Bu bölüm lovetobefirstbabye hitap ediliyor.. İyi okumalar...
Uzun uğraşlar sonucu Virgin kütüphaneyi bulmuştu saatin daha üç olması Virgine biraz zaman kazandırıyordu çünki Ağlayan Kaplumbağa krallığının kanunlarına göre iş yerleri sabah saat altıda açılıyor ve akşam saat yedide kapanıyordu yani Virginin aradığı bilgileri bulması için tam dört saati vardı. Yarında gele bilirdi kütüphaneye ama bir laf vardır bu günün işini yarına bırakma diye o yüzden bu gün hall etmek istiyordu bu işi.
Virgin karşısındakı beş metrelik yer kaplayan beyaz mermerden yapılmış merdivene daha sonra merdivenin bittiyi yerde ise on iki tane beyaz bir metre kalınlığındakı on metre yüksekliyinde ki aralarında iki metre mesafe olan sütunlara bakıyordu. Sütunların bittiyi yerde ise bir metre genişliyinde ve yirmi dört metre uzunluğunda altın suyuna batırılmış harflerle 'KÜTÜPHANE' yazıyordu. Ortadakı sütunların arkasında altından yapılan üzerinde birinde kelle diyerinide ise ağaç resmi olan iki kapı yanyana duruyordu.
Virgin kütüphaneyi incelemeyi bitirdikten sonra altından yapılma kapıya doğru hareket etmeye başladı.
İçeriye giren Virgin kütüphanedeki kitap kokusunu içine çekti ve "daha kitap okumaya başlamadım ama kendimi bir anda daha zeki hiss etmeye başladım" diye aklından geçirdi.
Kütüphaneye girdiyinde ilk dikkatini çeken şeyler kapının iki metre sol çaprazında olan önü kapalı iki metre uzunluğunda tahtadan yapılmış bir masa, masanın arkasında seksenli yaşlarında beyaz uzun saçlarını at kuyruğu yapmış, yüzü kırışıklarla dolu olan, yeşil gözlü, küçük burunlu, burnunun üzerinde yuvarlak çerçiveli gözlük olan üzerinde beyaz bir gömlek, gömleyin üzerinden ise kırmızı renkte bir kravat takan, tahta sandalyede oturan (oturduğu için bel kısmından aşağıda ne giyindiyi görülmüyordu) yaşlı adam vardı. yaşlı adamın üç metre arkasında, beş metre ilerisinde ve Virginin beş metre karşısında olan raflar neredeyse on metre yüksekliyinde ki tavana varacaktı.
Yaşlı adam karşısındakı kitabı okurken kapının açılması ile kafasını açılan kapıya taraf çevirdi ve içeriye iki yıldızlı bir çocuğun girmesiyle okuduğu kitabı çocuğa bakarak kapatarak bir kenara koydu ve çocuğun yanına gelip ne için geldiyini söylemesini bekledi.
Çocuğun iki dakikadır boş boş etrafı seyreddiyinden sıkılan adam "hey çocuk" dedi.
Virgin ona seslenen yaşlı adama tarafa kafasını çevirdi ve "banamı dediniz" dedi.
Yaşlı adam "evet sana dedim doymadınmı?" dedi.
Virgin anlamamış gözlerle yaşlı adama bakıyordu aklından "ne yedimki doyayayım?" diye geçirdi.
Yaşlı adam çocuğun anlamamış gözlerle ona baktığını gördüyünde biraz sert bir şekilde "kütüphaneyi gözünle yedin bitirdin doymadınmı? Ne için geldi? Sakın bana kitap okumak için geldiyini söyleme! Kütüphaneye zaten kitap okumak için gelinir alış veriş için gelinmez" dedi.
Virgin karşısındakı yaşlı adama boş gözlerle bakıyordu resmen iki dakikada kafası yanmıştı. "Amca neyin kafasını yaşıyor acaba?" diye düşünmeden edemedi.
Bir kaç saniyye sonra Virgin "efendim ben kara büyücüler hakkında biraz bilgi toplamak istiyorum" dedi sayqılı bir şekilde.
Yaşlı adam gözlerimi kısarak "napıcan kara büyücüler hakkında bilgiyi?" dedi.
