İzleri sileceğim (30)

3.7K 305 149
                                    

Bir gün önce

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bir gün önce

"Hele sen o aklından geçirdiğini bana yapmaya kalk da bak ben sana neler yapıyorum" dedi Nefes bırakıldığı yatakta eli kolu bağlı bir şekilde Şahin'i izlerken.

"Hadi ama kasma bu kadar. Sana söz veriyorum kimse öğrenmeyecek" dedi Şahin ise elindeki içki şişesini bardaklara doldururken. "Hem duyduğuma göre kısırmışsın" dedi adam ve doldurduğu bardakları ellerine alarak Nefes'in yanına ilerledi.

"İster misin?" dedi bardağı kıza uzatırken.

"Çek şu pisliğini" dedi Nefes ise yüzünü buruşturarak. Şahin içkinin birini iki yudumda bitirirken diğerini komodinin üzerine bıraktı.

"Teklif var ısrar yok güzelim" dedi ve elindeki boş bardağı da komodinin üstüne bıraktı.

"Neden bu kadar sakinsin, sen de istiyorsun değil mi?" dedi Şahin elini kızın yanağına yerleştirirken.

"Bir şey yapamayacaksın biliyorum" dedi Nefes ise yüzünü adamın elinden kurtararak.

"Elin kolun bağlı, bana kafa mı tutuyorsun?" dedi Şahin yüzünü kızın yüzüne yaklaştırırken.

"Sihir güçlerim var bilmiyor musun?" dedi Nefes ise.

"Sihirli olduğun kesin" dedi Şahin ve yüzünü süzdükten sonra dudaklarını kızın boynuyla buluşturdu. Şahin derin bir nefes alırken Nefes'in çığlığı doldurdu kulaklarını.

"Kokum sana haram olsun!"

Şahin başında hissettiği acı ile gerilerken bedeni Nefes'in yanında yatak ile buluştu. Nefes elinde parçalanmış bardağın cam parçasıyla Şahin'e korkuyla bakarken camın elinin arasından kayıp yere düşmesiyle irkildi. İki eli de adamın bıraktığı izi silmek istercesine boynunda gezinmeye başlarken gözlerinde biriktirdiği yaşlar istemsizce süzülmeye başlamıştı yanaklarına doğru.

Yataktan inip hızlı adımlarla kapıya doğru gitti ve kilidini açıp odadan çıktı. Onu gören adamlar hızla kızın yanına gelirken biri kızın düşmek üzere olan bedenini tutmuş, diğeri ise Şahin'in baygın bedeninin yanına gitmişti.

"Bırak beni!" dedi Nefes kolunu adamın ellerinden kurtarmaya çalışırken.

"Yürü!" dedi adam ise kızı Asiye'nin bulunduğu odaya doğru sürüklemeye başlarken. Kapının açılmasıyla Asiye'nin baygın bir şekilde yerde yattığını görünce şaşkınca onu izlemeye başladı. Karnına giren sancı ile yüzü buruşurken adam kızın güçsüzlüğünden faydalanıp çoktan kızı bağlamıştı.

KÜLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin