pasakyti, nes ji pradėjo pastebėti mano dingimus, - tariau.
-Net neįsivaizduoji, kaip palengvėjo, - Timas atsiduso iš palengvėjimo, o aš nusijuokiau. –Man patinka tavo megztinis, - palietė mano ranką vaikinas. Jo žalios akys buvo įsmeigtos į mano akis. Buvau pirma, kuri nusuko žvilgsnį, nes neatlaikiau tokio karo.
-Ačiū, - nusišypsojau. Vilkėjau nauju tamsiai mėlynu megztiniu, kurį numezgė Relisė darbe ir juodomis klasikinio stiliaus kelnėmis. Plaukų galus buvau šiek tiek pagarbanojusi, todėl nors ir nebuvau pasipuošusi, jaučiausi būtent taip.
-Mes derinames, dėka tavo megztinio, - jis nusijuokė ir pridėjo savo ranką prie manosios. Iš tiesų, jis vilkėjo tamsiai mėlynais, neblizgiais, šilkiniais marškiniais ir tamsiomis kelnėmis.
-Žinai, kaip sako, - pakėliau antakius. –Puikūs žmonės mąsto vienodai, - tariau ir Timas nusijuokė.
Netrukus priėjome miesto muziejų ir sumokėję po kelis svarus, buvome įleisti į naują parodą. Buvo iš dalies keista, nes praeitą kartą, čia buvo vos keli žmonės, o šiandien čia buvo minios žmonių.
-Ar šiandien atidarymo vakaras? – paklausiau Timo.
-Taip, -linktelėjo. –Juk minėjau.
-Gali būti, - gūžtelėjau. Pasigailėjau, kad nei kiek nepasipuošiau realiai, todėl ėmiau šiek tiek nervintis, nes visi čia atrodė prabangiai. Timas gal šiek tiek ir pritapo prie šitų žmonių, tačiau aš į tokią minią nebūčiau tikusi nė už pinigus.
Juodaplaukis pastebėjęs mano nerimastingą elgseną, apkabino mane per pečius ir pasilenkęs sušnabždėjo:
-Juk reikia, kartas nuo karto pasirodyti žmonėms, Adela.
Giliai įkvėpiau ir iškvėpiau. Netrukus jau buvau atsipalaidavusi, nes Timas jeigu nebūdavo manęs apkabinęs, tai mano delnas visados buvo jo delne.
-Ar patinka? – paklausė, kai stovėjome prie vieno iš naujų paveikslų, kuris vaizdavo gamtą ir dangų, nusidažiusį švelniomis, rožine, geltona ir mėlyna, spalvomis.
-Šitas gražus, - palinksėjau.
-Spalvos suteikia ramumo jausmą.
-Saugumo, - pataisiau vaikiną ir jis nusijuokė.
-Jeigu saugumo, tada saugumo, - linktelėjo.
X
-Manau, turėtum užeiti, - tariau, kai priėjome tetos namus. Mačiau degančią šviesą virtuvėje ir šešėlį, besisukiojantį priešais langą.
-Ar tai tikrai gera mintis? – Timas sustojo prie pašto dėžutės ir aš pavarčiau akis.
-Ji nori su tavimi susipažinti realiai, - atsakiau ir jis šyptelėjo.
-Rimtai?
-Taip, todėl privalai užeiti ir išgerti bent jau jos mėgstamiausios arbatos, - pasakiau ir pagriebusi vaikiną už rankos, nusitempiau jį prie namo.
-Normalu, kad jaudinuosi? – paklausė tyliai, prieš mums įeinant ir aš nusijuokiau.
-Nėra, ko jaudintis, - patikinau ir atvėriau duris. –Relise, aš namuose! – sušukau ir pirmas prie durų pasirodė Feliksas.
ESTÁS LEYENDO
Mano Randai ir Timas
Novela JuvenilAdela atvažiuoja į Vinčesterį, tikėdamasi palikti skaudų praeities įvykį gimtąjame mieste. Įsidarbinusi ramiame knygyne, mergina stengiasi priprasti prie naujos aplinkos ir galvoti apie ateitį. Bet Vinčesteris turi ir savo paslapčių. Mieste mįslinga...