İthaf: Reyyan_Astepe
Uzun bölüm + Erken bölüm + Güzel bölüm = Bol yorum
"Kaptın mı kızı yangaz?" dedi Asiye sonunda konağa varan ev halkıyla gülümserken. Murat ise elini kaldırıp parmağındaki yüzüğü göstererek karşılık verdi kadına."Kapmaz olur mu ya" dedi Fatih ise sırıtarak. Asiye'nin de gülümsemesi genişlerken yükselen silah sesleriyle korkuyla sıçradı Nefes.
"Neler oluyor?" dedi kadın etrafına bakınırken. Bedenine sarılan kollarla korku yerini güvene bırakırken kesilen silah seslerinin yerini Mehmet ağanın yüksek bağırma sesi aldı.
"Dede oluyorum ulan!" silahlar tekrar devreye girerken Nefes'in elleri karnındaki yerini aldı. Tahir başını eğip kollarının arasındaki kıza bakarken gözünü sıkıca yummuş olduğunu görüp daha sıkı sardı kızı.
"Yangazlar! Söyleyin kessinler şu silah seslerini. Nefes hadi gidelim" dedi Tahir ve kollarını kızın bedeninden ayırmadan yürümeye başladı. Nefes de kocasına eşlik ederken birlikte merdivenleri çıkmaya başladılar. Silah sesleri teker teker kesilirken ortam büyük bir sessizliğe büründü.
*****
"Sevgilim, işte eylül
Ve işte usul usul seğiren yüzün.
Zaman ki sonsuzdur
Bitmemiş şiirler gibidir.
Bazı hüzünleri,
Bazı nehirleri tutup anlatmak gibidir.
Biz ki zamanı tırnak içine alıp yaşadık
Bundan değil midir, bizim aşkımızda
Sürekli bir akşam hüznü vardır"Parmakları adamın saçlarının arasında dolaşmaya başladı usulca. Her bir teline dokundu tek tek. Gözleri adamın yaşlı gözleriyle buluşurken küçük bir tebessüm sergiledi sevdiğine. Adam ağırlığını vermemeye çalışarak başını kadının karnına yaslamış sessizce göz yaşlarını dökerken bir yandan da dilinin ucuna gelen mısraları söylüyordu sessizce.
"Seni çok seviyorum adam" duyduğu ses ile bakışları karısının ışıl ışıl parlayan gözlerini bulurken buruk bir tebessümle karşılık verdi kadına.
"Ben seni daha çok seviyorum kadın"
"Tahir hamile olan benim, benim duygusallaşmam gerekiyor bu konularda"
"Napayım kızım duygularıma hakim olamıyorum" dedi Tahir ise. Nefes adamın bu haline gülerken birden sesinin kesilmesiyle yatakta doğruldu adam.
"Nefes ne oldu?" dedi korkuyla karısının ifadesiz yüzüne bakarken.
"Tahir ben... Ben bilmiyorum" dedi Nefes ise.
"Neyi bilmiyorsun Nefes korkutma beni. Karnın falan mı ağrıdı, benim yüzümden hepsi benim yüzümden"
"Hayır Tahir ağrım yok"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
ПриключенияKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...