Bölüm günleri Çarşambadır erken gelmesini istiyorsanız bol yorum yapın
Yeni bir güne açtı gözlerini Tahir. Yanında uyuyan kadına baktı. Arkası dönüktü. Tahir kıza iyice yaklaşıp başını saçlarına gömdü. Doya doya içine çekti kokusunu. O an sanki içinden bir şeyler koptu. Bağımlısı olmuştu kokunun. Derin bir nefes daha içine çektiğinde kızın hareketlenmesiyle geri çekilip uzaklaştı. Nefes gözlerini açmadan Tahir'e doğru dönmüş, kolunu adamın boynuna sarmıştı. Tahir tekrar burnuna dolan kokuyla gözlerini kapatırken Nefes istemsizce başını Tahir'in boyun girintisine sokmuştu. Tahir Nefes'in bu hamlesiyle gözlerini tekrar açarken Nefes burnuna dolan kokuyla gözlerini açmış ve geri çekilmişti.
"Şey ben özür dilerim. Rahat vermedim dimi" dedi Nefes mahçupça. Tahir ne diyeceğini bilemedi. 'Aksine daha mutlu oldum' diyemedi. 'Kokun bana huzur veriyor' diyemedi. Susmakla yetindi.
Nefes Tahir'den uzaklaşıp yataktan kalktı ve valizden kıyafet alıp kapıya doğru ilerledi.
"Nefes" dedi Tahir. Nefes duyduğu ses ile dönüp Tahir'e baktı.
"Hazırlan da bugün gidelim konağa"
"Tamam" dedi Nefes ve kapıyı açıp odadan çıktı. Tahir ise Nefes'in yastığına başını koyup tekrar gözlerini yumdu.
*****
"Nefes sen içeri gir, ben gideyim yoksa katil olacağım" dedi Tahir evin kapısında dikilen Mustafa'ya sinirle bakarak.
"Tahir gitme" dedi Nefes ise Tahir'in elini tutarak. Tahir Nefes'e bakıp kaşlarını çattı. 'Ne oldu' der gibi başını salladı.
"Hadi içeri girelim. Bırakma elimi" dedi Nefes ve Tahir'i kapıya doğru sürükledi. Kapının önüne gelince zile basıp geri çekildiler. İkisi de Mustafa'nın yüzüne bir an bakmamışlardı. O yokmuş gibi davranmayı tercih etmişlerdi. Kapının açılmasıyla yine başı eğildi hizmetli kadının.
"Hoş geldiniz ağam" dedi kadın geri çekilerek.
"Hoş bulduk" dedi Tahir ise. Birlikte içeri geçtiler.
"Sonunda evin yolunu bulabildiniz gelin Hanım" Nefes sesin geldiği tarafa baktığında Mehmet Bey'i gördü. O adamı her gördüğünde kuma mevzusu geliyordu aklına. Cevap vermedi, başını çevirmekle yetindi.
Bayram sabahı
"Bu gürültü ne ya" dedi Nefes gözlerini sersemce açarken. Burnuna dolan kokuyla bir an gülümsedi ve burnunun dibinde olan Tahir ile göz göze geldi.
"Tahir"
"Nefes"
"Ben yine senin üstüne çıkmışım ya, araya yastık mı koysak" dedi Nefes.
"Saçmalama" dedi Tahir ise. Bir süre öyle durduktan sonda sessizliği bozan yine Tahir olmuştu.
"Nefes kalkalım mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AdventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...