Virgin akşam geç saatlere kadar Samla sohbet etmişti sonra izin alarak odasına gitmişti.
Odasına vardıktan sonra Virgin boyutsal yüzüyünden iletişim taşını çıkardı ve "İron man duyuyormusun ?"dedi.
Bir saniyye sonra " efendimizi selamlarız "diye İron man konuştu.
Virgin " kaç tane Xonxar hazır?"dedi.
İron man " dört tane efendim "dedi.
Virgin "iyi sabah erkenden onları San klanına getir "dedi.
İron man "emredersiniz efendimiz "dedi.
Virgin İron mana talimat verdikten sonra bir haftanın yorqunluğu ile kendini yatağa bıraktı.
Sabah olduğu zaman Virgin San klanındakı kendisi için ayrılan odasındakı yatağından kalkıp elini yüzünü yıkadı temel ihtiyaçlarını karşıladıktan sonra aşağı indi.
Güneşin daha ilk ışıkları olmasına bakmayarak San klanının talim sahasından sesler geliyordu.
Virgin talim sahasına girdiyi zaman Otun Harlye şınav çektirdiyini Morqanınsa Fineasla savaştığını gördü.
Fineas ve Ot talim sahasına gelen kişiyi gördükleri zaman hızlı bir şekilde klan binasından talim sahasına açılan kapıya ilerlediler.
Bir saniyye sonra ikili Virginin önüne gelip bir ayaklarını kırarak baş selamı verdiler ve "efendimizi selamlarız "dediler aynı anda.
Virgin sıkılmış gibi "lan ben size kaç kere diyicem efendiniz diyilim diye?"dedi.
Karşısındakı ikiliden ses çıkmadı tam bir kere daha soracakken San klanına erzak getirmek için olan kapısı açıldı.
Erzak kapısının açılmasıyla talim sahasında olan beş kişide kafasını o yöne istemsiz olarak çevirdi.
Bir saniyye sonra erzak kapısından bir cüce önde oturmuş bir şekilde at arabasını kullanarak talim shasına girdi. At arabasının arkasına ise çadır salınmıştı.
Bir kaç saniyye sonra cüce Virgin ,Ot ve Fineasın yanına geldi ve hızlıca arabadan inip Fineasın yanına gitdi. Fineasın yanına vardıktan sonra cüce bir dizini kırdı ve baş selamı vererek " efendimizi selamlarız dediyinizi getirdim "dedi.
Cücenin gelişini, gelip Virginin önünde diz çöküşünü her şeyi Harly görmüştü ve Morqana anlatmıştı.
Morqan Harlyin anlatıklarından sonra " sence daha ne kadar gizli adamı var Virginin? her ırktan bir adamı var, acaba canavarlardanda varmıdır? "Dedi başlarken meraklı sonlara doğru ise heyecanlı konuşmuştu. Kendisi her zaman güçlü büyülü yaratık ortağı olmasını istiyordu. Ortağı ile birlikte canavarlarla savaşmak düşmanları geri püskürtmek istiyordu.
Harly " bilmiyorum.amma cüce bir şey getirmiş qaliba "dedi.
Morqan hemen "ne getirmiş ?"dedi meraklı bir şekilde.
Harly "işte orasını bilmiyorum "dedi.
Virgin bu sırada San klanının talim sahasına açılan kapısından on metre ötede iti bucak altında olan üzerinde kapı olan bi yeri göstererek " getirdiklerini şuraya götür içerisi boştur her halde "dedi.
İron man "emredersiniz efendimiz "dedi ve ayağa kalkarak iki metre ötede duran atrabasına yöneldi.
İron man at arabasına binip Virginin gösterdiyi yere vardıktan sonra içindekileri boşaltmaya başladı.
Virgin İron manın at arabasının içindekileri boşaltmaya başladığını gördüyü zaman talim sahasının neredeyse ortasında olan ikiliye gözü kaydı.
Virgin Harly ve Morqanın boş-boş ona baktığını gördüyü zaman onların yanına doğru harekete geçecekken karşısındakı Fineas ve Ota bakarak " siz gidip dinlenin bu günlük izinlisiniz "dedi.
İkili aynı anda "emredersiniz efendimiz "dediler ve ayağa kalkıp San klanının binasına doğru hareket etmeye başladılar.
Virgin Fineas ve Otun gitmesiyle Harly ve Morqanın yanına gitti.
