"Tahir canımızı tehlikeye atıyorsun!""Tehlikeye attığım falan yok!" dedi Tahir Nefes'e bakarak. Nefes'in gözleri adamın bu tavrına karşın öfkeyle büyürken duyduğu korna sesleri felaketin başlangıcı olmuştu.
"Tahir!"
Korkunun etkisiyle aniden gözlerini açtığında tavandaki ampul görüş açısına girdi kadının. Aldığı derin nefesler ve gözlerinden yanaklarına doğru süzülen yaşlar korkusuna eşlik ediyor, saniyeler geçtikçe daha da sakinleşiyordu. Etrafına bakındığında küçük bir odada, küçük bir yatakta uzanıyor olduğunu fark etti. Yatağın yanındaki gece lambasını açtığında odanın aydınlanmasıyla görüş açısına giren kocası ile derin bir nefes verdi. Üstündeki örtüyü kenara itip yataktan çıktı ve küçük koltukta uyuyan adamın yanına gitti. Koltuğun önünde yere çöküp izledi bir süre sevdiğini.
Birisi tarafından delice sevilmek size güç verir, birisini delice sevmek ise cesaret...
Bir eli adamın saçlarının arasında dolaşırken diğer eli yanağını okşuyordu. Çaresizlik ve kabusun verdiği korku hissi harmanlanırken başını yavaşça adamın göğsüne indirdi. Duyduğu kalp atışı sesleriyle rahatlarken derin bir nefes verdi ve başını kaldırıp ayaklandı. Yatağa ilerlerken parmak uçlarında yürüyerek ses çıkarmamaya özen gösteriyordu. Sonunda yatağa ulaştığında uzanıp Tahir'e arkasını döndü ve korksa da gözlerini yummayı başardı. Şuan tek ihtiyacı olan şey bedenini sımsıkı saracak, ona güven verecek kollardı. Yanında olduğu halde hasret kaldığı kocasının kokusuydu...
Arkasında hissettiği hareketlilik ve bedenine sarılan kol ile derin bir nefes aldı kadın. Ensesinde hissettiği nefes ile gözlerini yumarken karnındaki Tahir'in elini iki elinin arasına aldı.
"Neden uyandın?" duyduğu ses ile ortamın sessizliği bozulurken sıkıntıyla cevap verdi.
"Kabus gördüm"
"Nasıl bir kabus?"
"Tahir hatırlamıyorum" dedi Nefes. Ellerinin arasından kayan el ile kaşlarını çatıp Tahir'e doğru döndü ve ballar ile göz göze geldi.
"Neden kızardı bu yeşiller?" dedi Tahir kızın gözlerinden süzülen yaşları silerken.
"Neden kalbimi kontrol etti bu kulaklar?" dedi elini kızın kulağında dolaştırırken.
"Neden büzülmüş bu dudaklar?" dedi kızın dudaklarına odaklanırken. Nefes kolunu adamın bedenine sararken dudaklarında hissettiği dudaklar ile huzuruna kavuştu.
*****
"Tahir!" Saniye duyduğu ses ile salona doğru ilerlerken hizmetlilerden birinin ağaya açıklama yaptığını duyduğunda salonun kapısının önünde duraksadı.
"Tahir ağam ve gelin hanım gece eve gelmedi ağam" dedi kadın başını öne eğmiş ağanın karşısında dururken.
"Mustafa ruh gibi, yangazlar desen ayrı alemde. Bir Tahir vardı güveneceğim o da kadın düşkünü oldu" dedi ağa keyifsiz bir şekilde geri yaslanırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...