İthaf: AyferTakran
"Bugün bir çiçek daha soldu... Bir kadın daha öldü, öldürüldü...Bugün umut bir kez daha yenilgiye uğradı... bir ruh daha kelebek olup havalandı...
Bir masum daha gözlerinde yaşlarla gitti... Yaşadığı bütün zorluklara rağmen gülümseyen o yüzü soldu biliyor musunuz? O sıcacık gülümsemesi artık buz gibi...
Siz onun yaşama olan sevgisini hiç gördünüz mü? Hiç attığı kahkahaları, susmayan sesini duydunuz mu? Ölmeden önce attığı sessiz çığlıkları hissettiniz mi? Ben hissettim... Onlar da hissetti...
Onlar gözlerindeki yaşları göre göre, attığı çığlıkları duya duya kıydılar ona. O melek hayatı boyunca huzurla uyumadı. Bundan sonra huzurla uyuması için gerekeni yapmanızı, o katilleri en ağır itham ile cezalandırmanızı arz ediyorum."
3 saat önce
"Bırakın kızı!" diye öne atıldı Efsa. Nefes Efsa'nın bu hareketiyle duvarın arkasından ayrılırken gözleri Çiçek'in yaşlı gözleriyle buluştu. Ve bir el ateş, bir silah sesi, yere yığılan bir beden...
"Çiçeeek!" gözleri korkuyla açıldı kadının. Dudaklarının arasından çıkan tiz çığlık ile boğazı kururken yutkunamadı. Havanın kuru soğuğu bedenine yeni yeni nüfuz ederken titreyen elleri karnından ayrılıp iki yanına düştü. Gözleri zemine yayılan kanı bulurken gözlerinden yaşlar birer birer süzülmeye başladı.
Kendisine doğrultulan silah ile elleri tekrar karnını bulurken gözleri namlunun ucundaydı.
"Cinayeti gördüler! Sağ bırakmayalım!" dedi ona silah doğrultan adam bağırarak. Etrafta biriken adamlar ile gözleri o adamları bulurken İhsan'ın güçlü çıkan sesini işitti kulakları.
"Hanımım! Arabaya!" daha sonra ise kolundan çekiştiren ellere döndü başı.
"Nefes yürü! Yürü!" patlayan silah ile bakışları İhsan'ı bulurken ona silah doğrultan adamın elindeki silahının düştüğünü gördü. Elinden akan kanlar ile korkuyla elini tutuyor ve başına üşüşen adamlar ile acıyla bağırıyordu.
"Elim! Yakalayın şunları! Gitmelerine izin vermeyin!"
"Hanımım arabaya!"
"Olmaz! Çiçek'i burada bırakmam!"
"Nefes yürü! Hadi!"
"Çiçek'i bunlara bırakmam!"
"Nefes yürü bebeğini tehlikeye atamazsın, kız kalbinden vuruldu!"
"Ne ölüsünü ne dirisini!" dedi Nefes gözleri Efsa'nın gözleriyle buluşurken. Daha sonra duyduğu gürültülerle çığlık atan ve oradan oraya koşuşturan kızları buldu bakışları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
PertualanganKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...