BÖLÜM 63

966 118 14
                                    

Bu bölüm lovetobefirstbaby ye hitap ediliyor iyi okumalar...

İlk savaş yarım saat sonra bitmişti. Kazananlar bir yetmiş boylarında uzun beyaz saçları sağ gözünün üzerinde olan, iri gözleri deniz mavisi olan, üzerinde bir gömlek giyinmesine bakmayarak yeni olqunlaşmaya başlayan tepecikleri kendini belli ediyordu. Altındaysa siyah renkte deri bir pantolon giyen  kızdı. Bir büyücüydü hemde en yakıcı element olan Ateş elementine sahipti.

Birinci turun ikinci kazananı  ise uzun kırmızı saçlarını kafasında sanki bir dağ varmış gibi diken alnını mor rengde parçala ile kapatan, kalın  kaşları bitişik olan sanki tek kaş görünümü veriyordu , iri toprak renginde olan gözleri, dolqun dudaklı üzerinde sarı renkte gömlek onunda üzerinde karnının üst kısmına kadar gelen yakası açık kısa kollu bir ceket dar koyu mavi renkte bir pantolon , pantolonun dar olmasına rağmen pantolonu beline sabitlemek için kırmızı renkte kayış, ayağında siyah deri bir bot, ellerinde ise koyu mavi renkte  deri eldivenler  olan bir erkekti. Kullandığı silah sapının en alt kısmı biraz ince yukarıya çıktıkça genişliyen bir el uzunluğundan sonra yine incelen demir kısmının ortasından geçen ince bir kırmızı şeridi olan bir buçuk metrelik gümüş renginde bir kılıçtı.

Üçüncü kazanan ise bir doksan boylarında ayıya benzer bir tipi olan daha on iki yaşlarında olmasına bakmayarak kafasında tüy olmayan, sert yüz hatları, koyu mor gözleri, kaslarını görmek istemesen bile kendini baya bir belli eden kas yığını, üzerinde kaslarını göstermek  için sadece siyah bir şort olan, pazu kısımlarında deri üzerinde dikenler olan bir band takan erkekti. Kullandığı silahın sapı düz, keskin tarafı ile sapını ortasında kalan kısmı sanki bir kuşun kanatlarını açarmış gibi duruyordu, iki metre uzunluğunda ince gri renkte kılıcı ile bu turun sonuncu kazananı idi.

Birinci turun üç kazananı kız, erkek ve ayıya benzer erkek bu sırayla yan yana duruyorlardı.

Müdür Soup oturduğu kırmızı renkteki koltuktan ayağa kalktı ve bir kere boğazını temizledikten sonra "birinci turun kazananları" sağ işaret parmağını başta duran kıza tutarak " İvi Karter"

Sonra İvinin yanındakı çocuğu sağ işaret parmağı ile göstererek "ikinci kazanan Trofes Monta" en sonda işaret parmağını ayı çocuğa taraf döndürdü ve "ve birinci turun son kazananı Vandetta Fox" derin bir nefes aldı ve arenanın ortasında olan üçlüyə hitaben "siz yerlerinize gidin üçüncü tura kadar dinlenin" sonra kafasını sağ alt çaprazında kalan son yüz kişiye çevirdi ve "şimdiyse sıra sizde hepiniz arenanın ortasına"dedi.

Geri kalan yüz kişi beş dakika içinde hızlı bir şekilde arenanın ortasına gelmişlerdi.

Soup karşısındakı yüz kişiye hitaben" başlayın"dedi.

Soupun başlayın komutunda sonra her kes üçer qruplara bölünmeye başladı qruplar şeklinde saldıracaklardı böylece kazanma olasılıkları artacaktır.

Virgin Soupun oturduğu yerin tam altındakı duvara yaslanmış duruyordu ilk başlarda her kesi izleyecekti hiç kimseye saldırmayacaktı. Yarısı gittikten sonra katılımcıların, Virgin de yarışmaya katılacaktı her kes gücünün bir kısmını bazılarıysa yarısını kullanacaktı ama Virginin gücü yüzde yüz dolu olacaktı. Virginin düşüncesi buydu ama bakalım kader neler yaşatacak.

Aynı zamanda başka bir boyutta..

Kemikten yapılmış sütünun üzerinde elleri toplarla bağlanmış topların sonunda ise zincirlerle yerdeki insana benzer taştan yaratıklar tarafından tutuluyordu. Ayaklarıda zincirlenmişti ve bu zincirleride diyer iki insana benzer canavar tutuyordu. Toplamda dört taşdan insana benzer varlıklar sütunun üstündeki şahsın zincirlerini tutuyordu.

Kemik sütunun üzerindeki adam kanı dondura bilecek bir sesle "neden? Neden beni aramıyor? Neden?" diyordu kendi duya bileceyi bir şekilde yada o öyle sanıyordu.

Sol elinin zincirlerini tutan insana benzer taştan yaratık kalın bir sesle "ne konuşuyorsun be! Qaliba beş bin yıl sana yaramadı!" öncesi öfkeyle başlamıştı ama sona doğru alaylı bir şekilde söylemişti çünki beş bin yıldır bu canavara bekçilik ediyorlardı onun arada bir deli gibi kendisi ile konuşmasından artık canlarına tak etmişti onun gibi bir caninin sesini diyil duymak yüzünü bile görmek istemiyorlardı ama yapacak bir şeyleri yoktu  görev verilmişti onlarda buna itaat etmek zorundalardı. 

Sütunun üstündeki adam "neden ?" beni niye aramıyor? NEDEN?" en sonunda bağırarak ellerini  yukarıya taraf  kaldırdı.

Taştan insanlar o adamın bağırmasıyla şok yaşamışlardı arada bir kendi ile konuşurdu ama asla bağırmazdı artı bu zamana kadar kolunu bile kıpırdatmayan adam şimdi tüm taştan insanları zorluyordu.

Taştan insanlar adamın aniden ellerini yukarıya kaldırmasıyla ellerinde sımsıkı tuttukları zincirler sayesinde bir kaç santim ileri sürüklenmişlerdi.

Adam bir kaç saniyye sonra topladığı enerjisi bitti ve eskiden oturduğu yere çöktü.

Adamın sol ayağındakı zincirleri tutan taştan adam kalın bir sesle "bu durumu hemen imparotriçeye haber vermeliyiz " dedi.

Adamın sağ elini tutan taşdan adam "imparotriçe bu konu ile alakalı rahatsız etmemeliyiz eyer bir daha olursa o zaman haber göndeririz" dedi.

Ağlayan Kaplumbağa krallığı. Yeşeren Kelle okulu arenası...

Her kes qruplar şeklinde toplanmıştı sadece Virgin hiç bir qruba katılmamış. Savaş başlayalı bir kaç saniyye oluyordu ama Virgin yaslandığı duvarda durmuş savaşanları izliyordu.

Virgin savaşanları izlediği sırada bir ürperti geldi aniden aklında olan o adamın zihnine göndermiş olduğu fotoğraflar istemsizce aklında sanki ben burdayım dermiş gibi geldi aslında unutmuştu o fotoğrafları bizim üstün zekalımız.

Virgin "Lisa o adamın zihnime yolladığı fotoğrafları bi bak oranın neresi olduğunu bana söyle" dedi.

Lisa "efendim hangi adam?" dedi.

Virgin "hani insana benzeyen kocaman taştan şeyler vardıya orada Bi sütunda vardı o sütunun üzerinde bir adam da vardıya sen nasıl bunları hatırlamıyorsun?" dedi şok olmuş bir ifade ile Lisa bu zamana kadar Virginin gördüyü her şeyi zihnine kaydederdi ama o adamı kayt etmemişti.

Lisa" efendim benim hafızamda sizin söylediğiniz gibi şeyler yok"dedi.

Virgin "hani ben Dilana ile savaşdığım  sırada yere düşüp bayılmıştımya işte oralardakı anılarımı kontrol et" dedi.

Lisa "emredersiniz efendim" dedi.

Virgin aklının bir kenarına Lisanın bu olayı kayıt etmemesini not etdi. Bunu araştıracaktı ama nasıl araştıracaktı işte bu büyük bir gizemdi.
______________________________________

DÜZENLENDİ

1.yorumu yapana ithaf...

Yb 5.31k okunma ve 2.18k oydan sonra gelecek...

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin