Selamlar ben neftahduy
Sonunda 100k olduk. Katkısı olan herkese çok teşekkür ederim, ederiz.
Bugüne özel bir konuğumuz var. tahirinnefessi umarım biraz da olsa mutlu edebilmişimdir.
Şimdi mikrofonu Hayat'a uzatıyorum.
Merhabalar; şimdi diceksiniz ki noluyor? Kül kitabı 100K olmuş. Bu duyguyla bizim ortak çok istediğimiz bir hayalimizdi. Duygu da 100K olunca benden böyle bir şey rica edince bende kabul ettim çünkü n'olursa olsun bu ikimizin çok istediği bir şeydi.
Şimdi diceksiniz ki sana noluyor be? Alt tarafı 12 bölümde varsın. Aslında bakılırsa bayağı haklısınız. Ama işte olaylar böyle gelişti diyelim. Dedim linç ederseniz bile domates atamazsınız. Okey farkındayım bayağı saçmaladım.
Öncelikle bu kitap duygunun fikriydi yani konu. Bayağı üstünde düşündüğümüz bir kitaptı. Bu kadar ilgi, yalan söylemicem yani yazdığım zamanlarda beklemiyordum. Aslında konu gayet halk içindendi. Ama bayağı sevdiniz. Sonra bazı durumlar oldu duygu kitaba devam etmeye başladı. Gayette güzel devam etti. Kitap bayağı iyi yerlere geldi. Emeklerinin karşılığını alıyor.
Sizde benim olduğum zamanlarda olsun, ben ayrıldıktan sonra olsun sürekli duygunun yanında oldunuz. Kitabı çok sevdiniz.
Salvia E Hielo'yu okumuyorsunuz. Neden bende bilmiyorum. Uçuk diye mi acaba? O da güzel onu da okuyun. O ilk göz ağrımız.
Sanırım bitirmeliyim çünkü ilerledikçe saçmalıyorum. Neyse. Külü 100K yapan, okuyan her koşulda yanımızda, duygunun yanında olan herkese teşekkür ederim. Umarım daha iyi yerlere gelir kitap. İğrenç iğrenç espriler yapmadan kapatayım. 💜💙
Bu güzel konuşmadan sonra mikrofonu ben devralmaya çalıştım.
Herkese selamlar.
Ben Duygu tanıyorsunuzdur herhalde. Hayat'ın yazdığı şeylerden sonra ne yazacağımı pek bilemedim konuşmama teşekkürlerimi sahipleriyle buluşturmakla başlayayım.
12. Bölüme kadar yanımda olan, arada salak salak muhabbetlerimize rağmen kitabı düzenli ve ilham verici bir şekilde yazan Hayat'a teşekkür ederim. Bu isteğimi geri çevirmediğin için de minnettarım.
Katkısı olan sizler ve beni her daim destekleyen arkadaşlarıma da teşekkür ederim.
100k olması ikimizin de hayaliydi. 20k zamanlarında acaba 100k olur mu diye konuştuğumuz zamanları hatırlıyorum. Madem beraber hayal kurduk tek başıma bu hayale konamazdım diye düşündüm. Eminim ki siz de böyle daha mutlu oldunuz ve eminim ki ona domates falan atmayı düşünmüyorsunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...