İthaf : ulremciyizz
"Ben yeni çalışan olarak geldim. Nermin abla gönderdi beni. Bir kız kovulmuş. Eee ama yaptığı da yanlışmış. Sen kimsin ki evli bir adama yavşıyorsun yavşak pikaçu""Sen hep böyle çok konuşur musun?" dedi Fatih şaşkınca.
"Çok mu konuşuyorum ki. Genelde etrafımdaki insanlar hiç susmadığımı söylerler. Ama ne yapayım benim de yaşadığım olayları sindirme şeklim bu. Bugün balkabağımı kaybettim acım taze zaten"
"Balkabağı?"
"Evim" dedi kız ve şirince gülümsedi.
"Neler oluyor orada?" Çiçek ve Fatih duydukları sesle konağa dönerlerken onlara doğru yaklaşan Nefes ile sessizliğe büründüler.
"Bu kız kim Fatih?" dedi Nefes kızı baştan aşağı süzerken.
"Yeni çalışanmış." dedi Fatih ise. Nefes'in meraklı bakışları yerini sevecenliğe bırakırken elini uzattı kıza.
"Ben Nefes. Sen de Çiçek olmalısın."
"Evet ben Çiçek" dedi Çiçek elini uzatıp Nefes'in elini sıkarak.
"Ama çalışanlar izinli. İki gün izinlisin" dedi Nefes ve elini geri çekti. Çiçek'in gülen yüzü solarken nerede kalacağını düşünüyordu.
"Haa öyle mi? Tamam o zaman ben iki gün sonra gelirim" dedi ve bahçe kapısına doğru yürümeye başladı. Nefes Fatih'e dönerken bir anda kolundan tutulup çekilmesiyle şaşkınca kolunu tutan kişiye baktı.
"Tahir! Tahir bırak ne yapıyorsun"
"Yürü!"
"Tahir bıraksana! Kendim yürürüm ya bırak!" Tahir bir an duraksayıp Nefes'e döndü.
"Nefes sus ve yürü!" Fatih ikiliyi şaşkın bakışlarla izlerken Nefes'in sinirle, Tahir'in ise acelece arabaya binmesiyle araba konağın bahçesinden çıktı ve gözden kayboldu. Fatih tam konağa doğru dönecekken yanından hızla geçen ikizi ile kaşlarını çattı.
"Murat nereye!" cevap alamayınca üstündeki önlüğü bir çırpıda çıkarıp bahçedeki çardağa doğru yürümeye başladı. Çiçek'in peşinden gitmeyi hedefliyordu. Kızın evi yoktu ve büyük ihtimalle kalacak kimsesi de yoktu. Kararmaya başlayan havanın verdiği ürpertici his ile başına bir şey gelmeden kızın peşinden gitmesi gerektiği kanısına varmıştı. Elindeki önlüğü yaklaştığı çardağa gelişi güzel fırlattıktan sonra üstünü düzeltip arkasına döndü. Bahçe kapısından çıkan Asiye ve ardından evin kapısından çıkan Mustafa abisi ile iyice telaşlanmıştı. Neler oluyordu böyle herkese?
15 dakika önce
Asiye odasında oturmaktan sıkılmış, farklı bir ortama girmenin hiç de fena olmayacağını düşünerek mutfağa doğru yürümeye başlamıştı. Tahir elindeki patatesleri soymaya çalışırken Murat bulaşıkları yıkamayı bitirmiş, tezgaha yaslanmış, abisini alayla izliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
PertualanganKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...