Köszönöm, köszönöm, köszönöm <3

1.3K 56 8
                                    


Te jóságos szent ég! El sem hiszem, hogy befejeztem egy újabb történetet. Rettenetesen hálás vagyok, mindannyiótoknak, akik végig követték Minhee történetét. Köszönöm a sok megtekintést, szavazatot és kommentet, amivel ösztönöztetek, hogy folytassam és ne hagyjam abba. Amikor egy hónappal ezelőtt feltöltöttem a prológust álmodni sem mertem róla, hogy ennyien leszünk és így fogjátok szeretni a történetemet. Most megosztok veletek egy pár információ morzsát a fejezetek keletkezéséről. 

1. Amikor március 13.-én létrehoztam a történetet, ötletem sem volt, hogy miről fog szólni, csak kitaláltam egy alapsztorit, egy főszereplőt, és ennyi. Fogalmam sem volt, hogy mit akarok, minden egyes rész előtt még én sem tudtam mi fog történni. Csak sodródtam az árral és reménykedtem benne, hogy lesz, ami lesz. 

2. Azért választottam Jenniet Minhee nővérének, mert én is szeretnék egy olyan nővért, mint, amilyen Jennie lehetne. Vagy csak egyszerűen szeretném, ha Jennie lenne a nővérem. Ki tudja?

3. Minhee személyisége 90 százalékban hasonlít az enyémre. Könnyű volt róla írnom, mert olyan volt, mintha én mondanám, azokat a dolgokat, amiket ő. Szerettem a karakterét formálni, és büszke vagyok rá, hogy mennyit változott a fejezetek alatt. 

4. Rosét eleinte Jungkookkal akartam összehozni, de, ahogy közeledtünk a gólyabál felé, rádöbbentem, hogy nem lenne jó ötlet őket összehozni, ezért be hoztam Chanyeol karakterét, akivel vagy együtt maradtak az Epilógus után vagy nem. 

5. Jenkai shipper vagyok/voltam. Ezért volt fontos, hogy Jenniet és Kait egy párként ábrázoljam. Emberek a két ultimate biasomról van szó, persze, hogy imádtam őket együtt!

6. Igen, én hiszek benne a lelkem mélyén, hogy léteznek ilyen pasik, mint, amilyennek Taehyungot leírtam. Ha ismertek ilyet, adjátok meg az elérhetőségeit, mert sajnos még nem találkoztam ilyennel, de biztos vagyok benne, hogy él valahol csak meg kell találni. 

7. A gólyabálon, amikor Taehyung és Minhee először lefeküdtek egymással, használtak óvszert, csak túl illúziórombolónak tartottam volna, ha leírom, ezért inkább kihagytam. 

8. Amikor meglett az ezer megtekintés a sztorin, sírtam. Nagyon. Még sosem volt ekkora sikerem semmiben, így természetes, hogy így reagáltam. 

Még egyszer nagyon köszönöm, hogy végig követtétek. Ha nem lettetek volna velem, lehet feladtam volna fél úton, és most nem hálálkodnék itt. A következő történetemnek a prológusát és első fejezetét holnap fogom kitenni. Ha érdekel titeket, tartsatok ott is velem. Imádlak titeket! <3 <3

Puszi: Szeszih 

álmosoly | kth✔Where stories live. Discover now