43.fejezet

1.5K 91 4
                                    

Enyhén tizennyolcaskarikát tartalmazó rész következik, mert néha ilyen is kell.

Kihúztam a hajsütővasamat a csatlakozóból és óvatosan elrendeztem a tincseimet, hogy tökéletes hullámokban omoljanak a vállamra. Furcsa volt a lány a tükörben, aki visszanézett rám, de nem zavart különösebben. A szememet feketével kiemeltem, ajkaimra pedig vörös rúzst kentem, ami tökéletesen passzolt a fehérneműhöz, amit viseltem. A piros szetthez egy hosszú fehér inget párosítottam, valamint a fekete magassarkú cipőmet. Nem volt túl sok ötletem, hogy milyen ajándékkal lephetném meg Taehyungot Valentin nap alkalmából, ezért Lisa tanácsadására szorultam, aki azonnal elrángatott fehérneműt vásárolni és adott egy csomó arcpirongató ötletet, amivel megajándékozhatom a barátomat. Nem tartottam olyan rossz ötletnek, amit mondott, úgyhogy megfogadva a tanácsát áthívtam Taet estére, mivel Jennie moziba készült Kaijal, és mondta, hogy utána nála is alszik.

Izgatottan vettem egy mély levegőt, majd úgy döntöttem kimegyek inni egy pohár vizet mielőtt, megérkezik Taehyung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izgatottan vettem egy mély levegőt, majd úgy döntöttem kimegyek inni egy pohár vizet mielőtt, megérkezik Taehyung. Csak arra nem számítottam, hogy Jennie még itthon lesz.

- Szentséges szűzanyám! – kapta Jennie a szeme elé a kezét, én meg ijedten húztam össze magamon az inget, hogy takarjon belőlem valamit. – Kim Minhee mi a franc ez rajtad?

- Semmi. – ráztam a fejem. – Nem tudtam, hogy még itthon vagy!

- Aha, értem. – motyogta zavartan és elvette az arca elől a kezét. – De, azért valami magyarázat... vagy tudod mit? Ne mondj inkább semmit! Nem akarom tudni, hogy felnőtt a kishúgom!

- Én csak... - próbáltam volna bármit mondani, de Jennie két hatalmas lépéssel átszelte a nappali és előszoba közti távolságot.

- Semmi csak, én már itthon se vagyok. – húzta fel a csizmáját, és már bújt is bele a kabátjába. – De ha szükség lenne, bármire a fürdőszoba szekrényben van egy csomag óvszer!

- Unni! – szóltam rá egyre vörösödő arccal, majd elmosolyodtam és bólintottam egyet. – Köszönöm.

- Holnap délután jövök haza. Addigra legyél rendesen felöltözve. – csúsztatta a kezét a kilincsre, de mielőtt elindult volna még rám kacsintott. – Egyébként jó választás, Taetae odáig lesz érte.

- Menj már. – intettem neki és valahol megkönnyebbültem, amiért nem jött belőle elő a nagy gondoskodó nővér, aki közli velem, hogy most azonnal öltözzek fel és csatoljam fel az erénységi övemet.

Jennie távozása után, fél órán belül megszólalt a kapucsengő, így gyorsan a bejárathoz szökkentem. A falra akasztott egészalakos tükörben megigazítottam a hajamat, és a jobb vállamról kissé lecsúsztattam az inget, hogy többet mutasson a szettemből. Még sosem csináltam ezelőtt ilyesmit, pedig Taehyung és én már elég sokszor lefeküdtünk egymással. De az mindig romantikus, aranyos szeretkezés volt. Most először készültem rá – a tudta nélkül – egy komolyabb menetre, amikor más fajta dolgokat próbálunk ki.

álmosoly | kth✔Where stories live. Discover now