Dehşet kadın (24)

4.7K 349 142
                                    

Sürprayz .... Sürprizlerin bol olsun dediğinizi duyar gibiyim. Siz de benim yorumlarınız bol olsun dediğimi duyar gibi olduysanız bölüme geçebilirsiniz. İyi okumalar 🖤

Bir kadın 'seni seviyorum' diyorsa bu 'senin kaygılarını gidermek istiyorum, seninle dünyanın öbür ucuna bile gidebilirim, eğer sen cehenneme gideceksen ben de seninle gelmeye hazırım' demektir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir kadın 'seni seviyorum' diyorsa bu 'senin kaygılarını gidermek istiyorum, seninle dünyanın öbür ucuna bile gidebilirim, eğer sen cehenneme gideceksen ben de seninle gelmeye hazırım' demektir.

"Hayır Tahir. Ben senin için hazırlandım, kendi isteğimle. Seni seviyorum ve güveniyorum. Sana ölene kadar rızam var. Benim sana rızam var Tahir."

Nefes kurduğu cümlelere karşı derin bir nefes alırken Tahir diğer elini de kızın saçlarının arasına yerleştirip alnına yaklaştırdı dudaklarını. Nefes alnında hissettiği dudaklarla gözlerini yumarken titreyen ellerini yumruk yapıp titremesini önlemeye çalıştı. Adam kızın alnını uzunca öptükten sonra dudaklarını kızın alnından ayırdı. Nefes alnından ayrılan dudaklarla gözlerini aralarken yine buluştu yeşiller ve ballar. Tahir kızın saçlarını okşayan ellerini indirip kızın yumruk yaptığı ellerini tuttu.

"Nefes titriyorsun" dedi Tahir kızın buz gibi olan ellerini yukarı kaldırırken. Nefes gözlerinin önüne gelen ellerine bakarken başını olumsuz anlamda sallamakla yetindi. Tahir derin bir iç çekip dudaklarını kızın ellerine bastırdı. Nefes buz gibi ellerinde hissettiği sıcaklık ile derin bir nefes alırken nefesini geri vermediğini fark etmemişti. Tahir kızın ellerine küçük küçük öpücükler kondurduktan sonra bir elini bıraktı. Diğer elini daha da sıkı tutarak boy aynasının önüne götürdü kızı. Nefes aynadaki yansımalarını izlerken Tahir kızın arkasına geçip kollarını kızın bedenine doladı. Çenesini kızın omzuna yerleştirirken yanakları birleşmişti.

"Nefes sen ne zaman gelirsen gel, benim her zaman seni bekleyeceğimi biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum" dedi Nefes fısıldar gibi. "Ama ben geldim. Artık beklemene gerek yok" dedi titreyen sesine karşın zor da olsa.

"Nefes titriyorsun, buz gibisin"

"Tahir... Üşüyorum beni ısıtır mısın"

Tahir bir süre kızın aynadaki yansımasını izledikten sonra başını çevirip dudaklarını kızın yanağına dokundurdu. Nefes adamın bu hareketiyle ürperirken aynadaki yansımalarının önüne siyah bir perde indi. Görmesini engelleyen göz kapakları öyle sıkı kapanmıştı ki, bir daha açılmayacak gibi. Ömrünün sonuna kadar böyle kalacak gibi kapanmıştı.Yanağından  boynuna inen sıcaklık ile kendini teslim etti sevdiği adama.

*****

'İki gecem var ikisi de uykusuz. Ya sensizim uyuyamam, ya sen varsın uyku haram' demişti adam zamanında. Şuan tam da uykunun haram olduğu vakitlerde, kollarının arasındaki eşsiz manzarayı izliyordu. Çıplak karnında hissettiği sıcacık el bütün bedenini ısıtırken göğsüne dökülen saçlar aldığı her nefeste kayıp kızın yüzünü kapatıyordu. Tahir Nefes'in gözlerinin önüne düşen bir tutam saçı geriye iterken onu karşılayan yeşillerle gülümsedi.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin