17.fejezet

2K 136 11
                                    


˙Taehyung POV˙

- Nem hiszem el! – csapott a kezével a térdére Jimin. – Nem veszíthetek megint!

- Pedig de! – nevetett Kai, a játék végeztével a srácra. – Zsinórban hatodszor!

Jimin durcásnak tettette magát és kijelentette, hogy ő nem hajlandó tovább játszani ezzel a béna játékkal, amiben valóban állandóan veszít. Be kell, valljam én is támogattam Sehun ötletét, hogy töltsük együtt négyen a péntek estét csak fiúk, lányok nélkül, mert az elmúlt időszakban nem sok ilyen volt. Ha csapatostul buliztunk mindig velünk volt Jennie és Jisoo is, ami ugyan nem volt probléma Sehunnak, egészen, addig, amíg nem lett a társaságunk tagja Minhee is. Félreértés ne essék, Sehun nagyon kedvelte Jennie húgát, csupán az a tény nem tetszett neki, hogy ezzel elveszítette az utolsó szingli barátját, akivel csajozni járhatott.

- Rendben, Jimin-ah kiszállt. – értelmezte a felállt helyzetet Sehun. – Játszunk mást vagy végre sikerült valakinek legyőznie Kait?

- Passzolok. – jelentettem ki a dohányzóasztal felé nyúlva, hogy elvegyek egy üvegsört. – Kait lehetetlen legyőzni, szerintem jobb, ha mást játszunk.

Sehun biccentett egyet felém, az után kilépett a játékból, amiben egymásra kellett vadásznunk, és keresett egy másikat. Igazság szerint éppen a B tervünket valósítottuk meg, ugyanis Sehun első változata a menjünk el az Estrellába és piáljunk be lett volna. Csakhogy Jimin közölte, hogy Jisoo nélkül nem szívesen bulizik, amitől Sehun hányást imitált. Kai is mondta, hogy ő sem nagyon szeretne Jennie nélkül elmenni egy bárba, mire Sehun bepöccent és papucsállatkáknak nevezte őket. Én nem mondtam semmit, hiszen Minhee még nem volt hivatalosan a barátnőm, de én sem nagyon akartam úgy bulizni egy szórakozóhelyen tele részeg lányokkal, akik bármikor rám mozdulhatnak, hogy ő nincs ott.

Örültem neki, hogy eltölthetek egy kis időt a barátaimmal, de rettenetesen hiányzott már Minhee társasága. A kis hétfői véletlen fagyizásunk óta csak elvétve futottunk össze a folyosón és elegyedtünk szóba, de konkrétan még nem sikerült rendesen beszélgetnünk egymással. Ráadásul, ha szembe is találkoztunk, a legtöbbször vele voltak a barátnői is így tényleg csak pár szót váltottunk és mentünk a dolgunkra. Borzasztóan vártam a szombati randinkat emiatt is és egy másik ok miatt is.

- Itt vagy velünk Tae? – bökte meg a vállamat Jimin, miközben leült mellém a földre. – Vagy egy Kim Minhee nevű lány átvette az irányítást az agyadban?

Nevetve beleittam a sörömbe, ahogy megingattam a fejemet.

- Jól tudom, hogy holnap randiztok? – húzogatta a szemöldökét Kai. Bólintottam, amire ő vidáman összecsapta a két tenyerét. – És végre felteszed neki a nagy kérdést?

- Amit te tervezel hónapok óta Jennienek? – kérdeztem vissza. Kai elkomorodva hátrébb húzódott. – Jól van, hyung tudod, hogy csak viccelek.

- Persze, tudom. – legyintett és inkább belekortyolt az italába.

- Egyébként, igen. – válaszoltam az előbbi kérdésére. – Megkérdezem, hogy szeretne-e a barátnőm lenni.

Jimin és Kai egymást kezdték rángatni izgatottságukban, én meg helyettük is kínosan éreztem magam. Miért viselkednek néha úgy, mint a lányok? Bár ha jobban belegondolok, Jisoo és Jennie most sikítanának, ha hallották volna, amit mondtam.

- Befejeznétek? – tette le idegesen a kontrollert Sehun maga mellé. – Miért kell állandóan a lányokról dumálnunk? Először Kai lett szerelmes és hónapokig csak azt hallgattuk, hogy Jennie olyan szép, Jennie olyan menő, Jennie olyan tökéletes. Utána Jimin kezdte el hangoztatni, hogy Jisoo a legjobb csaj a világon és ilyen jó az ágyban még senki nem volt. És most te is Tae? Neked is elment az eszed?

