SÜRPRAYYYZZZ
Hadi bu da benden size bir kıyak olsun :)
İnternet 0 yayınlayıp hemen çıkacağım. Geri döndüğümde bol yorumla karşılaşmak istiyorum. -herkes 1 yorum yapsa bol olur ya neyse-
"Yenge bu kapı neden açık?" dedi Tahir elindeki poşetleri yere bırakıp kapıya doğru koşarken.
"Nefes!" eve girip odaları dolaşmaya başladı. Nereye baktıysa Nefes yoktu.
"Nefes!" diye bağırdı evde tekrar. Asiye Tahir'in yanına gelip Tahir'i durdurdu.
"Kapının önünde bunu buldum" dedi elindeki bezi Tahir'e doğru uzatırken. Tahir bezi alıp burnuna yaklaştırdı ve anında yere attı.
"Yenge Nefes kaçırılmış!"
*****
"Uyanıyor"
"Uykusu da amma ağırmış"
Nefes duyduğu seslerle gözlerini aralarken gözlerine dolan ışık ile tekrar yumdu. Bir süre kırpıştırdıktan sonra tamamen açıldı gözleri ve bakış açısına bir adam girdi. Görüntü yavaş yavaş netleşirken adamın arkasındaki diğer adama kaydı gözleri. İkisi de dikkatle kızın gözlerine bakıyor, yapacağı hamleyi bekliyorlardı.
Nefes gözlerini adamlardan çekip etrafına bakındığında bir odada bir yatakta yattığını daha yeni idrak edebilmişti. Hareket ettiğinde bileklerinde hissettiği sızı ile ellerinin ve ayaklarının da bağlı olduğunu fark etti. Sersem gibiydi, sanki aylarca uyumuş yeni uyanmıştı. Hala başı dönüyordu. Başını kaldırdığında tekrar aynı adamı görünce kaşlarını çattı.
"Siz kimsiniz? Neden getirdiniz beni buraya? Burası neresi?"
"Şşt sakin ol" dedi adam yumuşak bir sesle.
"Bırakın beni hemen" dedi Nefes eli kolu bağlı çırpınırken.
"Rahat dur sana zarar vermeyeceğiz. Başımızı belaya sokma"
"Başınız zaten belada sizin. Siz daha kimi kaçırdığınızın farkında değilsiniz" dedi Nefes adamın gözüne dik dik bakarken.
"Yapma ya. Fark etmeden kimi kaçırmışız" dedi adam dalga geçer tavırla diğer adama bakarak.
"Nefes Kaleli'yi. Kaleli aşiretinin gelini, Tahir Kaleli'nin karısını" dedi Nefes. Sesini yükselttiğinin farkında bile değildi.
"İyi bari doğru kişiyi kaçırmışız" dedi arkadaki adam sırtını duvara yaslayarak.
"Bu ne rahatlık ya! Siz adam kaçırdınız" dedi Nefes sinirle.
"Diğeri hiç böyle hırçın değildi ya" dedi öndeki adam da yatağın yanındaki sandalyeye oturarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AventuraKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...