Kasvetli bir akşamın ardından sabahın ilk ışıkları ile kendi yaptığı ormanlık alandaki kulubesinde gözünü açan bir çocuk hızlıca yapmış olduğu ağaçtan olan ve üzeri yapraklarla dolu olan yataktan kalktı.
Çocuk kendi yaptığı, tek katlı üç metre genişliğinde ve uzunluğundakı odun parçalarından yapılma kulubesinden çıktı. Yakınlardaki gölün yanına gidip elini, yüzünü yıkadı.
Çocuk elini, yüzünü yıkadığı sırada kendisini incelemeye başladı.
11 yaşındaydı. Siyah saçlı, kömür gibi siyah gözlere sahip 1.75 boylarındaydı. Üstündeki kıyafetlerin bir kaç yerinde yamalar vardı. Bu çocuğun ismi Virgin'di.
Virgin: soyadı olmayan, gelecek sene bir okula kayıt olmak için yakınlardaki Temha köyünde ne iş olursa olsun çalışan bir çocuktu. (fesatlık yapmayalım).
Virgin'in yaşadığı kıtada yani YEŞİL DEVE KUŞU kıtasında altı yaşını doldurmuş 99.9% çocuklar birinci seviye çırak alemine girerelerdi ama Virgin on yaşında birinci seviye çırak alemine girmişti.
Virgin birinci seviye çırak alemindeydi. Temha köyünde insanların en çöpü bile beşinci seviye çırak kaynak alemi ile beşinci seviye usta kaynak aleminde olduklarından, çoğu insan ona şiddet uygulardı. Bu yüzden oda ormanda yaşamaya karar vermişti.
Herkes onla dalga geçerken Virgin hiç aldırmıyordu çünkü, Tanrı onu bu dünyaya çöp olarak göndermiş olsa da ona bir hediye vermişti.
Virgin, "Lisa n'aber?" Diye aklından geçirdi.
Evet Tanrı'nın lütfu bir yapay zeka idi. Ona her yolda yardımcı olan, ona çöp olduğunu söylemeyen bir yapay zeka idi.
Lisa, "iyilik kullanıcı. Siz nasılsınız?" diye sordu.
Virgin, "iyiyim. Değerleri göstersene." dedi.
İsim: Virgin
Soyadı:********
Ünvan: yok
Büyücülük seviyesi: 1. seviye çırak
Savaşçılık seviyesi: 3. seviye çırak
Element: Kara büyüVirgin ilk defa 'kara büyü' yazısını gördüğü zaman çok korkmuştu çünkü YEŞİL DEVE KUŞU kıtasında (yani Virgin'in yaşadığı kıta) kara büyücülerden nefret ederlerdi. Virgin neden kara büyücülerden nefret edildiğini köyün yaşlısı olan Nova'nın yanında tüm gün tezek toplayarak ve bir kaç bakır almak yerin,e "Nova amca neden kara büyücülerden nefret ediyorlar?" diye sormuştu. Ancak yaşlı Nova sanki pis bir şey yemiş gibi yüzünü buruşturdu ama yinede cevap verdi.
"Söylenenlere göre eskiden bu kıtada kara büyücüler en nadirleri idi,bir krallık da eğer bir kara büyücü olursa o krallığa hiç bir akıllı adam saldırmazmış. Çünkü kara büyücülerin kendi öldürdükleri canavar ve insanların ruhları ona itaat edermiş. İstediği zaman onları salıp önlerine ne çıkarsa çıksın her şeyi, her kesi yok ederlermiş. Onu ve ordusunu durdurmak için yalnız bir metalden yapılmış silahla onu yenmek olurmuş. Bu metal çok nadir olan adamantium metalidir.
Beş yüz yıl önce bir kara büyücü bir, bir krallıkları yok etmeye başladı. Hiç kimseye merhamet göstermiyordu. kadın ,erkek, yaşlı, çocuk hepsini katledip ruhlarını alıyordu. Onun üzerine beş krallığın tüm eli silah tutan vatandaşları birleşmiş ve tam beş milyon dört yüz binlik bir ordu onu nihayet bulmuşlardı. O savaşta iki milyon üçyüz bin asker öldü ama sonda onu öldürmeye başarmışlardı. Bunları yapan kara büyücü tam yirmi yaşında idi. O yaşta beş milyonluk bir orduya kafa tutup yarısını öldürmek? Hiç kimse o yaşta böyle bir şey başaramazdı. O çocuk eğer kırk-elli yaşına gelseydi onun karşısında tüm dünya toplansa onu yenmeleri bir bilmeceydi. Bu yüzden insanlar kara büyücüden nefret ediyorlar. Şimdiyse yaylan! Vaktimi aldın zaten" demiş. Bu yüzden hiç kimse onun kara büyücü olduğunu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...