Virgin heyecanlı bir şekilde "hiç. hiç bir şey sadece bir zaman karşıma çıkarlarsa onların zayıflıklarını falan bilmem iyi olur her halde" diye kafadan salladı.
Yaşlı adam ona bir kaç saniyye daha kısık gözlerle baktıktan sonra gözlerini eski haline getirdi ve karşısındakı rafı kafasıyla işaret ederek "en sondan ikinci rafta üçüncü sırada elementler tarihi isimli bir kitap var orada bulursun" dedi.
Virgin yaşlı adamın ona inanmasıyla "olum Virgin baya iyi bir yalancı oldun aferin bana" diye aklından geçirdi daha sonra
karşısındakı yaşlı adamın zekasına hayran kalmıştı resmen kitabın hangi sırada olduğunu bile söylemişti gerçekten yaşlılık bu adama işlememişti.Virgin "teşekkür ederim efendim" dedi ve adabın gösterdiyi iki metrelik kalınlıktaki rafın soluyla ilerlemeye başladı.
Rafın yanından daha bir, iki adımlık bir mesafe kat etmiştiki arkadan yaşlı adam "ben senin kandıra bilemeyeceyin kadar zekiyim evlat sanmaki bu yalanına inandım" dedi ve kenara koymuş olduğu iki yüz sayfalık yeşil yüzlü kitabını açtı ve okumaya devam etdi.
Virginin alnında boncuk boncuk terler toplanmaya başlamıştı ilk başta kandıra bildiyini zannetmişti ama okumuş insanların okumamış insanlardan daha gözü açık olduğunu unutmuştu. (tabikide her kese şait diyil)
Virgin bir kaç saniyye sonra alnındakı boncuk boncuk terleri sağ elinin tersiyle silerek yarım kalmış yolunu devam etmeye başladı.
Bir kaç tane kitap raflarınıda geçtikten sonra sonunda yaşlı adamın dediyi rafın önünde durdu ve üçüncü sıradakı kitapların kenarındakı yazılara bakarak aradığı kitabı yani elementler tarihi kitabını aramaya başladı.
En sonunda üçüncü sıranın ortasında nerden baksan bin sayfalık kırmızı renkte kapağı olan kenarında altın harflerle 'Element tarihi' yazan kitabı gördü Virgin. O kitabı nasıl alacağını düşünürken etrafına bakıyordu en sonunda kitabın olduğu rafın Virginin sağ tarafında rafın en sonunda on metrelik tahta merdiveni gördü ve merdivene doğru hareket etmeye başladı.
Merdiveni alıp aradığı kitabın yerden yanına doğru koyduktan sonra merdivene tırmanarak kitabı raftan aldı ve zorlukla aşağı inmeyi başardı.
Elinde kocaman kitapla sağına soluna bakıyordu Virgin oturmak için bir yer arıyordu.
Rafların arasında bir kaç dakikalık yürüyüşün sonunda kütüphanenin giriş kapısının sağ çapraz köşesinde iki duvar vardı. sağ taraftaki duvarda yerden bir buçuk metre yüksekliyinde iki metre uzunluğunda bir metre genişliyinde kulpu olmayan yani açılması için diyil sadece kütüphaneye ışık salınmasına yardımcı olan bir pencere vardı. Duvar ile pencereli duvardan iki metre aralıda olan tahtadan yapılma üç metre genişliyinde ve üç metre uzunluğunda dikdörtgen bir masa etrafında ise aynı masa gibi tahtadan yapılma her tarafta iki tane olmakla sandalyeler vardı.
Virgin üç metre karşısındakı masaya doğru hareket etmeye başladı.
Sandalyeler den arkası duvara dönük olan en soldakı sandalyeyi on santim geriye çekerek elindeki kitabı çektiyi saldalyenin tam karşısına masaya koyduktan sonra arkaya çekmiş olduğu sandalyenin önüne geçti ve oturdu. Oturduktan sonra sandalyenin iki tarafından tutarak biraz masaya taraf yaklaştırdı.
Yerini sabitliyen Virgin en sonunda karşısındakı kitabı bir kaç santim de karşısına çektikten sonra kitabın kapağını açtı.
______________________________________
Düzenlendi...
1.yorum yapana yb ithaf.
Kurban Bayramınızı kutlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantezie#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...