Virgin ve kardeşleri Harly ve Morqanın yanından uzaklaşıp gitmişlerdi.
Harly onların gittiyine kanaat getirip Virginin atdığı yüzüyün içine baktı.
Bakmasıyla gözleri fal taşı gibi açıldı.
Yüzükte sadece iki tane çekirdek vardı. İkisindende usta birinci seviyye hissi veriyordular.
Morqan sağında duran ablasına yani Harlye dönerek " abla atdığı o şey neydi? "Diye sordu meraklı bir şekilde.
Harly " usta 1.seviyye çekirdek hemde iki tane "dedi.
Kendisi bile söylediklerine inanamıyordu nasıl olurda bu kadar deyerli iki çekirdeyi onlara sadece bir yere götürmeleri için vermişti. Bu çekirdeklerin her biri on beş altın deyerindeydi yani şimdi Virginin verdiyi boyutsal yüzüyükde otuz altın vardı.
Morqan ani bir şok yaşamış ve "abla dalqa geçmiyorsun dimi? "Diye sordu inanamıyordu oda.
Harly " sen bana yalancımı diyorsun ?!"dedi öfkeli bir şekilde.
Morqan hemen " hayır tabikide ablacığım ne dalqa geçmesi sadece bir an inanamadım söylediyine o yüzden " dedi yüzüne gülümseme yerleştirerek " şimdiki yerimiz neresi hangi klana gidip kayıt oluyoruz ?"dedi bu hayatlarının fırsatı idi eyer iyi deyerlendirirlerse iyi yaşarlardı yoksa yine ormanda kalmaya mecburdular.
Harly öfkeli bir şekilde " nasıl yani bu bizim paramız diyil zaten bizi başkaları gibi ezmedi hor görmedi isterse burada bizi gömerdi hiç kimse ona hesap sormazdı amma o yapmadı aksine bize bir klana girmemiz için yol açtı onun yapdığı iyiliye böylemi karşılık vereceyiz ha? "Dedi.
Morqan ablasının konuşması ile başını aşağı eymişti ablası haklıydı onlara karşı iyiniyyetli birine böyle yaoamazlardı.
Kafasını kaldırıp "özür dilerim abla "dedi.
Harly "tamam önemli diyil" derin bir nefes aldı ve " gel şimdi krallığa dönelim gidip San klanınada kayıt oluruz "dedi ve Virgin ve kardeşlerinin gittiyi yolun tam aksi istikamette hareket etmeye başladılar.
Üç saat sonra sonunda krallığın surları gözükmüştü.
Harly bir saat daha sonra San klanının binasını görmüs ve sağındakı kardeşine hitaben " San klanına vardık "dedi.
Morqan "sonunda "dedi sadece gerçekten yorulmuştu dört saatdir aralıksız yürüyorlardı.
San klanının önüne vardıkları zaman kapıdakı muhafızlardan sağda olanı " ne istiyorsunuz!"dedi karşısındakı dilenci görünümlü kıza ve yanındakı kor çocuğa bakarak.
Harly " klan lideri ile görüşmek istiyoruz "dedi.
İki muhafız gülerek "hahaha sizmi klan liderimizle görüşeceksiniz ?"dedi alaycı bir şekilde.
Harly ve Morqan karşılarındakı muhafızların kahkahaların rahatsız olmuştu. ilk tepki veren Morqan oldu.
Morqan " bizi Virgin gönderdi "dedi.
Muhafızlar 'Virgin'nin ismini duymasıyla kahkahalarını kestiler ve karşılarındakı iki çocuğa korkar bir şekilde bakmaya başladılar çünki eski muhafızların başına gelenleri duymuşlardı buda onların içine korku salıyordu.
Harly muhafızların 'Virgin'nin ismini duhmasıyla yüzlerinde yaranan korku ifadesine bariz bir şekilde görülüyordu. Harly muhafızların yüzlerindeki korkutuyu gördüyü zaman doğru bir karar verdiyini anlamıştı.
biraz önceden beri konuşan muhafızın sağında duran muhafız hemen kapıyı açtı ve sayqılı bir şekilde " efendilerimiz buyrun size eşlik etmek isterdik amma biz basit bir kapı muhafızıyız biraz önce yapmış olduğumuz sayqısızlıktan ötrü sizden özür dileriz "dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasia#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...