Virgin bir saat sonra istediyi yere sonunda varmıştı.
Köleler Virginin gösterdiyi yerde çalışıyorlardı. Virginin kazaları için gösterdiyi vakitden neredeyse dört gün geçmişdi şimdiden yerin 50 metre altına inmişlerdi.
Virgin kafasını taktir eden bir biçimde salladı ve 15 metre ileride kayanın üzerinde oturmuş üzerinde pahalı ve sağlam gözüken zırhlı bir cücenin üzerine doğru haraket etmeye başlaşladı.
Zırhlı cüce üzerine gelen siyahlı kişiyi tanımıştı bu efendileri idi.
Cüce iki metrelik kayadan aşağı atlayıb bir dizini kırdı kafasını aşağı eyip "efendimizi selamllarım"dedi.
Virgin " kalka bilirsin. Sana söylediyim hediyyeyi getirdim"dedi ve boyutsal yüzüyünden başka bir yüzük çıkarıb İron mana verdi.
İron man yüzüyü alıp anlamamış bir ifade ile " efendim bu metalin ismi cive amma kullanışsızdır bu ne yapmamı istediyinizi rica etsem söyleye bilirmisiniz?"dedi.
Virgin hafifçe sırıttı ve " biliyorum dostum değersiz olduğunu amma şekil alma konusunda bir harika. şimdi bunun nasıl şekil alacağını soracaksın o yüzden onuda açıklicam" derin bir nefes aldı ve " Ot ve Fineası o yüzden buz canavarı avlamaya gönderdeim hem gelişicekler hemde buz çekirdeyi getirecekler. Kurt katili ve Hainsı demir canavarı avlamaya gönderdim çünki cive salamlaştırsak bile keskin olmaz o yüzden demir canavarının çekirdeyi ve buz canavarının çekirdeyi ile güzel bir asker yarata biliriz"ve ekledi "şimdi ne zamana askeri yarata bilirsin?"dedi.
İron man " eyer buz ve demir çekirdekleri bu gün gelirse üç gün sonra hazır olur efendim" dedi.
İron man konuşmasından sonra Virgin boyutsal yüzüyünden kırmızı iletişim taşını çıkardı ve " Ot,Fineas duyuyormusunuz?"dedi.
Bir kaç saniyye sonra " emderin efendimiz" dediler ikisi aynı anda.
Virgin " ne kadar buz canavarı avladınız?"dedi.
Ot "efendimiz 10 tane 6.seviyye çırak çekirdeyi topladık"dedi.
Virgin "tamam geri dönün. Gelirken canavar avlamaya devam edin ve çekirdeklerini bana getirin "dedi.
İkili aynı anda " emredersiniz efendimiz"dediler.
Virgin bir kaç saniyye bekledikten sonra " Hains,Kurt katili duyuyormusunuz?"dedi.
Bir kaç saniyye sonra " emredin efendimiz"dedildr ikisiynı anda.
Virgin " siz ne kadar demir canavarı avlanadınız?"dedi.
Kurt katili "efendimiz 8 tane 4.seviyye çırak çekirdeyi topladık"dedi.
Virgin " geri dönün. Gelirken canavar avlayarak çekirdeklerini bana getirin"dedi.
İkisi aynı anda " emredersiniz efendimiz"deddiler.
Virgin konuşmalarının ardından " dostum onlar geldikleri zaman lazım olan çekirdekleri al ve işe başla "dedi.
İron man " emredersiniz efendimiz"dedi.
Virgin artık orada işi olmadığını anladıktan sonra çoktandı kontröl etmediyi bir şeyi kontröl etci.
"Lisa durumumu göster"dedi.
İsim: Virgin
Soyadı:********
Unvan:KARA ÖLÜM
Büyücülük seviyyesi: 5 seviyye çırak (15.000/50.000)
Savaşçılık seviyyesi:Usta 1.seviyye
Element: Kara büyü
Teknikler: savaş sitili birinci seviyye,kara büyücü kalkanı,Necromanger...'Savaşçılıkta iyiyim ama büyücülük gücüm zayıf 'yüzüne şeytani bir gülümseme takındıktan sonra 'o zaman avlanalım' dedi.
Üç gün sonra .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasi#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...