- Te mitől vagy ennyire ideges? – ráncoltam a szemöldökömet, mert nem szokott így viselkedni.

Tudtuk jól, hogy Sehun nem a komoly kapcsolatok híve, ha saját magáról van szó, de minket támogat, ha mi akarunk. Állítása szerint ő örökre agglegény akar maradni, hogy majd a mi esküvőinken megfektethesse a koszorúslányokat. De az elmúlt egy héten máshogy viselkedett. Zavarta, ha szóba került valamelyik barátnő vagy barátnő jelölt és idegbeteg lett minden egyes utalástól is.

- Ja, hyung mostanában elég feszült vagy. – jegyezte meg Jimin is, majd eltöprengve hozzá tette. – Ráadásul a nyárzáró buli óta nem is meséled el, hogy milyen fasza egy éjszakásaid voltak.

- Most, hogy mondod. – csettintett egyet Kai is. – Lefeküdtél te az óta valakivel? Mert nem rémlik, hogy bárkit haza hoztál volna. Utoljára meg azzal a szőke frufrus lánnyal láttalak dumálni, aki...

- Elég! – állt fel Sehun a combjára csapva. – Foglalkozzatok a saját dolgotokkal, meg a hülye kis szerelmes kapcsolatotokkal! Én leléptem!

Azzal kiviharzott a helyiségből és bevágta maga után az ajtót. Döbbenten meredtem magam elé fel sem fogva az előbb történteket. Mi a fene baja van neki? Rosszat mondtunk?

- Mit mondtál, hyung? Szőke frufrus? – néztem elgondolkodva Kaira.

- Ja, Minhee egyik barátnője azt hiszem. – vette az ölébe hyung a popcornos tálat. – Láttam, hogy flörtölnek, utána meg talán el is tűntek.

- Mostanában sokat nyomkodja a telefonját, és későn jön haza. Lemondja a programokat és feltűnően ideges, ha szóba kerül a barátnő téma. – kezdte össze rakni Jimin is a dolgokat. Egyetértően bólintottam és hirtelen bevillant, hogy valamelyik nap, amikor éppen Minheeékhez akartam odalépni, Minhee megjegyzést tett a frufrus barátnője, ha jól tudom Lisa titkos hódolójára, akivel állítólag napok óta üzengetnek egymással.

- Szerintetek létezik, hogy Sehun belezúgott, abba a csajba? – tettem fel a nagy kérdést, ami fúrta mind a hármunk oldalát. – És ez felidegesíti a szingli agyát?

- Baszki, Tae! – ámult el Kai hyung. – Igazad van! Sehunienak bejön a csaj és ezért ilyen ingerlékeny.

- Srácok, Minhee ki fogja nyírni. – szólalt meg Jimin. Értetlenül meredtünk rá, mert nem volt tiszta, hogy ezt miért mondta. – Ha kicsit is hasonlít a nővéréhez, akkor kinyírja, ha megbántja a barátnőjét. Nem emlékeztek mi volt, amikor az első randink után nem mertem felhívni Jisoot, mert éreztem, hogy túl komoly lenne a dolog köztünk? Jennie megfenyegetett, hogyha nem emelem fel a telefont, és hívom el egy második randira a legjobb barátnőjét, kivágja a mogyoróimat, összetöri, őket egy mozsárban utána belesüti egy sütibe és kertelés nélkül lenyomja a torkomon.

- Tényleg. – nevetett fel Kai, ahogy beugrott neki az emlék. – Hogy is felejthettem el? Olyan tüzes és szexi volt, akkor, hogy utána...

- Igen, sejtjük. – állítottam le, mielőtt belemehetett volna a részletekben. – Engem nem fenyegetett meg, vajon ezt vehetem jó jelnek?

- Haver, annyira bele vagy esve Minheebe, hogy nincs oka megfenyegetnie téged. – lapogatta meg a vállamat Jimin. Egyetértően bólogatni kezdtem, mert igaza volt. Nem adtam okot Minheenek a kételyre és nem is terveztem, hogy adok. – Viszont Minhee, ha megtudja, hogy Sehun és a barátnője kavarnak és Sehun nem biztos, hogy komolyan gondolja, akkor ő is tüzes mini Jennie lesz.

Hát, Oh Sehun barátom, nem lennék a helyedben, amikor napvilágot lát a hír, miszerint Kim Minhee egyik barátjával kezdtél ki.          

álmosoly | kth✔Where stories live. Discover now