Kül fandom olarak sürprizleri sevdiğinizi biliyorum. Okuyun madem benden size yine hediye. Sizden de yorum istiyorum sadece
Bölüm şarkısı: Şebnem Ferah- Deli kızım uyan
*******
Ne yazık ki aşk hayalin çocuğu, hayal kırıklığının annesidir.
Sen sahilde çıplak ayakla koşarsın, salıncakta gökyüzüne uçarsın. Ama asla orada, o karanlık yatakta olmazsın. Asla orada olmazsın...
Kahkahaları etrafı sarmıştı kadının. Ayakları kızgın kumda durmadan adım atarken kollarını iki yana açmış, esen rüzgarın saçlarını havalandırmasına izin vermişti. Beyaz elbisesi rüzgarın etkisiyle uçuşurken ayağına değen buz gibi su serinlemesini sağlıyordu.
"Yakalayamazsın ki" dedi ve daha da hızlandı.
"Nefes yavaşla! Kızımızı alman gerek!" arkasından gelen ses ile adımları yavaşlarken kulağına dolan ağlama sesleri ile sendeleyerek düştü. Kızgın kum ile buluşan bedeni cayır cayır yanarken yaklaşan bebek sesi ile güçlü bir dalga vurdu bedenine. Bembeyaz elbisesi çamura bulanırken yanına baktığında ona doğru emekleyen bebek çekti dikkatini. Gözleri yemyeşil, yüzü ay gibiydi. Yerden yavaşça kalkarken yanaklarından boynuna doğru süzülen çamurlu su elbisesi ile buluşmuş, her yeri çamura bulanmıştı.
"Nefes!" duyduğu ses ile etrafına bakınırken denizde gördüğü Tahir'e çarptı gözleri.
"Tahir! Buraya gel çok dalga var!" diye bağırdı avazı çıktığı kadar.
"Nefes! Kızımızı çamura bula! O melek olmamalı!" dedi Tahir ve dalgaların arasında kayboldu.
"Tahir!" Nefes korkuyla gözlerini denizin üzerinde gezdirirken denize doğru emekleyen küçük beyaz bedeni gördü.
"Sen de gitme!" dedi avazı çıktığı kadar elleri denizin suyuyla buluşmuş olan kızına bağırırken. Bu sefer kahkaha sesleri doldurdu kulaklarını. Kızının kahkahaları etrafı sarmıştı. Suyla buluşan ellerini kaldırarak suya vuruyor ve gülüyordu. Bedeni iyice suya gömülürken bebeğe doğru koşup kucağına aldı kadın. Yere eğilip avcuna aldığı çamurla bembeyaz elbisesini kirletti ve sımsıkı sardı küçük bedeni.
"Tahir!"
"Kabus görüyor olmalı"
"Tahir kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AdventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...