Al gözümden yaşları (29)

3.5K 323 103
                                    

Kulaklarını dolduran, ardından beyninin içinde yankılanan tiz sesler ninni gibi geliyordu kadına

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kulaklarını dolduran, ardından beyninin içinde yankılanan tiz sesler ninni gibi geliyordu kadına. Hiç var olmamışlar, hiç rahatsız etmiyorlarmış gibi. Bilinci yavaş yavaş yerine gelirken yüzündeki solunum maskesi nefes almasını kolaylaştırmanın aksine zorlaştırmaya başlamıştı. Karnında hissettiği sertlikle yüzünü buruştururken elini sıkan parmaklar gözlerini açmasına sebep olmuştu.

"Nefes, Nefes'im iyi misin?" Nefes duyduğu ses ile afallarken gözlerini 'evet' anlamında yumup açtı. Tam elini kaldıracakken hissettiği kelepçe ile yatağa düştü eli.

"Sakin ol. Yoğun bakımdasın, ameliyatın uzun sürdü" dedi Tahir. Nefes yatağın iki yanına kelepçelenmiş olan ellerini serbest bırakırken gözlerinden süzülen yaşlar ile etraf buğulandı. Tahir uzanıp kızın yüzündeki maskeyi indirirken Nefes kurumuş olan dudaklarını diliyle ıslatıp boğazına gelen kan tadını gidermek amacıyla yutkundu.

"Ne ameliyatı?" dedi kendinin bile zor duyacağı bir ses tonuyla. Tahir'in gözleri Nefes'in gözlerinden ayrılırken başı öne düşmüştü.

"Aldılar" dedi bir çırpıda.

"Ne?"

"Apandisit varmış, hastaneye geldiğimizde patlamak üzereydi." dedi Tahir gözlerini yine Nefes'in gözlerine sabitlerken.

"En son alevler...biz nasıl kurtulduk?"

7 saat önce

"Nefes ev yanıyor!" dedi Asiye elindeki iplerden kurtulmaya çalışırken. Nefes karnına giren sancılarla çığlıklarını ardı ardına atarken etrafa bakacak fırsat bulamamıştı. Gittikçe yayılan alevler açık pencereden içeriye sıçrarken perdeler tutuşmuş, zehir edici dumanlar odaya yayılmıştı. Nefes öksürmeye başlarken Asiye çaresizce etrafa bakınıyordu.

"Yardım edin! Kimse yok mu!" Kesilen öksürük sesleriyle bakışları Nefes'in yerdeki baygın bedenini buldu kadının. Sandalyeyle birlikte düşmüş alevlerin arasında öylece yatıyordu.

"Nefes!" öksürüklerinin arasından nefes alması zorlaşmıştı Asiye'nin. Etrafına bakınırken aniden kırılan kapıyla gözleri alevlerin arasına düşen kapıya kaymıştı kadının.

"Asiye!" duyduğu tanıdık ses ve dumanların arasından ona doğru gelen adamla kalbi deli gibi atmaya başlarken nefes alış verişi de hızlanmıştı.

"Mustafa?" dedi şaşkın bakışlarını adama gönderirken. Tavandan düşen avize Nefes'i teğet geçip yerde paramparça olurken gözleri Nefes'e kaydı kadının.

"Nefes'i götür!" dedi endişeyle. Mustafa arkasına dönüp Nefes'e bakarken Asiye tekrar bağırdı kardeşinin hayatı için.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin