"Karanlıktan gelecekler
Önünde dikilecekler
Sarı sarı dişleri olacak
Sivri pençeleri olacak...""Yeter kapa çeneni!"
"Siz kimsiniz! Ne istiyorsunuz bizden!"
"Kapatın şunun ağzını" dedi adam yanındaki iki adama komut verirken. Adamların biri Nefes'e doğru yürümeye başladı.
"Kimsiniz diyorum! Cevap versene dilini mi yuttun!" ağzına yapıştırılan bant ile çırpınmaya başladı kız.
"Eltini örnek al da uslu dur!" dedi adam parmağıyla Asiye'yi işaret ederek. Nefes'in gözleri Asiye'yi bulurken Asiye ses çıkaramıyor, konuşamıyordu. Korkuyla adamlara bakıyor, gözlerinde biriken damlaların yanağına doğru süzülmesine izin veriyordu.
"Merak etme yatılı misafir değiliz. Kocanın yolda harcayacağı 2 saati de sayarsak en fazla 5 saat birlikteyiz" dedi adam. Nefes bileklerini saran iplerden kurtulmaya çalışırken Asiye bağlandığı sandalyede hareketsiz bir şekilde oturuyordu. Nefes'in bantın altından attığı boğuk çığlıkları odayı sararken adam bir anda belindeki silahı çıkarıp Nefes'e doğrulttu.
"Boşa çırpınma vahşi kedi, seni kimse duyamaz. Ne paket ettiğimiz Murat ağa, ne de leşini serdiğimiz korumalar"
"Bizimle ne derdiniz olabilir ki, biz hiçbir şey yapmadık" dedi Asiye sakin çıkarmaya çalıştığı sesiyle. Adam elindeki silahı Asiye'ye doğrulturken yüzüne alaycı bir gülümseme takındı.
"Zaten 5 saat sonra gebermiş olacaksınız, bu merak da neyin nesi" dedi ve silahı indirip beline sıkıştırdı.
"Beyler çıkalım da hanımlar 20 adamımın sardığı evden kaçma planları yapsın" dedi adam ve yanındaki adamlara kapıyı işaret etti. Adamlar tek tek çıkarken Nefes'e dönüp son kez baktı.
"Bol şans" dedi ve odadan çıkıp kapıyı kapattı. Asiye ve Nefes aynı anda birbirlerine bakarken Nefes'in gözlerindeki öfke ve Asiye'nin gözlerindeki korku birbirine karışıp gergin bir hava yaratmıştı.
"Nefes nasıl kurtulacağız" dedi Asiye gözlerini Nefes'ten çekip camlardan tek tek dışarıdaki adamlara bakarken. Nefes hala çırpınıyor ağzındaki banttan kurtulmaya çalışıyordu.
*****
"Baba neler oluyor? Niye geldik Urfa'ya?" dedi Tahir havaalanından çıkarlarken.
"Yol boyu ağzını bıçak açmadı baba ne oluyor?" dedi Tahir sesini yükselterek. Mehmet ağa Tahir'e dönüp bir elini oğlunun omzuna yerleştirdi.
"Kan davası" dedi Mehmet ağa ve kapısı açılan arabaya bindi.
"Ne!" dedi Tahir de babasının ardından arabaya binerken. Kapılar kapanmış, araba haraketlenmişti.
"Baba ne diyorsun sen, ne kanı! ne davası!"
"Murat... Kandemir aşiretinin küçük kızı Elvin Kandemir'i..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜL
AdventureKural 1 : Pantolon yasak, ailenin geleneksel kıyafetleri giyilecek Kural 2 : kız kısmı oturaklı olur kocasının, erkeğin işine karışmaz Kurak 3 : Kocadan izinsiz dışarıya adım atılmayacak Kural 4 : Kadın çalışamaz evde temizlik yapar Kural 5 : Kuma g...