Allah'ın emri, Peygamberin kavli(40)

2.9K 301 208
                                    

İthaf 5353busra_37

"Ana ne oluyor?" dedi Tahir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Ana ne oluyor?" dedi Tahir. Saniye Hanım sessizliğini bozmazken salonun kapısının açılmasıyla Mehmet ağa ve içeriden çıkan kız ile meraklı bakışlar kıza çevrildi. Tahir biraz düşününce bu kızın Elvin'in ablası olduğunu hatırladı ve babasının solgun yüzünü buldu bakışları.

"Baba misafirimiz mi var?" dedi ve cevap almak ister gibi başını salladı. Kızın birden ona doğru gelmesi ve kollarını boynuna sarması ile iki adım gerileyip Nefes'in elini bıraktı. Nefes havada kalan elini yavaşça indirirken kızın bu hareketiyle dona kalmış, sanki zaman durmuştu.

Tahir burnuna dolan tanıdık koku ile gözlerini sıkıca yumarken eli istemsizce kızın saçlarında dolaşmaya başlamıştı. Gömleğinde hissettiği ıslaklık kızın ağladığının bir göstergesiydi. Burnunu kızın saçlarının arasına gömüp derin bir nefes çekti içine.

"Bu koku, bu saçlar, bu gözler..." kızı kendinden ayırıp yüzünü ellerinin arasına aldı adam. Gözleri kızın ıslak mavi gözlerini bulurken gözünden bir yaş düştü adamın.

"Efsa?" kızın dudaklarına geniş bir gülümseme yerleşirken başını olumlu anlamda salladı ve göğsüne sığındı adamın. Nefes duyduğu isim ile şok olurken bakışları Asiye'nin yaşlı gözlerini buldu. Asiye gözlerini olumlu anlamda yumup açarken Nefes'in gözleri Tahir ve Efsa'yı buldu tekrardan.

"Abi" dedi kız Tahir'den ayrılırken.

"Söyle" dedi Tahir ise.

"Diğerlerine de sarılabilir miyim? Çok bencilsin" dedi kız gülümseyerek. Tahir'in de dudaklarında küçük bir tebessüm oluşurken kollarını indirdi ve kızı serbest bıraktı. Efsa Murat ve Fatih'in yanına giderken Nefes Tahir'e yaklaşmış, elini güç verircesine tutmuştu.

"Sen hortladın mı?" dedi Fatih garip bakışlarla Efsa'yı süzerken.

"İkizum ne diyisın ya, mezardan çıkmış görmüyor musun iskelet gibi" dedi Murat ise.

"Gelin buraya şapşallar" dedi Efsa ise bir kolunu Fatih'in, diğer kolunu ise Murat'ın boynuna sararak.

"Sen gerçek misin?" dedi Fatih bir kolunu kızın beline sararken.

"İki dram yaşatmadınız be aga, az sarılak anlatacağım" dedi Efsa ise. Murat da bir kolunu kızın beline sararken ailenin diğer üyeleri gözlerinde yaşlarla üçlüyü izliyorlardı.

"Ama gerçekleri öğrendiğimde ancak abla derim sana" dedi Murat.

"Bizim de kriterlerimiz var canum" dedi Fatih ise. Efsa ikiliden ayrılırken yüzünde buruk bir gülümseme vardı.

"Hiç değişmemişsiniz, hala aynısınız şapşallar" dedi ve Mustafa'ya döndü. Gülüşü solarken karşı karşıya geldi kızarmış mavi gözler. Herkes pür dikkat gelecek tepkileri beklerken Efsa'nın Mustafa'ya arkasını dönmesiyle verildi tutulan nefesler.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin