Birden içeriden bir gürültü geldi kulaklarına, daha sonra da tiz bir çığlık. Tahir duyduğu tanıdık sesle yerinden fırlarken Mehmet Bey ve misafirler hiç istifini bozmamış sohbete devam ediyorlardı. Nasıl olsa çığlık kadınlardan gelmişti bu onların umurlarında bile değildi!Tahir hızla kadınların oturduğu misafir odasına girince misafirler ayaklanıp yüzlerini örttüler. Tahir'in ise gözleri Nefes'e takılmıştı direk.
"Nefes!" dedi ve hızla kızın yanına gitti.
"Eline kahve döküldü, yanık çok büyük. Yoğurt koyuyorum ama geçirir mi bilmem" dedi Asiye elindeki yoğurdu göstererek. Nefes ise yaşlı gözlerle Tahir'e bakıyor, bir yandan da yanan elini tutuyordu.
"Çok acıyor" dedi ve eline baktı.
"Bu böyle olmayacak. Yürü hastaneye gidelim" dedi Tahir kızın diğer elini tutarak.
"Olmaz!" diye bir ses yükseldi. Tahir sesin sahibinin annesi olduğunu anlayınca Saniye Hanım'a döndü.
"Bir şey olmaz, eli kırılmadı ya. Yoğurt koyarlar geçer. Hastaneye gidilmez bu saatte." Tahir derin bir nefes alıp Nefes'e döndü.
"Yürü Nefes" Nefes olumlu anlamda başını salladı ve Tahir odadan çıkınca onun peşinden yürümeye başladı. Bu sefer onları durduran Mehmet Bey'in sesi olmuştu.
"Tahir ne oldu oğlum?"
"Nefes'in eli yanmış hastaneye gidiyoruz" dedi Tahir ayakkabılarını giyerken. Mehmet Bey sinirle Nefes'in eline bakıp kem gözlerini kızın yüzüne dikti.
"Oğlum bu saatte hastaneye mi gideceksin, hele de bir karı için" Tahir duraksayıp Mehmet Bey'e ardından da arkasındaki misafir erkeklere baktı.
"Nefes benim karım baba, benim karım. Onunla ilgili en iyi kararları önce o sonra ben veririm. Onun canı benden daha kıymetli çünkü o bir kadın, benim kadınım" dedi Tahir ve kızın elini tutup evden çıkardı.
"Tahir babana çok diklenmeseydin misafirlerin önünde"
"Sence umrumda mı Nefes. Misafirler de onlar gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
مغامرةKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...