25.fejezet

1.9K 125 3
                                    

Mivel sosem volt még barátom, nem tudtam, hogy mire számítsak, hónapforduló alkalmából. Persze nem féltem, vagy ilyenek, mert teljes mértékben megbíztam Taeben, de azért a gyomrom kicsit remegett a gondolattól, hogy kettesben leszünk nálunk. Be kell, valljam, az elmúlt időben egyre többet fantáziáltam, arról, hogy milyen lenne vele megtenni a következő lépést. Már néha bele is pirultam a gondolataimba, amikor elképzeltem, hogy Taehyung ajkai nem csak a számra vándorolnak, hanem máshova is. Sőt, már egyszer megpróbáltam beszélni erről a témáról Jennievel, csakhogy tudjam, mire számítsak. Azonban, amikor a nővérem meghallotta, hogy eltervezem veszíteni a szüzességemet, kissé sokkot kapott és kijelentette, hogy nagyon szeret, meg bármiben számíthatok rá, de furcsa lenne neki a húgának felvilágosítást tartani. Így csak magamra számíthattam, és az internetre.

Miután befejeztük a rendelt vacsora elfogyasztását, a kanapéra telepedtünk, hogy megnézzünk egy filmet. Pár perce tarthatott a film, amikor már Taehyung szájában találtam magam, és egyáltalán nem bántam. A lábaimat magam alá húzva, hajoltam hozzá minél közelebb, hogy még véletlenül se legyen köztünk egy centi hely sem. A kezei a derekamat szorítva húztak közel, és észrevétlenül kerültem az ölébe. A csípőjét közre fogva térdeltem a kanapéra. Mellkasunk egymáshoz nyomódott, miközben egyre szenvedélyesebben faltuk a másikat. Ujjaimmal végig simítottam a nyakán, majd belemarkoltam szőkés tincseibe, amitől egy kis morgás jött fel a szájából. Tae keze lejjebb csúszott a derekamról és valahol a fenekem vonala fölött megállt. Kicsit mocorogni kezdtem, ezzel megpróbálva jelezni neki, hogy nyugodtan megfoghatja a fenekemet, nem fogok haragudni rá. Fogva a célzásomat, tenyere a popsimra siklott és finoman rámarkolt. Egy rövid sóhajtásnyi időre elhúzódtam tőle, de mivel hiányzott, hogy az ajkunk összeérjen, máris visszatértem hozzá. Taehyung végig vezette a simítását a combomon, majd, amikor újból elindul felfelé, kezei beférkőztek a felsőm alá. Ahogy forró érintése megtalálta a pocakomat, kiszakadt belőlem egy nyögés. Éreztem a csókunkba beleivódott mosolyát, amitől én is elvigyorodtam. Fél kézzel kiseperte hosszú hajamat a nyakamból, és száját óvatosan a nyakamra tapasztotta. Egyesével végig csókolt minden pontot az állam vonalától, egészen a kulcscsontomig, majd visszatért és a fülem mögött is hagyott egy nedves puszit. Lihegve, vágytól csillogó szemmel fúrtam a tekintetem az övébe és éhesen nyomtam ajkaimat újra az övének. Taet meglepte egy pillanatra a hevességem, de azonnal átvette az irányítást nem engedve, hogy megnyerjem a vívott csókcsatát. A combom alá nyúlva megemelt egy kicsit, majd végigfektetett a kanapén. Bal lábával két térdem közé térdelt és fölém hajolva folytatta a csókunkat. Kezével igyekezett bejárni minden szegletet a testemen, elkerülve a melleimet. Magamban imádtam azért, amiért ilyen figyelmes és óvatosan, holott teljesen megvadultam minden érintésétől.

Egyet gondolva, az eddig hátán pihentetett kezeimet levezettem a gerince vonalán, és a csípőjéhez érve, benyúltam a pólója alá. Tae egy másodpercre elhúzódott tőlem, és a szemembe nézve élvezte, ahogy ujjaimmal végig simítok a hasán fel-alá mozogva. Neki nyomta az orrát az enyémnek és egy rövid csók után elhúzódott tőlem és felült a kanapén. Zavartan figyeltem, ahogy kisimítja a szemébe hulló tincseit és zihálva tördeli az ujjait.

- Valami rosszat csináltam? – ültem fel én is törökülésbe húzva magamat. Nem tudtam másra gondolni, csak, arra, hogy túl messzire mentem, pedig igyekeztem nem elhamarkodni semmit.

- Dehogyis. – rázta a fejét mosolyogva Taehyung. Rám emelte szemeit és felém nyúlva összefonta ujjait az enyémmel. – Csak kezdünk túlságosan bemelegedni, és félek, hogy nem tudom majd leállítani magam.

- Miért kéne leállnod? – kérdeztem az államat a vállára támasztva. Tae szabad kezével megcirógatta az arcomat.

- Mert nem akarom elsietni az elsőt, érted? – suttogta egészen az ajkamra. – Szeretlek, Minhee és azt akarom, hogy különleges legyen, ha tényleg úgy döntesz, velem szeretnéd megtenni először.

Vigyorogva fogadtam az apró csókot, amit a számra lehelet. Tényleg én vagyok a világ legnagyobb mázlistája!

- Veled szeretném, te buta, hát kivel, mással? – fontam újra a karomat a nyaka köré ismét szembe fordítva őt magammal. – És igazad van. Ne rohanjuk. Menjünk lassacskán a cél felé. De mi lenne, ha ma itt aludnál?

Váratlanul érhette őt a kérdésem, amit miután kimondtam nem is tartottam olyan jó ötletnek. Mármint nem azt, hogy itt aludjon, hanem, hogy megkérdeztem.

- Szeretnéd, hogy veled aludjak, jagi? – kérdezte izgatottan, amitől elöntött a megkönnyebbülés.

- Hm. – biccentettem a számat finoman az övének nyomva. – Késő van már, és még nem akarom, hogy elmenj. Szeretném, ha itt maradnál!

- Rendben, jagi. – motyogta még mindig a számra. – Veled alszok.

Magamban ujjongva fogadtam a csókját és tényleg legszívsebben sikítottam volna örömömben. Nem tudtam, hogy ilyen jó dolog szerelmesnek lenni, főleg így, hogy a másik ugyanúgy meg volt értem őrülve, mint én érte. Jól éreztem magam vele, bármiről tudtam vele beszélgetni és tudtam, hogy számíthatok rá. Elolvadtam az összes érintésétől, az apró csókjaitól és a tudattól, hogy vigyázni akar rám, és ha kell vár, ameddig készen nem állok rá. Ráadásul kimondottan élveztem, az egyetemi lányok féltékeny pillantásait, amikor tudatosult bennük, hogy Kim Taehyung az iskola egyik álompasija, az én barátom. Nem voltam soha öntelt, vagy ilyenek, de jól esett, hogy évek hosszú szenvedése után, nem utálnak, hanem elismerően bólintanak, amikor felfogják, hogy Taevel járok.

Boldog voltam. Tényleg, nagyon. És ezt hetven százalékban, annak a fiúnak köszönhetem, akibe beleszerettem.    

álmosoly | kth✔Where stories live. Discover now