Bir dakika sonra ikilinin yanına varan Virgin " günaydın "dedi nazik bir şekilde.
Harly ve Morqan aynı anda "Günaydın kardeş Virgin "dediler.
Kardeş demelerinin iki sebebi vardı. Birincisi San klanının tüm üyeleri Virgine ve diyer üyelere kardeş diye hitap ederlerdi her ne kadar Virgin San klanının bir üyesi olmasa bile. İkinci esas sebepse iki gün önce Kapa onlara 'Virgin diye hitap etmeyin kardeş Virgin diyin kendisi öyle istiyor efendim falan derseniz ayvayı yersiniz 'demişti bu yüzdende Kapanın lafına kulak asmışlar ve kardeş Virgin demişlerdi.
Virgin " siz neden okul seçmelerine katılmadınız ?"dedi meraklı bir şekilde çünki onlarla konuştuğu zaman okul için bir klana katılmak gerektiyini söylemişlerdi o yüzdende Virgin onları San klanına göndermişti ama şimdi karşısında ikili duruyordu ve bunun sebebini merak ediyordu.
Harly " efendim biz yetersiz olduğumuza karar verdik o yüzden "dedi.
Virgin "niye kendinizin yetersiz olduğunu düşünüyorsunuz ki ?"dedi.
Harly " bilmiyoruz ama içimizden bir ses bize yetersiz olduğumuzu söylüyordu bizde yeterli olacağımız zamana kadar kendimizi geliştirmeye söz verdik ondan sonra bir okula üye ola biliriz "dedi.
Virgin kafasını olumlu anlamda salladı ve "anlıyorum "dedi ve arkasını dönüp İron manın olduğu depoya gitti.
Bir dakikalık zaman biliminden sonra Virgin depoya indi.
Depo eski püskü bir yerdi. Tavandan örümcek ağları sarkıyordu. Yerdeki tahtaların üzerine bastığın zaman sanki dile gelmiş gibi bağırıyordu bu da buranın en son ne zaman bir çeki düzen verildiyi sorusunu akıllara getiriyordu. Depo çokta dolu diyildi sadece sağ tarafta duvara yaslandırılmış bir kaç tane sökülmüş demir yatak parçaları onların yanında ise on taneye yakın kalas vardı.
Virgin etrafa bakarken, İron man getirdiyi Xonxarları deponun ortasında yan-yana aralarında elli santimlik bir mesafe olmak üzere dizmişti.
Virgin deponun ortasındaki İron manı gördü ve yanına gitti.
İron man Xonxarları yere dizdikten sonra Virgine haber vermek için gideceyi sırada arkasını dönüp Virgini görmesiyle hemen diz çökmeye kalkıştı amma Virginin "sakın deneme "demesiyle diz çökmedi sadece yere bakarak " efendimiz emretdiyiniz gibi hepsi burada "dedi.
Virgin "güzel sen hadi kapıyı içerden koru hiç kimsenin girmemesine özen göster "dedi.
İron man " emredersiniz efendimiz "dedi ve hızlıca geldiyi kapının önüne geçip durdu.
yarım saat sonra Virgin "sonunda bitti yorucuydu ama deydi "dedi karşısındakı dört Xonxara bakarak. Xonxarların hepsini altıncı seviye buz canavarının çekirdeyini ve üçüncü seviye demir canavarının çekirdeyini kullanarak düzeltmişti Virgin.
Gerçektende bu işi yapmak çok zordu neredeyse tüm kara büyüsünü kullanmıştı amma deymiştide.
Virgin karşısındakı dört Xonxara bakarak zihinsel yolla baştaki iki Xonxara "siz San klanının çatısına çıkın ve orada heykel gibi durun olası bir tehlikede savunun"dedi.
Emri alan iki Xonxar hemen Virginin dediyi yere gittiler ve sanki taşlaşmış gibi orada durmaya başladılar.
Virgin iki Xonxarın gitmesiyle diyerlerine baktı ve zihinsel yolla "siz ise benimle geleceksiniz bir yeri ziyaret edicez "dedi.
Xonxarlar bir mimik bile oynatmadan Virginin karşısında durmuş ondan gelecek emirleri bekliyorlardı.
______________________________________
Merhaba bu bölümde bu kadar hadi salıcakla
(DÜZENLENDİ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...