İthaf: UmutAydn148
Çok uzun oldu, bölüm bitmek bilmedi, yazana kadar canım çıktı. Yorumlar az olursa hakkımı helal etmem.*****
Gönül gözüm kapalı, bilerek sana yazılıyorum
A penceresi aralı, her yerine bayılıyorum
Yavrum baban nereli, nereden bu kaşın gözün temeli
Sana neler demeli, ay seni çıtır çıtır yemeli."Az süz kız abimi" kaşları çatılırken gözleri yanındaki Efsa'yı buldu kadının.
"Sanane be kocam o benim" dedi sinirle kıza bakarken. Efsa'nın yüzü alayla buruşurken gözlerini devirdi kıza Nefes.
"Sinsi görümceliğin yine üstünde"
"4 erkek kardeşim var bir zahmet olsun" dedi Efsa ise. Karşılıklı gülüşürken onları izleyen bir çift gözden habersizlerdi. Tahir bir yandan misafirlerle ilgilenirken bir yandan da Efsa ve Nefes'i izliyor, her kahkahalarında gülümsemesi genişliyordu.
Saniye Hanım Türkan Hanım, Mehmet ağa ve Cemil ağa da misafirlerle ilgilenirken Mustafa bir masada arkadaşlarıyla, Eyşan ise başka bir masada tek başına oturuyordu. Asiye ise nikah masasının hazırlıklarına yardım ediyor aynı zamanda uzaktan Nefes ve Efsa'yı izliyordu. Çiçek masa masa dolaşıp içecek ikram ederken Fatih gelin odasında Nazar, Murat ve Mercan ile birlikteydi.
"İzninizle" dedi Tahir ve misafirlerin yanından ayrılıp Nefes ve Efsa'nın masasına doğru ilerlemeye başladı. Nefes'in gözleri onlara doğru gelen kocasıyla buluşurken Efsa'nın gözleri onlara bakan Asiye ile buluştu. Asiye Efsa'nın bakışları ile gözlerini kaçırırken duyduğu ses ile abisine döndü kız.
"Naber güzellikler" dedi Tahir Nefes ve Efsa'nın ortasına geçerken. Nefes'in başı Tahir'in göğsüne yaslanırken adam kollarını sardı karısının bedenine.
"Bir şey mi oldu?" dedi kulağına fısıltıyla.
"Yok sadece biraz midem bulanıyor" dedi Nefes ise. Efsa gözlerini ikiliden kaçırırken Tahir diğer kolunu kız kardeşine doğru uzatıp omzuna dokundu. Efsa omzunda hissettiği el ile abisine bakarken açmış olduğu koluna karşın gülümsedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...