Virgin geçitin önünde durmuş geçitten geçtikten sonra neler olacağını düşünüyordu.
Savaş çıkacaktı ama kim kazanacaktı? Bu bir muamma idi..
Virgin kafasını iki yana sallayarak aklındaki düşüncelerden kurtulmak istedi .
Derin bir nefes alıp geçite doğru adım atacağı sırada Lisa'nın, "nereye gitmek istiyorsan orayı düşün ve öyle geçitten geç." diyen sesiyle durdu. O adamı, adamın olduğu yeri düşünmeye başladı ve geçitin içine girdi.
Geçitten çıktığı karşısında dört golemin tuttuğu kemik sütununun üzerindeki o adamı gördü.
İçinde anlamsız bir mutluluk vardı. Bu mutluluğu silen bir golemin kalın bir sesle, "birisi var burada! Bizlerden değil çok zayıf bir enerjisi var." dedikten sonra diğer golemlere arkasını döndü ve Virgin'i gördü.
Golem, "çabuk haber verin imparotriçeye saldırı var!" dedi ama diğer golem, "bu zayıf bir insan. Onu halledebiliriz böyle küçük bir şeye göre imparotriçeyi rahatsız etmemeliyiz." dedi.
İkinci golemin düşüncesi diğerlerine mantıklı geldi ve bu yüzden haber vermek yerine kendi başlarına Halletmeye başladılar.
Ellerindeki zincirleri efsunla yere sabitledikten sonra yüzüklerinden kılıçlarını çektiler ve tek sıra halinde Virgin'in yirmi metre önünde durdular.
Virgin korkuyordu ama buraya kadar gelmişken geri dönmezdi.
Golemlere doğru hareket ederken yüzüğünde kılıçlarını çıkardı ve bir tane savaş natasi atarak golemlerin üzerine koşmaya başladı.
Golemler Virgin'in geldiğini görüp ellerindeki kılıçları dahada sıkı tutmaya başladılar.Virgin ile golemler arasında on metre kala Virgin'in gözü karardı ve yere yıkıldı.
Golemler Virgin'in yere yıkıldığını gördükten sonra iğrenç bir şekilde gülmeye başladılar. "Çocuk bizi görmesiyle bayıldı. Birde haber verelim diyordunuz." diyor, hemde gülüyordular .
Virgin'in o ejderha ile olan savaşında olduğu gibi göz akları siyahlasmaya daha sonra boynuzları çıkmaya başladı.
Golemler bu değişimi Virgin'in ayağa kalkması ile anladılar.
Virgin'in elinden çıkan mor alevler yere damladığı zaman yerin toprak olmadığına bakmayarak toprak bile eriyordu .
Golemler Virgin'in bu halini gördükten sonra sert bir şekilde yutkundilar ve gülümsemelerini keserek silahlarıni sımsıkı tutarak Virgin'in gelmesini beklediler.
Arkalarından gelen kemik sütununun üzerinde olan adamın aniden gülmesi ve "Geldi! Sonunda geldi beş bin yıl sonra o geldi!" demesiyle bir golem tedirgin bir şekilde, "yarım saattir bu çocuk burada sen şimdimi fark ediyorsun?!" diye öfkeli bir şekilde söylemesi ile Virgin kudretli bir sesle "Geldim evladım. Uzun zaman oldu gelmeyeli. Burada sana ne yaptılar bilmiyorum ama senin kısasını alamana yardım edeceğim." dedikten sonra kemik sütünün üzerinde olan adam, "Geldiniz ya bana yeter efendim" dedi.
Virgin golemlere bakarak, "siz ezik taş yığını benim evlatlarıma ne hakla eziyet edersiniz?!" Dedi ve elindeki kılıçları yere bırakarak, "bunlarla kolay olur." diye ekleme yaptıktan sonra, "Koasun efendisi ilk teknik kukla." diye bağırarak sağ elini golemlerin olduğu tarafa çevirdi ve elinden çıkan mor renkte dumanının golemlere degmesini sağladı .
Mor duman golemlere degdikten sonra golemler anlamsız bir şekilde kıpırdayamıyordular.
Virgin'in "saldırın birbirinize." sözüyle golemler kılıçları ile bir birlerini saldırmaya başladılar.
Ne kadar yapmak istemeseler de kendilerini durduramıyordular.
Bir golem karşısındaki goleme "ben seni şimdi yere yıkacağım arkanda bir portal aç ve git her şeyi anlat" dedi. Diğer golem kafa salldıktan sonra golem diğer golemi yıktığı sırada yerde bir geçit açıldı yere yıkılan golem kurtulduğunu düşünüyordu Taa ki geçitin aniden kapanması ile tüm düşünceleri suya düştü .
Bunun nasıl olduğunu düşünmeye başlamıştı ki Virgin'in, "Ezik taşlar hala beni tanımadınız mı?" Dedikten sonra yukarıya kafasını kaldırdı ve iki kollarını yana açarak yüksek bir sesle, "ben Kaosun efendisiyim!" derken kırmızı olan gökyüzü kararmaya başlamış, yıldırımlar ard arda çakmaya başlamışlardı.
Golemeler birbirilerine saldırırken sert bir şekilde yutkundular duymuştular onun ismini. 'Kaos' namı diğer kötülüğün efendisi. Galaksilerde terör estirerek gücüne güç katan o vahşi işte tamda karşılarında idi.
Galaksinin başka bir yerinde ....
İmparotriçe düşünceli bir şekilde şarabını yudumlarken kapı aniden açıldı ve içeriye Gor girdi."onun yerini buldum. O adamın yanında!" demesiyle imparotriçe aniden ortadan kayboldu.
İlahi bir varlığın ağzından yani bendeniz yazarınızın ağzından..
Kaos golemleri birbirleriyle ile savaşırken golemler aniden toza döndüler.
Kaos yüzüne şeytani bir gülümseme kondurarak "sonunda geldin piç." dedi.
Golemlerin yok oldukları yerde aniden ortaya çıkan imparotriçenin yüzünde öfke vardı onu hiç bir şey kızdıramazdı sadece onu Kaos kızdırabilirdi.
İmparotriçe, "sonunda gelebildin Kaos bende güzel bir oyuncak arıyordum." derken yüzüne tiksinirmiş gibi bir gülümseme kondurmustu.
Kaos, "evet geldim benim olanları almaya senin vaktin artık tükendi Ahade" dedi.
Ahade imparotricenin gerçek ismi idi bu ismi sadece Kaos ve bir kişi daha biliyordu. Geri kalanları öldürmüştü. Ahade her kesin ona sadece imparotrice demesi için ismini bilen herkesi öldürmüştü ama sadece o iki kişiyi öldürmemişti.
Ahade, "peki diğeri nerede?" diye sorduğunda Kaos "oda burada." dedi ve iki kaşının ortasından Lisa çıkarak Kaos'un yanında durdu .
Ahade, "aile bir arada "demesiyle Kaos "aileye ihanet ettin. Sen sadece imparotriçe olmak için ikimizide zayıf insanların olduğu bir dünyaya gönderdin." dedi öfkeli bir şekilde.
Ahade, Lisa'ya bakarak, " kız kardeşim nasılsın?" dedi.
Lisa öfkeli bir şekilde, "öfkeli" dedi.
Ahade kafasını iki yana sallayarak, "iyiliğin kurucusu öfkeli olmak sana yakışmıyor ama" dedikten sonra yüzüne öfkeli bir surat ifadesi takındı ve "bir daha karşıma çıktığınızda bu kadar zayıf olmayın yoksa elimi bile kıpırdatmadan sizi yok ederim!" dedi ve ortadan yok oldu.
Ahade gittikten sonra kemik sütununun üzerindeki adam sanki uyuyordu da şimdi uyanmış gibi etrafına baktı ve nerede olduğunu anlamaya çalıştı. taa ki Lisa'yı görene kadar.
Adam, "iyilik meleği Lisa?" diye şaşkın bir şekilde sorduğunda Lisa adamdan tarafa bakıyordu ve yüzündeki o öfkeli hali silerek şefkatli bir anne edasına büründü. Kaos adamın oldu kemik sütunu tarafa sağ elini uzatması ile kemik sütunu yavaş yavaş toprağın içinde kaybolmaya başladı.
Kemik sütunu kaybolduktan sonra Kaos zincirleri yerinden kıpırdamadan el hareketleri ile kırdı .
Zinciler kırıldoktan sonra aniden adamın içine dolan enerji ile adam nefes alamayacakmis gibi oldu ama Lisa'nın el hareketleri ile nefes alışı düzeldi .
Lisa Kaos'a dönerek, "sanmaki senin yanındayım Kaos sadece intikam almak istiyorum o yüzden sana yardım ediceğim sonra herkes kendi yoluna" dedi.
Kaos bıkmış bir nefes vererek, "yani savaşa kaldığımız yerden devam edeceğiz öylemi?" derken kafasını iki yana sallamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...