Klan liderinin cesaretlendirici konuşmasının ardından karşısındakı üyeler bir ağızdan "KLAN LİDERİMİZ ÇOK YAŞA!"üç dwfa söylediler.
Konuşma ve klan liderine yapılan tezahuratlardan sonra klan lideri başta olmak üzere arkasında ise yüz üye ve oğlu geliyordu.
Sabahın ilk ışıkları olmasına bakmayarak sokaklar baya bir kalabalıktı. Okullara kayıt olacak olan on iki yaş qrupuna ait çok az bir kişi vardı hepsi kırklı ve daha yüksek yaş qaruplarında olan insanlardı onlarda kendi çocuklarının veya torunlarının nereye kabul edileceklerini öyrenmek istedikleri için onlarla beraber gidiyorlardı.
Sam ve üyeler bir kaç dakika yürüş ardın karşılarında sağ sokak sol sokak ve düz ilerlemek için başka sokak vardı. Onların yolu düzdü.
Sağ ve sol sokakların ortasından geçerken sağ sokaktan bir adam " kıdemli Sam "dedi.
Samın durması ile onu takip eden üyelerinde üyelerinde durması bir oldu ve hepsi kafasını sesin geldiyi yöne çevirdi.
İsim: Oxer
klan lideri
Büyücü: suSam sesin sahibine baktığı zaman onu tanımıştı düşük klanlardan biri olan Tanus 'un klan lideri Oxerdi arkasında ise otuza yakın klan üyesi ile birlikte.
Oxer Samın yanına geldikten sonra " merhaba kıdemli Sam nasılsınız ?"dedi.
Sam "iyilikdir Tanus klanının lideri Oxer siz nasılsınız?"dedi.
Oxer " sağlığınıza duvacıyım "dedi ve sol çaprazında duran San klanının üyelerine bakarak " baya fazla gelmişsiniz "dedi.
Samda Karşısındakı Oxerin arkasındakı otuzluya bakarak "sizde "dedi.
Oxer içten-içe öfkeliydi Sama çünki San klanının yükselişi ve para almadan klana üye alımı sayesinde kendi klanındanda bir kaç kişi gitmişti o klana eyer San klanı yükselmeseydi şimdiki San klanın üyeleri onun klanına gelecekti ve baya kalabalık bir şekilde gideceklerdi okul seçimlerinin olduğu yere okul seçimlerine ne kadar kalabalık gidersen srnin okulunun ne kadar iyi olduğunu gösterirdi o yüzden o üyeleri istiyordu amma sadece isteye biliyordu ala bilmiyordu San klanına yardım eden çocuğun verdiklerinden sonra kendiside San klanına gitmek istemişti amma sonra kararını deyiştirmişti bu klan ona babasından kalan tek hatıraydı onuda bırakamazdı.
Oxer " size okul seçmelerine giderken yolculuk ede bilirmiyiz? "Dedi.
Sam biraz düşünür gibi yapdı ve " niye olmasın hadi gidelim "dedi.
Oxer Samın yanında İlerlerken Tanus klanının üyeleride San klanının üyelerinin yanında yerlerini aldılar ve yürümeye başladılar.
Yarım saatin ardından sonunda okulun yapılacağı binanın önüne gelmişlerdi.
Bina taşdan yapılmış tek katlı on metre genişliyinden ve on metre uzunluktan ibaretdi. giriş kapısının yanlarında iki tane sütun vardı. Sütunların karşısında zırhlı asjerler vardı. kapının sağındakı askerin yanında bir masa,masanın arkasında ise orta yaşlı bir adam oturmuş gelen kişilere numaralar yazıp veriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantastik#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...