˙Taehyung POV˙
Minhee ujjai szorosan az enyémek köré fonódtak, az anyja esküvőjének szertartásán. Nem tudtam, hogy pontosan miért ilyen ideges rögtön a legelején a dolgoknak, amikor a szertartáson igazán kevesen voltunk. Minhee szerint az anyja inkább a bulizást preferálja az esküvőiből, úgyhogy tényleg csak a szűk családot szokta a szertartásra is meghívni, mindenki mást meg a lagzira.
Minhee a legkevésbé sem volt szívbajos, amikor három hónappal ezelőtt közölte az anyjával, hogy vele és Jennievel együtt tíz emberrel érkezik Jejura. Azt mondta, hogy az összes barátját el akarja hozni, így szemrebbenés nélkül várta el, hogy az anyja beleegyezzen. Jennie vállszélességgel mellette állt és közölte, hogy ha ezt akarta, akarja is rendesen. Chinhea-ssi pedig csak egy hatalmas kamumosollyal az arcán azt mondta: rendben van. Legalábbis a lányok így mesélték tegnap a repülőtéren, amíg vártunk a beszállásra.
Ha lehet mondani, mikor megláttam Minhee nagyszüleinek a Jejui „nyaralóját" még jobban elképedtem, mint a Busani villájuk láttán. De nem csak én, a többiek is.
- Nahát, Minhee! – próbálta összecsukni Lisa a száját a döbbenettől. – Ezt nevezik a nagyszüleid nyaralónak?
- Aha. Ki szokták adni a szobákat rendezvényekre, meg ilyenekre. – vonogatta Minhee a vállát, miközben megtámaszkodott a bőröndjén. – Tíz szoba van az első, második és harmadik szinten is. Hátul egy hatalmas kert medencével, meg ilyenekkel.
- Wellness központ? – érdeklődött Jisoo, habár ő nem volt, annyira elalélva, tekintve, hogy a szüleinek szállodaláncuk van szerte Dél-Koreában.
- Jobb szárny. – bökött Jennie az említett irányba. – Még kérdés?
- Nincs. – zengtük kórusban és jobbnak láttuk, ha elindulunk megkeresni a szobáinkat.
Mint kiderült öt szobát kaptunk az első szinten, ugyanis az összes szoba kétszemélyes volt. És mivel mindenki a párjával érkezett, így mindenféle balhé nélkül meg tudtuk oldani az elszállásolást.
A szertartás a Jejui városházán volt, ahová csak én és Kai kísértük el a lányokat, míg a többiek nagy valószínűséggel a wellness részleget élvezték, vagy készülődtek az esti partyra.
- Jól vagy? – öleltem magamhoz Minheet a derekánál fogva, mikor kiértük az épület elé a szertartás után.
- Persze. – bólintott nevetve. – Csak fejben azt számoltam, hogy ez vajon hányadik házassága anyámnak?
- Jó kérdés. – értett egyet vele a hozzánk lépő Jennie, aki szorosan fogta Kai kezét. – De szerintem össze sem tudjuk számolni, mert nem tudjuk mennyi esküvője volt mielőtt megszülettünk!
Mind a négyen felnevettünk, majd bevártuk a lányok nagyszüleit, akikkel egy limuzinban mentünk vissza az apartmanhoz. Minhee nagymamája elárulta nekünk, amíg visszafele mentünk, hogy a lánya két dologhoz ért ezen a világon nagyon: hogy kifogjon pénzes pasikat és, hogy jó esküvőket szervezzen. A két lány ezzel egyetértve itták meg az első pohár pezsgőjüket, mondván legalább a buli jó lesz, ha már ehhez ért az anyjuk.
Mivel a szertartást délelőttre tették bőven volt időnk az este hatkor kezdődő lagziig, így úgy döntöttünk csatlakozunk a szaunázó, valamint jacuzziban popsijukat áztató barátainkhoz.
- Milyen volt a szertartás? – kérdezte Rosé, amint bemásztunk mellé és Chanyeol mellé a jacuzziba, Minheevel.
- Tűrhető. – fintorgott Minhee elhelyezkedve a buborékok között. – Igazából ugyanolyan, mint az eddigiek.
YOU ARE READING
álmosoly | kth✔
RomanceMinhee arcára gyakorlatilag ránőtt a mosoly. Akármi történt, legyen az rossz vagy jó, ő mindig mosolygott. Még, annak ellenére is, hogy soha semmi jó nem történt vele. Nem voltak barátai, a fiúk ha rá is néztek nem foglalkoztak vele, a szülei meg né...