bölüm 100

1.3K 61 16
                                    

Altı gün sonra akşam üstü ....

Virgin tahtta oturmuş yarın olacak savaşı düşünüyordu. Aniden kapının çalınması ile düşüncelerden sıyrıldı ve "gel!" komutunu verdi.

Komutu duyanlar kapıyı açtılar ve Virgin'in önüne gelerek diz çöktükten sonra, "imparatoru selamlarız!" dediler.

Virgin, "söyleyin ne kadar adam toplayabildiniz ?" Dedi.

Kurt katili, "üç krallıktan toplam bir milyon eli silah tutan her
kesi topladım efendim." dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra Ot, "efendim iki yüz bin elf imparatorluğundan adam toplayabildim" dedi.

Virgin tamam anlamında kafa salladıktan sonra sıra Hains'e geldi.

Hains, "Ork imparatorluğundan yüz bin ork toplaya
bildim efendim." dedi.

Fineas, "Trol imparatorluğundan iki yüz bin trol toplayabildim efendim' dedikten sonra  İron Man, "Cüce imparatorluğundan yüz bin cüce toplayabildim efendim." dedi.

Virgin 'tamam' anlamında salladıktan sonra "yani toplam bir milyon altı yüz bin askerimiz var." dedi ve kafasını iki yana sallayarak, "çok az." diye ekleme yaptı .

Virgin bir kaç saniye düşündükten sonra, " Sam ve Fresh de gelecekler mi ?" diye sordu.

Kurt katili, "evet efendim ikisi de savaşta olacak." dedi.

Virgin 'tamam' anlamında kafa salladıktan sonra "gidebilirsiniz biraz dinlenin. Yarın büyük bir savaş olacak." dedi.

Virgin'in emri üzerine beşli ayağa kalktı ve  arkalarını dönerek geldikleri yolla geri dönerek dışarıya çıktıktan sonra kapıyı kapattılar ve Virgin'i düşünceleri ile baş başa bıraktılar.

Virginin beynin de...

Bir tarafı ben beyaz olan bir tarafı ise sim
siyah olan bir yer vardı.

Lisa beyaz taraftan siyah tarafa doğru hareket etmeye başladığında Kaos'da siyah taraftan beyaz tarafa doğru hareket etmeye başlamıştı .

Sınırda buluşan kardeşler bir kaç saniye birbirlerine baktılar.

Söze ilk başlayan Kaos oldu.

Kaos, "Lisa yardım etmeliyiz yoksa bu savaş başlamadan bitecek." dedi.

Lisa, "Biliyorum ama nasıl yardım ede bilirizki ?" Diye sıkıntılı bir şekilde söylemişti.

Kaos, "Sadece bir yol var.." dedi sıkıntılı bir şekilde.

Lisa, Kaos'un hangi yolu dediğini biliyordu o yüzden hemen, "Hayır olamaz! Onlar olamaz. Onların bir hataya gelmeleri bir yıkıma yol açar." diye karşı çıktı.

Kaos, "biliyorum ama başka çare yok." dedi sıkıntılı bir şekilde.

Lisa, "Biliyorum ama onlar bir araya geldikleri zaman kendileri ile savaşırlar sadece birini uyandırmalıyız." dedi.

Lisa aslında hiç birini uyandırmak istemiyordu ama başka çare yoktu.

Kaos, "Kaos imparatorunu uyandırmalıyız. O herkesi yok eder geçer." dedi.

Lisa, "haklısın." dedi çünkü melek imparatoru uyandırdığı zaman savaş hiç bir zaman bitimeyecekti. Herkese yardım edecek ölüleri diriltecekti. Buda savaşın sonsuzluğa kadar gitmesi demekti ama Kaos imparatoru öyle değildi. Yüz bin yıllık uykuya dalmıştı ve uyurken kendini geliştirmeye adamıştı. O uyandığı zaman her şey değişecekti. Dünya belkide yok olacaktı ama savaşı kaybetmeyecekti, kız kardeşlerine yenilmeyeceklerdi.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin