BÖlüm 6

2.3K 263 83
                                    

İki kişi kölelerin satıdığı büyük bir arenanın karşısında durmuştular. Tabikide bu iki kişi Virgin ve Xainden başkası diyildi.

İkili köle satılan arenanın kapısına doğru yürümeye başladı.

Kapıdan içeri girdikten sonra onları karşılayan uzun bir koridor vardı. Koridoru sadece aralarında iki metre kadar mesafe olan on meşhale aydınlatıyordu.

Koridordan geçip arenaya vardılar. onlarla kişi durmuş, karşılarındakı standa bakıyorlardı.

Standın üzerinde şişko bir adam geldi ve " Merhaba sayın müşteriler. bu gün sizlerle ben olucam. Benim adım Marcus" dedi ve ekledi " şimdi ilk önceki kölemiz bir erkek elf " dedi ve eli ile soldakı bir elfi gösterdi

elf 1.80 boylarında sivri kulaklı sıska bir adamdı. Sarı saçlı sarı gözlü idi.

Şişko adam " bu ve bir kaç tanede elf bir araştırma qurubumuz tarafından bulunmuştur. Fiyatı elli gümüş" dedi.

Elli gümüş duyan çoğu insandan hoşnut olamamış ifadeli sesler geliyordu.

Aralarından bir elini kaldırdı ve " altmış gümüş "dedi ve " diyer elfler için ise beş yüz gümüş .

Herkes bu kadar parayı kimin verdiyine bakmak için arkalarını dönmüştüler. Bütün elfleri alan kişi siyah bir cübbe giyen ve yanın sarı cübbeli biri idi.

Adamların arasındakı bir " şu sarı cübbeli kişi San klanından diyilmi?" Dedi şaşımış bir şekilde.

yanındakı adam "evet. Yanındakı çocukta qaliba onların klanına gelen şu zengin çocuk qaliba ama San klanına üye diyil üzerinde klan cübbesi yok"dedi. Aklında ise " o çocuğu kendi klanımıza çeke bilirsek ondan bizde faydalana bilirik belki "diye düşündü.

Marcus ise yüzünde şaşkın bir ifade vardı çünki aklında bu gün bu elflerden birini sata bileceyini bile düşünmüyordu. Yani kız olsaydı neysede erkek elfleri hiç kimse istemezdi çünki zayıf oluyorlardı güçleri pek fazla olmuyordu amma okçulukta çok iyiydiler.

Marcus geçirdiyi şoku üzerinden attı ve " on elf 560 gümüşe şu genç cocuka sarıldı."dedi.

"Şimdi sıradakı köle bir ork "dedi ve eli sağ tarafa doğru çevirdi.

Elini gösterdiyi yerde elleri zincirli 2.50 m boylarnda yeşil renkte baya kalıplı bir yaratık vardı onunda kulakları sivriydi ammagözleri tam kırmızı, yüzü nerden baksan iki karıştı.

Marcus " bu ork ağır işlerde çalıştırıla bilir ve çok dayanıklıdır. Çok güçlülerdir ve viyatı sadece 100 gümüş " dedi.

Hemen fiyat yükselmeye başladı.

110
120
130
140

En son fiyatı veren adam uzun boylu belinde iri bir kılıç olandı.
hiç şüphe yok ki orku öldürene kadar kendini geliştirecekti .

Marcus " 150 gümüşe satıyorum. Satıyo" lafını tamamlayamadan biri " 200 gümüş elindeki tüm orklar içinse 1 altın " dedi.

Herkes tam anlamı ile şok yaşamıştı 1 altını sadece köle için vermek bu nedemekti. Herksin aklında sadece 'o çocuk kesinlikke kendi klanımıza getirmeliyiz ' diye düşünüyorlardı.

Xainin ise yüzünde sadece şaşkınlık vardı 'zaten 10 tane kölesi vardı ama o hala alıyor acaba ne yapacak ?'diye düşünüyordu.

Marcus ise şaşkınlıkla " 1altın 150 gümüşe 10 ork siyah cübbeli çocuğa satldı"dedi.

Bir saat sonra köle pazarından Virgin ve Xain çıktı arkalarında ise 50 kişilik bir qurup. qurubun içinde elfler,trollar,orklar,cüceler ve insanlar vardı. Elflerin seviyyeleri 1 ile 5 Seviyye çırak alemi arasında deyişiyordu.
Trolların ise 4 ile 7 Seviyye çırak alemi arasında.orklarında seviyyesi 1 ile 5.Seviyye çırak alemi arasında idi.
Cücelerin hepsi 6.seviyye idiler. İnsanlar ise en zayıfları yani 3. Seviyye çırak alemindeydiler.

Onlar yolda yürürken herkes qarip qurupa bakıyordu.' Bir insan bukadar köleyi ne yaparki?'diye düşünüyorlardı.

Biraz yürüdükten sonra Virginin durmasıyla 50 kişilik qurupda durdu. Virgin Xaine döndü ve " Xain sen klana git bizim biraz işimiz var" dedi.

