BÖLÜM 61

975 116 34
                                    

Bu bölüm @darkdemons07 ye hitap iyi okumalar...

Bir hafta içinde Virgin ile Dilana yakınlaşmaya başlamışlardı birlikte kahvaltı ediyorlar, birlikte savaşıyorlardı.

Bir sabah Virgin Dilananın kaldığı yani kızlar yatakhanesine gidip Dilanayı alıp yemeğe götürmek istiyordu. İçeriye zorlukla gire bilmişti kabıdakı görevli kadın içeriye bırakmıyordu para teklif etdi yine bırakmadı kadın, en sonun yatakhanenin arkasından dolanıb bir tane açık pencere bulma umuduyla gezdi en sonunda bulmuştu bir tane açık pencere hemde birinci katta. İçeriye bakmadan Virgin  pencereden içeriye zıplamıştı. Yere sakin bir şekilde indikten sonra odada birinin olup olmadığına baktı ve elini ağzına götürerek karşısındakı tekli yatakta yatan kızı gördükten sonra sessiz ama hızlı bir şekilde odadan çıktı. Birine yakalansaydı büyük rezalet olurdu.

En sonunda Dilanadan öyrendiyi oda numarası olan 101 numaralı odayı üçüncü katta buldu ve derin bir nefes alarak kapıyı tıklatmak için sağ elini kapıya götürdüyü zaman içerden ağlama seslerinin geldiyini duydu ve kapıyı bir kaç defa tıklattı sonra kapının yirmi santim karşında durup beklemeye başladı.

İçerden bir kaç takırtı ve bir kaç tanede burun çekişlerden sonra kapı açıldı.

Dilana Karşısında gördüyü Virginle şok yaşamıştı eyer Virgini  burada biri görürse okuldan atılma  ihtimali yüksekti o yüzden Dilana yirmi beş santim karşısında duran Virgine yaklaşmak için bir adım attıktan sonra Virginin yakasından tutdu ve odaya çekiştirdi. Odaya Virgini soktuktan sonra kafasını dışarıya çıkardı ve kolidorun sağına ve soluna kısa bir bakış atarak Virgini kimsenin görmediyinden emin olduktan sonra odaya girdi ve kapıyı kapattı.

Kapıyı kapattıktan sonra Dilana arkasını döndü ve Virginle göz göze geldi ama sonra aklına ağladığı için gözlerinin altı falan şiş olduğu geldi Virgin fark etmesindiye yanından geçerken "senin ne i...." lafını tamamlayamadan Virgin sol eli ile yanından geçen Dilananın sol kolunu tutdu ve sağ eli ilede Dilananın yüzünü kendi yüzüne bakacak şekilde düzeltti.

Dilana daha fazla dayanamadı ve tutmak için çabaldığı göz yaşlarını bıraktı.

Virgin Dilananın ağladığını gördüyü zaman sağ elini Dilananın kafasının arkasına sol elini ise Dilananın bel kısmına narin bir şekilde koydu ve kendine çekerek "ağla rahatlarsın" dedi.

Bir kaç dakika Virgin ile Dilana öyle kaldıktan sonra Virgin "niye ağlıyorsun? " dedi.

Dilana bir kaç saniyye cevap vermedi ağlamağını zar zor zapt etdikden  sonra Virginden ayrılarak kırmız yorqanlı yatağına taraf gitti ve yatağa oturarak "ben Yok Edici Timsah krallığında yaşıyordum iki sene önceye kadar. bir gün annem ve babamla benim çok istediyim bir elbiseyi almaya çıktık. Keşke istemeseydim keşke onları o elbiseyi almak için zorlamasaydım" dedi ve ağlamaya başladı.

Virgin "ne oldu o gün?" dedi.

