Bölüm erken geldi, önceki bölümde yorum patlaması yaşadık. Ne kadar çok yorum o kadar erken bölüm
Bölüm şarkısı : Söyleyemedim
"NEFES!" dedi Tahir ve sinirle kapıya vurdu.
"AÇ ŞU KAPIYI!" Mehmet Bey'in adamı korkuyla kapıyı açmaya çalışırken Tahir dayanamamış sertçe kapıya vurup kapıyı kırmıştı. Karşısında yerde yatan hareketsiz bedeni gördüğünde bir an durdu zaman. Ne yapmışlardı ona böyle? Üstelik kendi babası yapmıştı bunu. İçinde yükselen öfkesini bastırmaya çalışarak kızın yanına çöktü ve yüzünü avuçlarının arasına aldı. Dudakları mosmor, teni bembeyaz olmuştu.
"Nefes" dedi endişeyle Nefes yutkunarak gözlerini araladı. O gözlerden yorgunluk akıyordu.
"Su" dedi Nefes ve tekrar yumdu gözlerini.
"Su getirin!" adamlardan biri hızlıca bulundukları yerden çıkarken Tahir yere oturmuş kızın başını kucağına yerleştirmişti.
"Geliyor su, sabret güzelim" dedi saçlarını okşarken.
"Ta-Tahir geldin"
"Geldim tabi ya geldim" dedi Tahir. Nefes'in alnına düşen damla ile yeni fark etti ağladığını. Gözlerindeki yaşları silip sinirle tekrar bağırdı.
"Su nerede kaldı!" İçeriye giren adam elindeki bardağı Tahir'e uzatıp kenara çekildi. Tahir ise kızın başını kaldırmış suyu dudaklarına doğru uzatmıştı. Nefes sudan ilk yudumunu aldığında dolan gözlerine karşı koyamayarak ağlamaya başladı. Can suyunu vermişti Tahir, Nefes'e tekrar can olmuştu. Tahir kızın bu haline dayanamayarak gözlerini kızın yüzünden çekti ve suyu bitirmesini bekledi. Nefes geri çekildiğinde bardağı kenara koyup kızın yüzünü tekrar ellerinin arasına aldı.
"Özür dilerim, özür dilerim Nefes. Özür dilerim daha önce gelmediğim için" Nefes'in göz yaşları hıçkırıklara dönüşürken Tahir kollarını sardı güçsüz bedene.
Düşlerde sevdim seni söyleyemedim
Düşlerde sevdim seni söyleyemedim..."Bunların hesabını tek tek soracağım tek tek" dedi Tahir ve kızı kucağına aldı.
Sessiz öptüm nefesini söyleyemedim
Sessiz öptüm nefesini söyleyemedim...Nefes'in gözleri kapanmıştı, daha fazla dayanamamıştı güçsüz bedeni. Tahir kızı karanlık odadan çıkararak aydınlığa kavuşturdu.
"Doktoru arayın!" dedi bağırarak ve merdivenleri çıkmaya başladı. Mehmet Bey ellerini arkasında buluşturmuş oğlunun bu hareketini izliyordu. Kaşlarını çatmıştı, Tahir'in onun sözünü dinlememesi gururunu incitiyordu.
Tahir kızı yavaşça, özenle yatağa bırakıp üstünü örttü ve yatağın yanına bir sandalye çekip oturdu. Bütün suç kendisindeydi. Onu bu evde, bu şartlarda tek başına bırakmamalıydı. Bir daha asla bırakmayacaktı. Yatağın yanına düşen kızın eline kaydı gözleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AdventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...