Baba oluyorum ulan! (36)

3.7K 368 155
                                    

Ümidim tükendi bitiyorArdına bakmadan gidiyorSöylemeye dilim varmıyorSöylediler yandım kül oldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ümidim tükendi bitiyor
Ardına bakmadan gidiyor
Söylemeye dilim varmıyor
Söylediler yandım kül oldum

"Tahir! Beni ve bebeğimizi bırakamazsın!"

Ve odayı dolduran tiz makine sesi ile nefesler tutuldu. Gözler monitördeki hareketli çizgiye takılırken Tahir'in nefes sesleri monitörün sesine eşlik etmeye başladı.

"Bu inanılmaz!" dedi doktor ve Tahir ile ilgilenmeye başladı. Hemşireler Nefes'in kolunu tutmuş dışarıya doğru ittirirken Nefes tepkisiz bir şekilde hala monitördeki çizgiyi izliyordu.

"Hissetti, bebeğimizi hissetti" dedi Nefes ve kahkahalarla yoğun bakımdan ayrıldı.

*****

"Bebeğimizin varlığını hissettin değil mi? Bebeğimiz seni hayata döndürdü" dedi Nefes gülümseyerek Tahir'in kapalı gözlerine bakarken. Bakışları adamın eline inerken eli elini buldu. Yatağa doğru eğilip dudaklarını eline bastırdı adamın. Gözlerini yumup diğer elini karnına yerleştirdi. Dudaklarının altındaki hareketlilikle dudaklarını adamın elinden ayırırken bakışları adamın açık olan gözlerini buldu. Yüzünde oluşan kocaman gülümseme adamın garip bakışlarıyla soldu.

"Sonunda uyandın, o kadar korktum ki"

"Efsa... Efsa'm nerede?" dedi Tahir yerinde kıpırdanırken.

"Efsa? Efsa kim Tahir? Tahir beni hatırlıyorsun değil mi?" Nefes korku dolu gözleriyle Tahir'in gözlerine bakarken Tahir elini kızın elinden kurtardı. Nefes boş kalan eline bakarken Tahir konuştu.

"Sen kimsin?" Nefes'in gözleri tekrar Tahir'in gözlerini bulurken büzülen dudakları yüzünden ister istemez gözleri dolmuştu.

"Tahir beni hatırlamıyor musun?" dedi kadın çatallaşan sesi ile.

"Ağlama" dedi Tahir ise kızın yanaklarına doğru süzülen yaşları gözleriyle takip ederek. Nefes yüreğine dolan unutulmuşluk hissi ile yanıp tutuşurken adamın soğuk  parmakları sildi göz yaşlarını.

"Tahir ben sensiz yaşayamam" dedi Nefes ve adamın göğsüne gömdü yüzünü.

"Ben... Ben bu koku olmadan yaşayamam." Nefes saçlarında hissettiği el ile hıçkırmaya başlarken adam göğsünde hissettiği ıslaklık ile kızın saçlarını okşamaya başladı.

"Ben seni nasıl unuturum, kokular unutulmaz" dedi adam ve burnunu kızın saçlarına yaklaştırıp derin bir nefes çekti.  Nefes duyduğu şey ile hıçkırıklarına son verirken başını kaldırıp yaşlı gözlerini adamın gözlerine sabitledi. Gözünden düşen bir damla adamın yanağında yer edinirken saçları yastığa dökülüyordu.

"Ben bu yeşilleri nasıl unuturum sulu göz" dedi Tahir gülümseyerek. Nefes de gözlerindeki yaşlara rağmen gülümsedi ve adamın yüzüne yaklaştırdı yüzünü. Alnını alnına yaslarken ağırlığını adamın yaralı bedenine vermemek için yatağın iki yanından destek alıyordu. İkisi de gözlerini yumarken adamın boynuna gömdü yüzünü kadın. Tahir Nefes'in bu hareketine karşın mest olurken başını çevirip daha çok yer açtı karısına.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin