BÖLÜM 22

1.3K 179 9
                                    

Sam bunları düşünürken Virgin "bende onun gibi adaleti salamak istiyorum"dedi.

Sam " onun sade halk tarafından verildiyi lakabını biliyormusun?"dedi.

Virgin hayır anlamında kafasını sağa sola salladı.

Sam " onun lakabı hiç bir kayıt altında bulunmaz o yüzden bilmemen normal onun lakabı 'adalet bekçisi'"dedi.

Virginin Qay foksa olan hayranlığı bir defa daha artmıştı.

Virgin izin alıp odasına gitti. Virgin odasına vardıktan sonra yüzüyünden iletişim taşını çıkardı ve " Kurt katili, Hains duyuyormusunuz?"dedi.

Bir saniyye sonra " emredin efendimiz"dedi kurt katili.

Virgin " sen demir canavarlarını olduğu dağa Hains ise buz canavarlarının olduğu dağa gitdin oradan ne kadar yüksek seviyyeli yene bileceyiniz canavar varsa avlayın. güçlenmeyi ihmal etmeyin "dedi.

Kurt katili " emredersiniz efendim"dedi.

Bir kaç saniyye sonra Virgin " İron man duyuyormusun?"dedi.

Bir saniyye sonra "emredin efendimiz"dedi.

Virgin " ne alemde dediyim iş?"dedi.

İron man " efendimiz üç tanesi hazır"dedi.

Virgin " güzel devam edin"dedi.

İron man " emredersiniz efendim"dedi.

Virgin talimatlarını verdikten sonra yatağa uzandı ve uyudu.

O sırada AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığının orta bölgesinde olan lüks bir hanın karşısında iki yeşil renkli,iki beyaz renkli,iki kırmızı renkli ,iki tane mork renkli ve iki tanede mavi renkli zırh giymiş adamlar hanın karşısında durmuşlardı.

Han gösterişliydi ve lüks bir yerdi duvarlar , masalar ,sandalyeler tezgah bile ceviz ağacından yapılmıştı.

Hanın içinde sadece beş kişi yan-yana dairevi bir masanın arkasında oturuyordu.

bir kadın ve dört erkek oturuyorlardı.

Hepsi kırklı yaşlardaydı.

mor saçlara sahip Kadının üzerinde mor sağındakı orta yaşlı hafif beyazlaşmış saçlara sahip olan adamın üzerinde kırmız onun sağında olan saçları yeşil renkli olan adamın üzerinde toprak rengikli bir cübbe onun sağındakı kırmızı saçlı erkekin üzerinde mavi ve onun sağındakı zayıf saçları beyazlaşmış olan adamın ise üzerinde beyaz cübbe vardı. Bunkar dört büyük klan ve besledikleri Cennetin ışığı klanının liderleri idi.

Kırmızı Cübbe giyen adam " Bait bizi buraya önemli bir mesele olduğu için çağırmıştın söyle bakalım"dedi Cennetin ışığı klanın liderine hitaben.

Bait " evet Nemesis klanının lideri Zomak sizi önemli bir mesele için çağırdım"derin bir nefes aldı ve " bu gün bizden iki ışık büyücüsü alındı" sözünü tamamlayamadan mor cübbeli kadın " ne yani bizi sadece bunun içinmi çağırdın"dedi alaycı bşr şekilde.

Bia sayqılı bir şekilde " Havanın merhameti klanın lideri Macca size bunu söylemeyecektim sadece en baştan başlıyorum. Bu gün benden iki ışık büyücüsü alındı bunları San klanı aldı"dedi ve durup karşısındakı klan liderierine baktı.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin