Kral Tar kapıyı açan iki kişiyi gördüyü zaman gözlerini devirdi ve alçak bir sesle "bir hafta ne çabuk geçti "dedi. Alçak bir sesle söylemesine bakmayarak Virgin bunu duymuştu.
Virgin gelenlere baktığı zaman onların iki kişi olduğunu gördü. Biri erkek diyeri ise kızdı.
Erkekin üzerinde altın ayısının derisinden yapılmış bir pelerin vardı. Sol omzundakı pelerinin ucu sağ omzundakı pelerinin ucu ile gümüş renkte üzerinde altın renginde bir taç olan toka ile tutuşdurulmuştu. Üzerinde ise boğazını ön tarafını açık brakan bir gömlek vardı. saçlarının yarısı sağ arka tarafa diyer yarısı ise sol gözünün üzerine düşmüştü gözleri ise yeşil renkte idi.
Kızın ise üzerinde altın sarısı renginde olan 'V ' yaka bir gömlek ağzını örten sarı renkte bir peçete omuzlarına kadar uzanan ipek gibi saçları sarı gözleri ve kafasında ince bir taç vardı.
Erkek ve kız kralın karşısına geçti ve kralı bile selamlamadan erkek olan "baba beni ne zaman prensesimle evlendireceksin? "Dedi.
Kral Tar oğlunun evlenmek istediyini duyduktan sonra bu kez terslemedi çünki Virgin ona imparatorluk söz vermişti yani kim imparatorun oğlu ile evlenmek istemezdiki bu yüzden "inşallah yakında "dedi Virgine bakarak.
Prens Zek dünyanın kendisi etrafında döndüyünü düşünen her istediyini ala bilecek biri olarak görüyordu ama aslında olan ise iki krallığın esareti altına girmeye az kalmış olan her bir yardım teklifine muhtaç olan bir krallığın prensi idi.
Prens babasının 'inşallah yakında 'demesini duyduğu gibi koşarak babasına sarıldı ve "teşekkür ederim babacım "dedi gelirken kibirli bir ifadesi vardı babasına karşı yine red edeceyini düşünmüştü ama bu kez olumlu cevap vermişti oda sevincine yenik düşüb babasını sım-sıkı sarılmıştı.
Prenses ise babasının ' inşallah yakında'derken karşısındakı siyah cübbeli çocuğa baktığını gördü o abisi gibi geri zekalı diyildi kendide kibirliydi ama abisi kadar diyil. Babasının siyah cübbeli çocuğa bakıp 'inşallah yakinda' demesiyle aklında bazı sorular canlandı ' bu çocuk kim? Babam neden ona bakarak 'inşallah yakında 'dedi? Bu soruları sadece bir yolla öyrene bilirim 'diye düşündü ve karşısındakı siyah cübbeli çocuğa bakar "siz kimsiniz? "Dedi.
Virgin prensesi aşağdan yukarı biraz süzdü ve "benim ismim Virgin sizin nadide isminizi öyrene bilirmiyim ?"dedi nazik bir şekilde. yaşdığı köydeki insanlar Virginin böyle konuşmasını duysalar onun dilenci diyilde asil bir ailenin oğlu olduğunu düşünürlerdi. Virgin böyle konuşmayı köye gelen savaşçılardan duymuştu onlar kız tavlamak için böyle konuşuyordu Virgininde aklına sadece bu söz geldiyi için söylemişti onun amacı prensesi tavlamak diyil sadece kimle konuştuğunu öyrenmek idi.
Prenses Virginin 'nadide isminiz ne?'demesiyle yüzü hafif kızardı eh nede olsa oda bir kızdı iltifatlar hoşuna gidiyordu.
Prenses utanqaç bir şekilde "Gira "dedi.
Virgin "memnun oldum prenses Gira "dedi ve bakışlarını krala çevirip " müsadenizle ben gideyim "dedi.
Kral Tar oğlunun kuçaklamasından zorlukla kurtuldu ve Virgine bakarak "müsade senin "dedi.
Virgin iki Xonxarı kralın emrinden çıkmamak üzere talimatlandırdı ve taht odasından ayrıldı.
Virgin saraydan çıktiktan sonra kendisine artık yaşayacak bir yer bulması gerktiyini düşündü. Ne kadar San klanında kalsada orada rahat olmuyordu planlarını gözden geçirirken her zaman birileri gelip planlarını bozuyordu bu yüzden bir yer aramaya başladı.
Bu krallığa geldiyinden beri çoğu kişinin bir mahalle hakında konuştuklarını duymuştu bu mahallenin ismi 'Dilenciler mahallesi "ydı. konuşmalardan duyduğuna göre orada her zaman dilenciler yaşardı hiç bir zengin adam oraya gitmezdi çünki kendilerine hakaret olarak bilirlerdi oraya gitmeyi ama bazen şımarık çocukları oraya gider ve yoksul insanları döverdi.
Virgin kendi-kendine "iyilik yapmak için yaşamamız lazım ki, öldükten sonra iyiliyimizin karşılığını misli ile ala bilelim"dedi ve krallığın içinde kuzeye doğru hareket etmeye başladı.
Yarım saatlik bir yürüyüşün ardından eski yıkılmak üzere olan evlerin yanından Virgin geçerken kalbi acıyordu buradakı insanlar sanki yalnızca ölmek için buradalardı. Yerdeki yaşlı kemikleri bile sayılan bir kaç tane insan cesedi başlarında ağlayan küçük çocukları, yol kenarında duran üzerinde bir kaç tane bez parçası olan kadınları, bir tane kuru ekmek için bir-birlerini öldürecek insanları gördükçe içi parçalanıyordu Virginin.
Virgin yıkılmak üzere olan evlerin önünden geçerken her kes ona sanki şeytana bakarmış gibi bakıyorlardı. Korku onların ruhlarına kadar işlemişti yaşlı çocuk demeden.
Virgin sonunda iki katlı yıkılmak üzere olan bir binanın önüne geldi. kapısından biri monte edilmiş bir sekilde iken diyeri kırılmış bir şekilde kapının arkasından yaslanmıştı sadece bir kaç tane yarısı kırılmış pencere vardı diyerleri tamamen kırılmıştı.
Virgin evin karşısında yerde duvara yaslanmış bir şekilde oturan uzun kirden grileşmiş saçları olan yüzü kirden siyahlaşmış olan sakalı uzadığı için örmüş yaşlı adamı fark etdiyi gibi onun yanına harek etdi.
Yerde oturmuş yaşlı adam üzerine gelen siyah cübbeli çocuğu gördüyü gibi aklında 'qaliba bu yeni bir piç zaten kaybedecek bir şeyim yok ne isterse yapsın zaten seksen beş yaşındayım bundan sonra yaşayacak pek bir zamanımda kalmadı 'dedi.
Virgin yaşlı adamın yanina vardıktan sonra doksan derece eyildi ve "merhaba kıdemlim nasılsınız? "Dedi.
Yaşlı adam karşısındakı çocüğa şok içinde bakıyordu ilk defa birisi gelip ona kıdemlim demişti ona her zaman yaşlı dilenci derleridi ama karşısındakı çocuk ona 'kıdemlim nasılsınız? 'Demişti.
Yaşlı adam 'qaliba yeni dilenci ama dilenci olmak için çok iyi giyinmiş acaba ne istiyor? 'Diye düsündü ve "merhaba iyiyim genç dostum sen nasılsın ?"dedi.
Yaşlı adam zengin piçlerin o kadar saldırısına uğramıştı ki, onları uzaktan gördüyü zaman yolunu deyiştirirdi bunun sebepi hem korku hemde tiksintiydi onlardan ölesiye tiksiniyordu ama kendisi gibi birini gördüyü zaman babacan tavır sergilerdi çünki o da biliyordu dilenci olmağın ne kadar zor olduğunu.
Virgin sayqılı bir şekilde "iyiyim kıdemlim benim isimim Virgin sizin isminizi öyrene bilirmiyim?"dedi.
Yaşlı adam "tanıştığıma memnun oldum Virgin benim ismim Fres "dedi.
Virgin "isminizi bana bahş etdiyiniz için size teşekkür ederim size bir sorum var sora bilirmiyim ?"dedi.
Fres'in kanı Virgine ısınmıştı on iki yaşında gözükmesine bakmayarak büyüklerine karşı çok sayqılı davaranıyordu bu taktire şayandı.
Fres "tabikide sora bilirsin cevaplaya bilirsem memnun olurum "dedi.
Virgin Fresden olumlu cevap aldıktan sonra "kıdemlim arkanızdakı ev kimin ?"dedi.
Fres sanki eski anılarını hatırlamış gibi daldı ve gözünden bir damla yaş düştükten sonra "benim yani benimdi şimdi kim isterse gelip kalıyor "dedi.
Virgin "kıdemlim bu evi bana sata bilirmisiniz ?"dedi.
______________________________________
Merhaba bu bölümünde sonuna geldik.
Bu bölümü insalığın artık kırmızı kitaba düşmesi şerefine yazdım.
Artık çöp toplayanlara bile sanki dünyanın en tiksindirici nsanına bakar gibi bakıyorlar ama aslında benim gözümde çöp toplayan bir yana b*k temizleyen bile şerefi ile yaşıyorsa haram yemiyorsa ben onun yaptığı mesleye sanki bu dünyadakı en iyi mesleyi yaparmış gibi bakıyor ve ona karşı sayqımı koruyorum.
Her kese bir tafsiye iyilik yapın Virginin dediyi gibi ' iyilik yapki öldükten sonra sana misli ile geri dönsün "
Çok konuştum öyle diyilmi hadi selametle.
DÜZENLENDİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasía#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...