Tüm köleler biraz ürkmüştü onlarla ne işi ola bilirdiki sonuçta. 'Kesin öldürmeye götürüyor bizi' diye düşünmeye başlamışlardı. Xainin ise yüzünde şaşkınlık vardı 'ne yani 5 altını sadece 50 kişi öldürmek içinmi harcamıştı 'diye düşündü.

Virgin Xainden cevap beklemeden şehrin kapılarına doğru yürüdü.

Virgini ve arkasındakı köleleri gören insanlar onlara yol açkyorlardı.

Virgin krallık surlarına gicerken yoldakı bir handan 100-e yakın kazma kürek almıştı.

Virgin krallık kapısından çıktıktan sonra ormana doğru hareket etdi.
bir gün sonra krallıktan neredeyse 60 km uzaklıkta ormanın içindeydiler.

Virgin durduktan sonra arkasını döndü ve karşısındakı kölelere baktı. Bir kaç saniyye süzdükten sonra " merhaba arkadaşlar ben Virgin" dedi ve bir kere boğazını temizledikten sonra " ben sizi özgür bırakacağım amma ilk öne bir şartım var onu yerine getirin ve sonra ister gidersiniz isterseniz kalırsınız." Dedi.

Her kesin yüzünde büyük bir şaşkınlık vardı ne yani sadece bir şartı yerine getirecek ve özgür olacaklar yani öylemi?

Virgin suratlarındakı şaşkınlığa baktı ve iç çekti ardınca ise " şartım ise " elini yanından bir metre uzaklıktaki toprağı göstererek " şu yerde üç insanın geçe bileceyi genişlikte ve boyda 50 metre kazacak sonra ise yer altında boş bir 100x100 ölçüde bir yer inşa edeceksiniz" dedi.

Cücelerden biri öne çıktı ve " nasıl yani bir yer kazıcaz ve özgürmüyüz?" Dedi sorqulayıcı bir şekilde.

Virgin gülümsedi ve " evet. Amma yemek sizden avlanın canavar çekirdeklerinide özümseyin. güçsüzsünüzki yakalanmışsınız" dedi.

Bu sefer öne bir elf çıktı ve " bize köle mührü yapmayacakmısın ? Ya kaçıp gidersek?"dedi.

Virgin gülümsedi ve kara enerjiden biraz dışarıya saldı. Kara enerjiyi hiss eden kimi hepsinin yüzünde büyük bir korku vardı neden olmasın ki? Her kes kara büyücülerden korkardı sonuçta.

Virgin " anladınız herhalde" dedi. Qurupdakı herkes kafasını salladı.

Virgin" tamam o zaman anlaşdığımıza göre 5 elf ve 5 ork günde iki kez ormanda avlanacaksınız. Kalan elf ve orklar burayı koruyacak . Trollar cücelere yardım edecek. Ha birde her bir ırktan olan en güçlüler bir adım öne çıksın"dedi.

Qurupun içinden hemen beş kişi öne çıktı. başta duran elfti 5.seviyye çıraktı, solunda duran orkun seviyyeside 5.seviyye çıraktı,orkun solunda duran bir troldu seviyyesi 7.seviyye çıraktı,onun yanında ise bir cüce vardı onun seviyyesi 6.seviyye çıraktı sonda duran ise insandı onların içindeki en zayıflarıda oydu onun seviyyesi 3.seviyye çıraktı.

Virgin karşısındakı beşliyi inceledikten sonra " isimleriniz nedir?"diye sordu.

Başta duran elf " benim ismim ot"dedi herkesi bir anlık gülmek eşiyine gelmişti. Elf bunu anladığında " bizim yaşadığımız kabilede herkese böyle isimler takarlar mesela,menekşe,kaktüs gibi" diye hemen açıklama yaptı.

Her kes açıklamayı manalı bulmuş gibi kafalarını olumlu anlamda salladılar.

Elfden solundakı ork " benim ismim Hayns"dedi.

orkdan sonra ise Trol " ben ismim Fineas"diye kendini tanıtdı.

Sıra cüceye gelmişdi. Cüce " benim ismim İron man. Anlamı ise demir adam"dedi.

Sonda ise insandı " benim bir ismim olmadı köyde bana kurt katili derler. O kadar çok kurt öldürdüm ki, sayısını ben bile hatırlamıyorum"dedi.

Virgin "nasıl yani?sayısını hatırlayamadığın kadar kurt ölcürdün ama hala 3.seviyye çıraksın öylemi?"dedi anlamayan bir ifade ile.

Kurt katili " benim babam çok hastaydı ilaçlar çok pahalıydı. Bende kurtları öldürüp herşeylerini satıyordum"dedi kederli bir şekilde.derin bir iç çektikten sonra " her haftada bir kere ilaçlarını içmesi gerekir. Bense iki haftadır köle pazarındayım şimdiye kadar ölmüştür" dedi.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin