BÖLÜM 45

1K 131 41
                                    

Bu bölümü yazarsınız olan ben deniz Kaos2030-a hitap ediyorum ve sadık okuyucu olan DarkGuardian57-a teşekürlerle

Virgin sabahın ilk ışıkları ile kaldığı odada uyanır ve "lan ne uyudum be sabah olmuş resmen "diye kendi-kendine konuştu sonra ayağa kalkıp odadakı tuvalete ihtiyaçlarını ödemek için gitti.

yarım saat sonra tuvaletten çıkan Virgin "kuru fasulye dokundu qaliba "dedi kendi-kendine.

Virgin yüzüyünden dün ona verilen cübbeyi ve üç kenarlı bröşü çıkardıktan sonra cübbeyi giydi ve üzerine broşürünü taktı. Aynada kendine baktı ve" baya yakışıklıymış ha"diye kendini övdü ve odadan çıkarak beş katı söylene-söylene indi.

Yarım saat sonra kaldığı binadan dışarıya adım ardı ve etrafı incelemeye başladı.

Sabahın yedisi olduğu için daha hiç kimse yoktu dersler saat dokuzda başlıyordu.

Virgin 'bu gün ne yapsam acaba?' diye düşünürken aklına bir fikir geldi "ben bu gün bir arenaya uğrayayım bakalım nasıl bir yer" dedi ve yüzündeki kaldığı yeri ve etrafı gösteren kağıt parçasını çıkardı.

Bir kaç dakika kağıt parçasındakı haritayı inceledi ve gideceği yola karar verdi.

Virgin sağ çaprazındakı yolda ilerlerken elindeki kağıta bakar ve "lan bu yaşta bunadık qaliba?" der ve kağıt parçasını yüzüyüne yollar sonra yoluna devam eder.

Bir saat sonra sonunda arenaya varır.

Arena on katlı bir bina yüksekliyinde yüz metrelik bir alanı dairesel bir biçimde kaplayan bir yerdi. Üzerinde pencereler vardı nereden baksan bine yakın yani. Duvarlarda üzerinde Yeşeren kelle okulunun sembölü olan bayraklar asılıydı.

Virgin arenayı inceleyip bitirdikten sonra karşısında duran beş metrelik tahtadan yapılma kapıya doğru ilerledi.

Kapının yanındaki masada oturan otuzlu yaşlarındaki beyfendi üzerine gelen çocuğu gördü ve "lan horozlar ötmedi be" dedi alçak bir şekilde.

Virgin otuzlu yaşlarında olan adamın karşısına geldi ve "merhaba kıdemli" dedi.

Adam "daha sabahın sekizi açılmadı bura daha yaylan" dedi her sabah saat sekizde hiç kimse arenaya gelmediğinden öyle gelip bir koloöan eder sonra masanın üzerindeki bir şeyi kırardı ve onu almak adıyla  alkol içmek için giderdi ama şimdi karşısındakı velet tüm rutinini bozuyordu o yüzden onu yollayacak ve keyfine bakacaktı.

Virgin "nasıl yani arena her zaman açık olmuyormuş ki?" dedi.

Adam oturduğu sandalyeden ayağa kalktı. Nereden baksan iki metre olan adam Virgine "lan s**tir git" dedi.

Virgin öfkelenmişti onunla küfürle konuşmuştular tam bir şey söyleyeceği sırada adam "lan sana s**tir demedimmi?!" dedi ve sağ eli ile Bi tokat yapıştırdı.

Virgin gelen tokatı bile görememişti o yüzden beş kardeşi yüzüne yedi ama öyle böyle beş kardeş diyidi sanki balyozdu adamın eli.

Tokatı yiyen Virgin geldiyi yol tarafa uçuşa geçer ve elli metre sonra yere çakılır.

Virgin uçarken havada bayıldığı için yere inerken bir şey hissetmemişti.

Virgin gözünü açtığında nerede olduğunu anlamak için kafasını döndürmek istedi ama yapamadı. Boynunda bir şey olduğunu hiss eden Virgin eli ile boynunu yoklamaya çalıştı ama elinizde oynagamıyırdu.

Virgin en son arena görevlisinin attığı tokatı ve havada uçtuğunu hatırlayınca istemsiz olarak "hayvan adam kendisinden küçük çocuklara vuruyor ben onu müdüre ispiyonlayayımda görsün gününü" dedi öfkeli bir şekilde.

Bir kaç dakika sonra Virginin kaldığı odanın kapısı açıldı ve siyah derili üzerinde beyaz önlük olan hanım ablamız içeri girdi.

Hanım abla çocuğun uyandığını görüp" günaydın ucuz atladın haberin olsun diye el kemiğinden başka tüm kemiklerin kırılmış iki gündür onları düzelmekle vakit öldürüyorum"dedi.

Virgin hanım ablanın üzerindeki beyaz önlükten   revirde olduğunu anladı tam  ona ne olduğunu soracakken  hanım abla her şeyi anlattı.

Hanım abla "bir hafta falan bizim misafirimizsin" dedi ve geldiyi gibi gitti.

Virgin içinden arena görevlisine küfürler ediyordu.

Bir hafta sonra....

Virgin sonunda kaldığı revirde ayrıldı ve yine arenaya doğru yürümeye başladı.

______________________:________________

Düzenlendi

Beşinci yorumu yapan kişiye diyer bölüm hitap edilecek....

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin