26.fejezet

1.8K 120 7
                                    


- Biztos jó ötlet ez? – suttogta nekem Rosé, amíg Lisa elszaladt a mosdóba indulás előtt.

- Bízz bennem. – simítottam a vállára nyugtatólag. Rosé nagy levegőt véve bólintott, én pedig elmosolyodtam.

A szombati nap egészét Taehyunggal töltöttem. Csodálatos volt mellette ébredni, és egész nap élvezni a társaságát. Elmentünk az akváriumba, mert mindenképpen meg akartam nézni a vízi állatokat, utána beültünk egy kajáldába, és végig beszélgettünk. Több oka is volt, annak, hogy a hétvége fennmaradó részét a barátnőimmel akartam tölteni. Egyrész Jennie csak este fog hazaérni a családi kiruccanásból, ezért nem akartam egyedül lenni. Taehyung pedig a vasárnapokat Kai apjának az autószerelő műhelyében szokta tölteni a fiúkkal, amiből kialakult a legfőbb indokom. Sehun egész szombaton üzenetekkel bombázott, és minden második kérdése Lisával volt kapcsolatos. Fogalmam sincs mi ütött bele, valószínűleg egy jó adag féltékenység, de nekem ez elég löket volt, ahhoz, hogy kiterveljem, hogyan fogom ezt a kettőt végre összehozni. Tae közölte velem, hogy őrült vagyok, ha elhiszem, hogy sikerülni fog, de azért támogat.

Egyszerű volt az egész, Lisának azt mondtuk, hogy görkorizni megyünk, de egyébként a műhelybe indulunk, ahol Sehun gyanútlanul dolgoskodik éppen. Fogalmam sincs, hogy fog elsülni az egész, de bízom benne, hogy pozitív lesz a nap vége is és nem lehangolt.

- Indulhatunk? – pattant Lisa menetre készen a nappaliba egy hatalmas vigyorral a fején.

- Hm. – bólintottam és leemeltem a kulcstartóra akasztott slusszkulcsot. Nincs saját kocsim, de Jennie megengedte, hogy bármikor használjam az övét, ha ő nem jár vele. Nem tudtam, hogy ez a hétvége során bekövetkezik, de nem bántam.

Beszálltunk a kocsiba és alig fél óra alatt át értünk a városon, a műhelyhez. Lisa továbbra sem sejtette mit tervezünk vele. Egész úton vidáman fecsegett, hogy milyen jó lesz ez a csajos nap, és reméli nem fog elhasalni a pályán. Nos, babám én is remélem, hogy nem hasalsz el, hanem talpon maradsz.

- Hol vagyunk? – szállt ki megilletődve Lisa a kocsiból, és a fejét nyújtogatva próbálta keresni a görkorcsolya pályát, ami egyébként két utcával lejjebb volt, de ezt nem tudhatta. Amikor a szeme kiszúrta a hatalmas szürke épületet, a garázs ajtókkal, lehervadt arcáról a mosolya és ijedten fordult felém. – Miért hoztatok ide?

- Bízol bennem, Lisa? – léptem hozzá és két tenyerem közé zártam a mancsát. A lány bizonytalanul bólintott, de ez pont elég volt. – Akkor álljatok meg Roséval a bejárat mellett, kérlek. Érezni fogod, ha elő kell bújnod.

Lisa döbbenten, szótlanul helyeselt és Rosét kézen fogva megállt a kért helyen. Voltam már korábban itt, ezért tudtam, hogy kint tökéletesen lehet hallani az akusztika miatt, ami bent elhangzik. Így került a tudatomba, akaratomon kívül, hogy Jimin sikeresen letépte előző este a szájával Jisoo piros tangáját. Nem, kicsit sem volt zavarba ejtő, és nem, egyáltalán nem égett az arcom, amikor tíz perccel később szembe találkoztam Jisooval. Tök jó volt, tényleg tök jó.

A hüvelykujjamat feltartva bíztattam Lisát, aki halálra várt arccal nézett rám és olyan erősen szorította Rosé kezét, hogy a lány kissé elsápadt. Beléptem a nagy garázs ajtón és szinte azonnal szembe találtam magam egy szétszedett kocsival, ami alá éppen be volt gurulva az egyik fiú.

- Minhee-ya, szia! – integetett Jimin, mikor felemelkedett a motorháztetőről és észrevett. – TaeTaet keresd?

- Nem – ráztam a fejemet mosolyogva. – Van egy kis beszédem Sehunnal.

Az említett fiú kitolta magát a kocsi alól, és meglepetten nézett rám. Kihúzott egy rongyot a nadrágjából és beletörölte az olajos kezét.

