BÖLÜM 52

1K 118 7
                                    

Hepsini meraklı bir şekilde Virgine bakıyordu. Birden-bire bir teşkilat kuracağını söylüyordu bu o kadar kolay bir iş diyildi. Her yerinden kalkan bir teşkilat kuramazdı.

Virgin derin bir nefes aldı ve "fikriniz ne?" dedi.

Dostları bir ağızdan "efendimiz ne yaparsa arkasındayız" dediler.

Fres"bu okadar kolay bir iş diyil. Sen daha teşkilata liderlik edecek yaşta ve güçte diyilsin. Hem nasıl bir teşkilat kuracaksın ki? "dedi.

Virgin" bende biliyorum kolay bir iş olmadığını ama yinede yapıcam. Liderlik edecek yaşta olmaya bilirim ama benim verdiyim emirleri sizler onlara ulaştıracaksınız yani beni görmeyecekler"derin bir nefes aldı ve "kuracağım teşkilat gizli bir teşkilat olacak sadece oraya katılanlar bilecek teşkilat hakkında başka hiç kimse. Teşkilatda krallıklar ve imparatorluklar hakkında bilgiler toplayan insanlar ve sadece güçsüz oldukları için ezilen insanlar olacak onları güçlendiricez. Güçlendirdikten sonra onlarla bir ordu kurucaz ondan sonrasına daha karar vermedim"dedi.

Fres anladım anlamında kafasını salladıktan sonra "peki benden ne istiyorsun?" dedi.

Virgin "sizden istediyi şey bana yardımcı olmanız" dedi.

Fres anlamamış gibi "ben yaşlı bir dilenciyim sana nasıl yardımcı ola bilirim ki?" dedi.

Virgin "işte bu yüzden bana yardımcı ola bilirsiniz" derin bir nefes aldı ve "yaşlı ve dilenci olduğunuzdan sizden hiç kimse şüphelenmez bu da gizli işler çevirmeniz olasılığında sizden hiç kimsenin şüphelenmemesi anlamına gelir" dedi.

Fres anladım anlamında kafasını salladı.

Virgin Fresin kafa sallamasından sonra "siz burada kalacaksınız ve buraya gelen üyelere size imzaladığım gibi bir parşomene bize katılmaları sonucu imza attıracaksınız sonra" yüzüyünden iki kırmızı renkteki iletişim taşını çıkardı ve birini İron mana gönderdikten sonra diyerini Frese göndererek "bu taşla" sağ işaret parmağı ile İron manı göstererek "İron mana haber vereceksiniz ve gelen üyeleri İsimsiz ormanın girişine göndereceksiniz" kafasını İron mana çevirerek "sende onları alıp ormandaki gizli yere götüreceksin orada onlara kılıç kullanmayı falan işte bildiyin kadar öyreteceksin" kafasını sonra Frese çevirerek "ha bu arada siz buradaki dilenciler tanırmısınız?" dedi.

Fres "evet tanırım niyeki?" dedi.

Virgin "ilk önce buranın korunması lazım o yüzden yirmi kişi seçin ve onlarada parşomenleri imzalatdıktan sonra San klanın gönderin orada biraz talim gördükten sonra gelip burayı koruyacaklar" dedi.

Fres ve İron Man anladım anlamında kafa salladıktan sonra Kurt katili "efendimiz bir işaret bulmalıyız sadece bu teşkilatın üyelerinin bildiyi. Bu bizim güvencemiz olur. O zaman kimin teşkilatdan kimin dışarıdan olduğunu anlarız" dedi.

Virgin sağ elini çenesine koydu ve düşünmeye başladı.

İki dakika sonra Virgin "buldum" dedi ve sağ elini havaya her kesin göre bileceyi bir yüksekliye kaldırdıktan sonra yukarı bakan dört parmağını birleştirdi ve işaret ile orta parmağını sağa diyer iki parmağını ise sola ayırarak 'V' işareti yaptıktan sonra "bizim işaretimiz bu her gelen üyelere bu işaretle bir birlerini tanıyacaklarını söyleyin" dedi her kese hitaben.

Altılı kafalarını anladık anlamında salladıktan sonra Virgin "başka bir şey yoksa.." lafını tamamlayamayan Ot "efendim teşkilatın bir ismede ihtiyacı var" dedi.

Virgin yine sağ elini çenesine götürdü ve düşünmeye başladı.

Bu sırada Fres aklına bir şey gelmiş gibi "ben buldum" dedi.

Virgin ve diyerleri Frese meraklı gözlerle bakarken Fres "bu isim çok eskilere dayanır adalet için haraket edenlere 'Haşhaşin' ler derlerdi ama yaptıkları cinayetler o kadar artmıştı ki imparatorlar toplanmış ve bu ismi ağzına alan ve onlarla bir irtibatı olupta kralkarına veya rutbeli kişilere söylememesi sonucu vazifesinden aslı olmayarak  her kesin ölüm fermenlarını imzalamışlardı. Bunu duyan halk korkmuş ve ağızlarına o kelimeyi almağı bile düşünmemeye başlamıştı aralarından Haşhaşinlere giysi falan götüren bir adam canı tatlı geldiyi için adaletsizliye boyun eymiş ve onların yerini söylemişti. Bir gece yapılan baskında hepsi öldürülmüş ve yakılmıştı"dedi.

Virgin" güzel bir hikaye ve amacımız onlarla aynı bence teşkilatımızın ismi bu olmalı "kafasını  dostlarına çevirerek" sizce?"dedi aslında cevaplarını biliyordu ama yinede sormuştu.

Beşli aynı anda" efendimizin hoşuna gittiyse bizimde hoşumuza gitmiştir"dedi.

Virgin "bu da hall olduğuna göre şimdi" dostlarına bakarak "İron Man sen ormandakı gizli yere git ve Fresle daim irtibatda ol.geri kalanlar ise ilk önce kendi ırklarının yanına gidecek ve oradaki zorbalığa maruz kalanları toplayacak her kes en fazla yirmi kişi gönderecek şimdilik yerimiz kısıtlı" derin bir nefes aldı ve" benim amacım tüm ırkları birleştirmek ve bu amaçta sizde bana yardımcı olacaksınız "dedi.

Virgin sonra kafasını Frese doğru çevirdi ve" buraya gelenlere parşomeni imzalatdıktan sonra teşkilat üyeleri arasında savaşmağın ağır cezası olduğunu söyle ve bu teşkilatda her kesin eşit olduğunu söyle"dedi.

Fres anladım anlamında kafa salladı.

Virgin hepsinin görevlerini verdikten sonra geriye yaslandı ve "şimdiyse gidin" dedi.

Beşli hemen ayağı kalktı ve birinci kata inerek evin kapısından dışarı çıktı.

Beşli evden çıktıktan sonra Virgin Frese simya dükkanında aldığı içi parşomenlerle dolu olan beyaz yüzüyü verdi ve "ben şimdi San klanın gidiyorum sizde en geç yarına kadar yirmi kişi bulun ve San klanına gönderin" dedi.

Fres "tamamdır evlat" dedi.

Virgin Fresin olumlu cevabından sonra vedalaştı ve oda evden çıkarak San klanının yolunu tutdu.

Bir saatlik bir yürüyüşün sonunda iki katlı damının her kenarında ve ortada bir tane gri renkli heykeller olan binanın karşında duran Virgin derin bir nefes aldı ve San klanının kapısında doğru hareket etmeye başladı.
______________________________________

                     DÜZENLENDİ....

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin