29.fejezet

1.8K 107 17
                                    

˙Taehyung POV˙

Mint minden évben, az idei gólyabált is Jisoo apjának a szállodájában rendezték meg a bálteremben. Amikor beléptem a díszített asztalok közé, ahol már elég sok ember megfordult, folyamatosan azt lestem, hogy vajon Minhee merre lehet. Sajnáltam, hogy nem tudtam vele jönni, de megértettem, mert ők nyitották az estét, nekik egy másfél órával hamarabb már itt kellett lenniük. Leültünk a nyolc személyes asztalhoz, ahonnan hiányzott még két fő.

- Ti láttátok már a táncukat? – kérdezte Jisoo tőlem és Sehuntól, hiszen az ő barátnője volt a másik lány, aki hiányzott az asztalunktól. Mióta egy pár hete összejöttek, Sehun újra a régi önmaga lett, a nagy csajozási mániáját leszámítva. Boldognak tűnt Lisa mellett, aminek mindannyian szívből örültünk. Ráadásul teljesen összeillettek, mintha két puzzle hiányzódarabjai lettek volna.

- Egy részletet a múltkor láttam belőle. – szólalt meg Sehun. – Pont a mi óránk előtt próbáltak. Szuper jól táncolnak mind a ketten. És az a két fiú is, akik velük táncol.

Az orromat mozgatva bólintottam és igyekeztem nem engedni a féltékenységnek, hogy eluralkodjon rajtam. Minhee azzal a Jungkook nevű fiúval táncolt, akivel láttam őt a nyárzáró buliban. Tudtam, hogy nincs okom féltékenynek lenni, de valamiért, amikor megláttam, hogy a fiú az én barátnőmnek a derekát fogja át tánc címszóval, elgondolkoztam, hogy leütöm a srácot és átveszem a helyét. Nem kifejezetten tetszett a gondolat, hogy egy olyan fiúval mozog Minhee, akinek köztudottan bejött. De nem szóltam egy szót sem, mert nem akartam, hogy vita legyen egy ilyen butaság miatt közöttünk.

A téma elterelődött másra, úgyhogy kissé megkönnyebbültem. Pár perccel később az egyik professzor felállt a kis pódiumra, hogy bejelentse az est kezdetét, valamit az első éves tánckarosok előadását. Egy kisebb tapsvihar közepette vonultak be a lányok és a fiúk is, nekem pedig nagyot dobbant a szívem, amikor megpillantottam Minheet. Leírhatatlanul gyönyörű volt. Fekete haja lágy hullámokban keretezte az arcát, amin ott ült elmaradhatatlan mosolya. Testének minden szegletét kiemelte a balettbody, amit viselt, és a kis szoknya. Elindult a zene, és kissé meghökkenve tapasztaltunk, hogy az ő szólójával kezdődött a koreográfia. Fél szemmel láttam, ahogy Jennie mellettem a szája elé kapja a kezét és büszkén kitöröl egy könnycseppet a szeméből. Minhee fantasztikusan mozgott, végig elől állt, szinte másra nem is tudtam figyelni. Az első szám véget ért, és, amíg a négy kiválasztott táncos elszaladt átöltözni, Jennie felé fordultam.

- A húgod lenyűgöző! – ráztam a fejemet elaléltan. – Piszkosul jó táncos.

- Igaza van, Taenek. Nem is tudtam a többieket figyelni, annyira magára vonta az összes figyelmemet. – bólintott egyet értve velem Jisoo.

- Tudom, Jó génjei vannak, igaz? – vigyorgott Jennie elégedett, amitől az egész asztaltársaságunk felnevetett. Kai finoman oldalba bökött az asztal alatt, mire kíváncsian felé fordultam.

- Jó ízlésed van, TaeTae. – kacsintott, amitől megforgattam a szemem. – Ha egy Kim lányba szeretsz bele, sosem tévedsz!

- Igazad van, hyung. – vontam vállat újra a színpad felé fordulva, mert visszatértek a táncosok. – A Kim lányok lenyűgözőek.

˙Minhee POV˙

Hangosan lihegve, fáradtan, de végtelenül boldogan estem össze az öltözőben az utolsó táncunk után. Imádtam a kis előadásunk minden egyes másodpercét, még annak ellenére is, hogy a tömegben nem sikerült megtalálnom az asztalunkat.