- Miben lehetek szolgálatodra, Minhee? Le akarod cserélni a barátodat? – kacsintott rám, mire a szememet forgatva megráztam a fejem. Nem ez volt az első eset, hogy ilyet mondott nekem viccből, így már meg voltam edződve a bugyuta humorához. Más kérdés, hogy Lisának is egészen hasonló volt az érzéke a viccekhez.

- Hogyne, azért jöttem ide, hogy előtte kérjelek meg, hogy járj velem. – biccentettem az éppen helyiségbe lépő barátom felé, aki arcára azonnal felkerült egy vigyor, hogy meglátott. Mivel tudta milyen szándékkal érkeztem, nem volt meglepődve, és csak egy gyors köszönést engedett meg magának, hogy ne térítsen el. – Lisáról akarok beszélni veled.

- Miért? – ráncolta a szemöldökét Sehun, felvarázsolva egy kevés érdektelenséget az arcára.

- Tudni akarom, hogy mi a fene bajod van! – kezdtem kifakadni, és egyáltalán nem kellet rájátszanom, hogy hiteles legyek. – Féltékenykedsz egy másik srácra, kiborulsz, attól, hogy nem beszél veled, meglesed táncóra közben – mert ne hidd azt, hogy nem vettük észre, hogy minden óránk után, arra járkálsz - nem tudsz koncentrálni az óráidon és nem kavarsz más lányokkal. Miért csinálod ezt? Tudod, mit érez irántad, és ha azt mondod, te nem érzed ugyanazt, akkor egy hazug dög vagy!

Sehun rezzenéstelen arccal tűrte minden szavamat, amit hozzá vágtam. Lassan törölgette a kezét a ruhadarabba, amitől néma csend telepedett közénk.

- Tudni akarod, mi a bajom, Minhee? – nézett a szemembe egy nagy sóhaj közepette. Rövidet biccentettem. – Nem az én műfajom ez a kapcsolatosdi. Sosem akartam senkivel járni, és úgy terveztem ez így is marad jó sokáig. Lisával is túl sokáig húzódott a dolog, aminek látod mi lett a vége? Rájöttem, hogy ne egy üres fejű liba. Lehet vele beszélgetni, sok a közös bennünk és veszett jó humora van. Ezen kívül veszett jó az ágyban, ami egy igencsak nagy plusz pont nálam. De nem akarok barátnőt! Valakinek szinglinek kell maradnia a társaságunkban és mivel Tae barátunk összejött veled, nekem kell ennek a tagnak lennem! Szeretek egyedül lenni és minden nap más csajjal kavarni. Nem akarok változtatni magamon, soha nem is akartam. De hetek óta rá se bírok nézni senkire, mert képzeld el; kibaszottul szerelmes vagyok Lalába és nem rohadtul nem akarom, hogy mással legyen. Ő az enyém, hozzám tartozik és kell nekem.

Pislogás nélkül meredtem az előttem álló fiúra. Na, erre én sem számítottam. Hát, még az épület előtt ácsorgó lány...

-Te szerelmes vagy belém? – lépett be az ajtón Lisa és lassú léptekkel elindult felénk. Sehun kiejtette a kezéből a rongyot a lány látványa miatt. Azt hittem, hogy mérges lesz, vagy valami, de nem. Mindenkit meglepetten, amit ez után tett.

- Szeretlek, Lala. – tett egy lépést ő is felé. – És hülye vagyok, amiért ilyen sokáig vártam vele. Veled akarok lenni! Ugye, ugye még mindig szeretsz?

- Persze, hogy szeretlek, Hunnie! – gyorsította fel a lépéseit Lis. A szemében könnyekkel ugrott a kitárt karokkal álló fiú nyakába és szinte azonnal a szájára tapadt. – Olyan buta vagy! – suttogta neki, a srác haját simogatva.

Vidáman vigyorogva dőltem, az addig hozzám lépett Taehyung mellkasának, aki a hajamba csókolva fejezte ki felém gratulációját. Fél szemmel a bejárat felé pillantottam, ahol éppen Rosé járt öröm táncot.

Úgy tűnik mégis csak jó ötlet volt elhozni ide Lisát, és neki támadni Sehunnak!


Babák, hihetetlenek vagytok! Átléptük a 700 megtekintést! Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Imádlak mindannyiótokat és nem győzök nektek hálálkodni! Egy kis fun fact nektek; körülbelül még tíz rész van hátra a történetből, de ne aggódjatok, utána sem tűnök el, mert szinte azonnal jövök a következő történetemmel! Puszi a következő taliig: Szeszih

álmosoly | kth✔Where stories live. Discover now