Dilana ağlayarak "elbise dükkanına giderken yolda yirmili yaşlarda zengin bir piç beni gördü ve bana sahip olmak için yanındakı korumalarını beni almaları için gönderdi. Annem ve babam beni götürmemeleri için piçe ve adamlarına yalvardılar, ayaklarına kapandılar bense kenarda durmuş ağlamakla meşquldüm en sonunda beni çekiştire-çekiştire piçin yanına götürüyorlar adamları o anda babam ağlayarak 'ne olur yalvarırım götürmeyin kızımı ne olur, köleniz olurum ne olur' diyordu. Piç babamın sözlerinden sonra kafası ile beni tutan adamlara dur işareti yaptıktan sonrada 'kölemmi?' dedi bunu duyan annemde bir umutla 'bende sizin köleniz olurum ne olur kızıma bir şey yapmayın "dedi. Piç bir kaç saniyye sonra' tamam kabul siz kölem olacaksanız kızınızla işim olmayacak'dedi o anada anladım ki, önündeki engelleri temizlemek için öyle demişti onları öldürecek sonrada bana sahip olacaktı. Annem ve babamda anlamıştılar ama yinede 'efendimize sayqılarımızı sunarız' dediler etraftaki insana benzeyen hayvanlarsa bütün bunları sanki bir tiyatroymuş gibi izliyorlardı hiç kimse bir şey yapmıyordu. Bu olayın akşamı babam ve annem beni karşılarına aldılar ve o krallıktan kaçmam başka bir krallığa gitmemi söylediler ben ne kadar dirensemde yinede geri adım atmadılar sabahın ilk ışıkları ile oradan kaçtım ve buraya geldim bir kaç ay sonra  o krallığa gittiyimde annemi babamı aradım akrabalarımdan birine sorduğumda annemin ve babamın o piçin babasının taş madeninde çalışırken üzerlerine kayaların düşerek öldüklerini öyrendim"derin bir nefes alarak ağlamağını durdu ve sonra yüzüne ciddi bir ifade takınarak "o gün bizi yaratana yemin etdim annemin ve babamın intikamını alacağıma. Hani bana bir gün 'niye bu kadar talim yapıyorsun?' diye sormuştunya bende 'seviyorum' demiştim" dedi.

Virgin evet anlamında kafa salladıktan sonra Dilana "intikamımı almak için çok çalışıyorum o piçi öldürene kadarda çalışmayı bırakmicam o piç bana sahip olmak için annemi babamı öldürdü bende onu öldürücem" dedi kendinden emin bir şekilde.

Virgin yüzüne ciddi bir ifade takınarak "intikamını almana yardım ede bilirim" dedi.

Dilana "benim yardıma ihtiyacım yok! " dedi sert bir şekilde.

Virgin "peki yalnız başına nasıl intikamını alacaksın? Senide öldürürler!" dedi.

Dilana "ölürsem ailemin yanına giderim onlarla orada mutlu yaşarım" dedi duyqusal bir şekilde.

Virgin bir iki adım atarak Dilananın karşısında bir dizinin üzerine çöktü ve elleri dizlerinde olan Dilananın sağ elini sağ eli ile tutarak zarif bir şekilde biraz kendine çektikten sonra sol eliylede Dilananın sağ əlinin üstünü kapattı veiki  "ben sana deyer veriyorum ve ölmene müsade etmicem!" sert bir şekildeü konuştuktan sonra "bana o adamı nerde bula bileceyimi söyle sadece" dedi.

Dilana anne ve babasından sonra ilk defa birine bu kadar derin duyqular besleme başlamıştı.

Dilana "tamam Yok Edici Timsah krallığında 'Cano taş madenleri işletmelerinin' yerini kime sorsan gösterir" dedi.

Virgin"tamam"dedikten sonra ayağa kalktı ve "bana bir hafta ver sonra  intikamını alacaksın" dedi daha sonra arkasını dönerek kapıya doğru hareket etdi ve kapıyı açarak kolidora çıktıktan sonra kapıyı kapattı.

Arkasında şaşkın bir suratla bakan Dilana 'bir haftayı niye istediki?' diye düşünmeden edemedi.

Kızlar yatakhanesinin ikinci katının kolidordakı penceresini açan Virgin yüksekliye aldırmadan aşağıya zıpladı yere düştükten sonra  kendi odasına doğru hareket etmeye başladı.

Yarım saat sonra odasına giren Virgin kapıyı kapattıktan sonra yatağına oturdu ve yüzüyünden iletişim taşını çıkartarak "İron man, Ot, Kurt Katili, Hains, Fineas" dedi.

Bir kaç saniyye sonra Virginin zihninde ard-arda "efendimizi selamlarız" dedi beşli.

Virgin "ne işiniz varsa hemen bitirin ve gizli karargaha gidin. Giderkende  Freside alın  bu arad gelirken birde yüz tane   gri renkte zırhlarda alın. İron man sense orada ne kadar savaşa bilen asker varsa  eyitneye başla. Diyerleri sizde gizli karargaha vardıktan sonra tüm orada toplananları eyitmeye başlayın bir haftanız var " dedi.

Zihninde ard-arda "emredersiniz efendimiz" diye geçtikten sonra beşlinin sesi iletişim taşını yüzüne gönderdi Virgin ve "başlıyoruz" diyerek yatağına kendini bıraktı.

______________________________________

Düzenlendi..

2.yırumu yapana yb hitaf

Yb 4.58k da gelecek

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin