Bu bölüm HarbiAdam21 ve kendini bir b*k sanan gerizekalı @umut44x a hitap ediliyor.
Virgin içeriye giren kızı olduğunu gördüyü zaman içinde qarip bir hiss oluşmuştu.
Kızın omuzlarına kadar uzanan siyah saçları vardı. yüzü sanki Tanrı tarafından özenle yapılmıştı kalemle çizilmiş gibi duran ince kaşları, simsiyah gözleri, küçük bir burnu, esmer bir teni ve dolqun dudakları vardı. O yüzündeki masumluk ifadesi bile onu çekici yapıyordu. Boyu 1.85di üzerine giydiyi gri renkte cübbe olsada göğüsleri kendini belli ediyordu.
Virgin kızı incelerken kızın cübbesindeki broşürü gördüyü zaman sert bir şekilde yutkundu.
Kızın broşürü bir altın yıldızdı.
Virgin kızın broşürünü gördükten sonra aklından "kuzu ayağına yatmış kurt resmen" diye geçirdi.
Kız odaya girip Virginin sağ tarafından bir metre aralıda müdür beye bakacak şekilde durduktan sonra başını aşağı dizlerinide biraz eyerek "müdür beyi selamlarım" dedikten sonra dik bir vaziyyetde müdür beyin söyleyeceyi şeyleri beklemeye başladı.
Kız içeri girdikten sonra solunda kalan çocuğa hiç önem vermemişti onun karakteri buydu soğukluk o yüzden ona Buz kraliçe diyorlardı.
Otuz tane üç yıldızlıyla savaşmış ve duyqu kırıntısı bile göstermeden hepsinin bacaklarınu kırmıştı. Hiç kimseyle çok konuşmazdı, eylenmeyi sevmezdi sadece talim yapardı.
Sobu Dilana yerini altıktan sonra Dianaya bakarak "yanındakı arkadaşının ismi Virgin" dedi.
Dilana solundakı kendi yaşlarındakı çocuğa kafasını çevirdi ve Virgini incelemeye başladı.
Aynı kendisinde ki gibi siyah ama kısa saçlar, simsiyah gözler ve erkeksi yüz hatları ile öne çıkıyordu Virginin yüzü. Virginin üzərindəki broşürü gören Dilananın yüzü hoşnut olmamış bir ifadeyle kaplandı.
Dilana Virgini bir kaç saniyye inceledikten sonra kafa selamı verdi ve Virginin karşılığını beklemeden yüzünü müdür tarafa çevirdi.
Soup derin bir nefes aldı ve Virgine bakarak "senin rakibin bu kız" dedi.
Virgin daha cevap bile veremeden Dilana "nasıl yani? Rakip derken müdür bey?" dedi.
Soup Dilana tarafa kafasını çevirdi və "rakip savaşacağız kişi veya kişiler için kullanılan bir tabidir yani bunu bu zamana kadar öyretmedilermi?" dedi alaycı bir sesle.
Aslında okulun en kıymetli öyrencisiydi Dilana fakir bir aileden gelmesine bakmayarak çok çalıştı ve bir yılda bir altın yıldız oldu tabi bu sadece konumunu diyil kendine güveninide yükseltmişti talebelere yukarıdan aşağı bakmaya başlamıştı ama hakkıda vardı otuz kişi ile savaşmış ve qalip gelmişti onu kaybetmemek adına çoğu şeye göz yumuyorlardı.
Dilana "onu biliyorum müdür bey ama" sol işaret parmağını Virgin tarafa tutarak "bu ezikmi benim rakibim!" dedi sitem dolu bir şekilde.
Soup tam bir şey söyleyeceyi sırada Virgin "pardon ezik derken?" dedi.
Dilana yüzünü Virgin tarafa çevirerek "sana öyretmemişler qaliba iki kişi konuştuğu zaman üçüncü kişi fazladır o yüzden geride kal" dedikten sonra yüzünü müdür beye çevirdi.
Virgin yüzüne yerleştirmiş olduğu gülümseme ile "biz müdür beyle konuşuyorduk sonra sen geldin acaba fazla olan kim" dedi.
Diana kafasını Virginin olduğu tarafa öfkeli bir şekilde çevirdikden sonra öküz gibi burnundan nefes verdi tam bir şey söyleyeceyi sırada Soup aranın daha fazla karışmaması için "Dilana senle onun arasında bir karşılaşma olacak dediysem olacak demektir" dedir emreder bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti ( TAMAMLANDI)
Fantasy#1 teknikler - 5.11.2019 #1 birlik - 5.11.2019 #1 ordu - 5.11.2019 #1 imparatorluk - 5.11.2019 #1 webnovel - 5.11.2019 Bu kitap tamamen hayal gücü ile yazılmamıştır bu kitap gerçeklerle ilgi bir kitaptır. İnsanlığa özgür olduklarını söyleyip onları...