- Nagyon jó voltál, Min! – ugrott a nyakamba Lisa, amitől eldőltem a kanapén.

- Te is ügyes voltál, Lis! – veregettem meg a vállát. – De megtennéd, hogy nem folytasz meg? Nem kapok levegőt!

Lisa elnézést kért a túl sok energiája miatt, majd leszállt rólam. Pár percig szuszogva elemeztük az elmúlt egy órát, az után szépen lassan átvettük a báli ruhánkat, mert nem terveztünk egész éjjel a balettbodykban flangálni egy csapat jól öltözött ember között. Egy egyszerű, a stílusomhoz nagyon passzoló ruhát választottam. Pánt nélküli rózsaszín ruhát, amin egy második réteg csipke is elterült.

Ehhez egy fekete magassarkú cipőt párosítottam, és már készen is álltam a báli mulatságra

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ehhez egy fekete magassarkú cipőt párosítottam, és már készen is álltam a báli mulatságra. Mivel Rosé már visszaöltözött a közös szereplés után, csupán Lisa társaságában indultam el az asztalunkhoz, ahol mindkettőnk kisérője ott volt. Rosé végül azzal a Chanyeol nevű fiúval jött el, mert kiderült, hogy kölcsönösen szimpatizálnak egymással. Ők egy másik asztalhoz ültek a fiú barátaival, de Rosé megígérte, hogy igyekszik velünk eltölteni egy kis időt majd.

- Lányok, iszonyatosan királyak voltatok! – dicsért meg minket Jimin, amikor helyet foglaltunk a kimaradt két széken.

- Köszönjük. – mosolyogtam rá, majd Taehyunghoz hajoltam, hogy egy gyors csókkal köszöntsem. – Szia. – suttogtam az ajkaira, miután elhúzódtam.

- Jagi – csúsztatta a kezét az asztal alatt a combomra, amitől egy másodpercre elfelejtettem, hogy kell levegőt venni. – Gyönyörű vagy!

Az ujjaimmal végig cirógattam a kézfejét a combomon, majd egy újabb csókot nyomtam a szájára.

- Drágáim! – hallottam meg Jennie hangját, mire gyorsan kihúztam magam, mintha csak lebuktam volna és kínosan néztem a nővérem szemébe. – Ezt ne előttem csináljátok, rendben? Ha szexelni akartok, menjetek szobára!

A többiek felnevettek, de én csak zavartan lehajtottam a fejemet. Taehyung keze továbbra is a combomon volt és a szemem sarkából láttam, ahogy pimaszul a nővéremre vigyorog.

- Jen, nem emlékszem véletlenül mi történt a múlt csütörtökön? – billentette félre a fejét Tae, amíg a lányra nézett. Jennie megszeppenve folytotta vissza további mondanivalóját. Sután bólintott egyet, jelezve, hogy nem mond semmit a továbbiakban, amit nem értettem.

- Mi történt múlt csütörtökön? – hajoltam Tae füléhez, hogy csak ő hallhassa a kérdésemet.

- A kanapén élvezte Kai társaságát, amikor hazaértem. – motyogta ő is a fülemben én meg hirtelen rájöttem, hogy ez a sugdolózás nem volt túl jó ötlet. Taehyung mély hangja közel a hállójáratomhoz, a meleg levegő, amit kienged az ajkain beszéd közben és csikizi a nyakamat, mind olyanok, amiktől bizsergés fut végig a testemen. Taehyung megsimogatta a combomat, majd egy óvatlan pillanatban becsusszantak az ujjai a szoknyám alá. – Jól sejtem, hogy te is szeretnéd élvezni az én társaságomat? – kérdezte pimaszul.

Vágytól csillogó szemei láttán elöntötte a testemet az adrenalin és egyre nehezebben vettem a levegőt. Készen álltam rá, testileg, lelkileg. Tae ujjai továbbra is elkalandoztak az asztal alatt meztelen bőrömön, amitől rádöbbentem; a szüzességem megvette a jegyet a szexexpresszre és erőteljesen készül a felszállásra.      

Drágáim! Nagyon köszönöm, hogy tegnap meglett az ezer megtekintés a történetemen! Ezért ma ajándékba, annyi részt próbálok nektek feltenni, amennyit nem szégyellek! És meglehet, hogy lassan kikerül az egyik részhez egy korhatáros karika....                                                                           Puszi addig is: Szeszih

álmosoly | kth✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz