İlk muayene (39)

2.9K 300 182
                                    

İthaf: Ayaait32

"Merhaba Nefes Hanım, şikayetiniz neydi?" dedi doktor güler yüzüyle karşısındaki çifte bakarken

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Merhaba Nefes Hanım, şikayetiniz neydi?" dedi doktor güler yüzüyle karşısındaki çifte bakarken.

"Bu bizim ilk muayenemiz" dedi Tahir ise heyecanla.

"Buyrun şöyle geçelim" dedi doktor ultrason cihazının yanındaki sedyeyi gösterirken. Nefes heyecanla sedyeye doğru yürürken Tahir'in elini bir an olsun bırakmamıştı. Heyecanını sevdiği adam ile paylaşmak onun için en rahatlatıcı şeydi. Sedyeye uzandıktan sonra Tahir'in de yardımıyla göbeğini açtı ve doktoru izlemeye başladı. Karnında hissettiği soğuk jel ile ürperirken karnında gezinmeye başlayan cihaz ile heyecandan gözlerini yumdu ve daha sıkı kavradı sevdiğinin elini. Doktor cihazı kadının karnında gezdirmeye devam ederken kaşlarını çatarak cihazın ayarlarıyla uğraşmaya başladı.

"Bir sorun mu var?" dedi Tahir endişeyle karşısında duran ekrana bakarken. Nefes gözlerini açarken doktor cihazı tekrar kadının karnında gezdirmeye başladı. En sonunda başını olumsuz bir şekilde sallayarak cihazı kaldırdı ve yerine koydu.

"Doktor hanım?bir sorun mu var?"

"Bunu nasıl söylerim bilmiyorum ama maalesef hamile değilsiniz."

"Sıra bize geldi, hadi bakalım" Nefes duyduğu sesle gözlerini aralarken yavaş yavaş gördüğü rüyanın etkisinden çıkmaya başlamıştı. Tahir bacağına yaslanmış olan kızın başını bacağından ayırarak karşısına geçti ve önünde yere çöküp ellerini tuttu.

"Hadi, muayene sırası bize geldi" dedi karısının uykulu gözlerine bakarken.

"Tahir eve gidelim. Ben muayene olmak istemiyorum" dedi Nefes endişeli tavrıyla.

"Ama neden? Yüzün solmuş, yoksa kabus mu gördün?"

"Hayır... Hadi girelim" dedi Nefes ve ayaklandı. Tahir de karısı ile birlikte ayaklanırken birlikte doktorun odasına girdiler. Doktor güler yüzüyle içeri giren çifti karşılarken ayaklandı.

"Merhaba Nefes Hanım. Bu sanırım ilk muayeneniz, buyrun şöyle geçelim" dedi kadın ultrason cihazının yanındaki sedyeyi gösterirken. Nefes de doktora küçük bir tebessümle karşılık verip doktorun yürüdüğü yere doğru yürümeye başladı. Tahir de karısının peşinden giderken eline dokunan el ile eline baktı. İki el birbirini sıkıca kavrarken Nefes sedyeye uzandı ve Tahir'in de yardımıyla göbeğini açtı.

"Tahir ya olmazsa" dedi Nefes sonunda düşündüklerini dışa vurmanın rahatlığıyla.

"Öyle şey olur mu Nefes'im." dedi Tahir ise kızın saçlarını okşamaya başlarken.

"Ama Tahir ya olmazsa" dedi Nefes ise.

"Olmazsa olmaz Nefes. Dünyanın sonu değil ya, hem daha genciz biz" dedi Tahir ve göz kırptı sevdiği kadına. Nefes doktorun yanına gelmesiyle gözlerini kapatırken Tahir ise doktorun yaptıklarını heyecanla izliyordu.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin