İlk İki Av

4.1K 322 111
                                    

Sabah olunca Virgin uyandı ve kulübeden çıkıp yakındakı göle gitti.

Göle vardıktan sonra elini yüzünü yıkadı ve dün yaşananları aklına getirdi ve hafif kısık bir sesle " demekki birini öldürdüğüm zaman seviye atlıyorum " dedi.

Virgin gölün yanında oturup şimdi ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Eğer köye dönerse herkes onun üstündeki güzel giyimleri görüp olaya bağlayabilirilerdi.

O yüzden karar verdi ve "Lisa ormanın derinliklerinde benim savaşa bileceğim hayvanlar olan bir yer gösterirmisin?" Dedi.

Bir kaç saniye sonra Lisa" efendimin istediyi koşullardaki yer için on kilometre güneye (yani ormanın içi ) gitmesi gerekiyor " dedi.

Virgin Lisa'nın dediyi yönde yani güneye doğru gitmeye başladı. Yaklaşık bir kaç saat sonra Lisanın gösterdiği yere varmıştı. Burada orman vardı (aaaaaa ormanda orman var :) ) birde şelale vardı.

Virgin şelaleyi araştırdıktan sonra arkasında mağara olduğunu anladı.

Mağara ne çok büyüktü nede çok küçüktü Virginin yaşadığı  kulübede beş, altı kat genişliyindeydi.

Virgin " idare eder dokuz ay civarı burada kalıp eğitim filan yaparım sonrada AĞLAYAN KAPLUMBAĞA krallığına giderim" diye kendi kendine konuştu.

Virgin mağaradan çıktıktan sonra ormanda av bulma umuduyla canavar  aramaya başladı. Bir kaç dakika sonra karşısına bir sırtlan çıktı. Sırtlan ikinci seviyye çıraktı, iki uzun sivri dişi dikenli bir kuyruğu vardı.

Sırtlan Virgin'in gördüğü gibi hırlayıp saldırıya geçti.

Virgin hemen boyutsal yüzüyünden Tayron'dan aldığı kılıcı çıkartdı ve savunma pozisyonuna geçti. Sırtlan, Virgin ile aralarında bir kaç metre kala bir pençesinin üzerinde sola kıvrandı ve kuyruğu ile saldırdı. Gelen saldırı Virgin'in kılıcı ile çarpıştı .Virgin savunma yapsada saldırıdakı güç ile geriye doğru savruldu ve arkadakı ağaca çarpıp yüz üstü yere düşte. Virgin kalkarken bir ağız dolusu kan kustu ve kılıcını sımsıkı tutup saldırdı. Virgin, sırtlan ile aralarında bir kaç metre kala kılıcı sağdan sola yatay biçimde savurdu. Kılıç sırtlana çarpmıştı amma sırtlan Virgin gibi uçmadı sadece bir kaç metre sola doğru sürüklendi. Sırtlan saldırıya geçeceyi vakit karşısındaki Virgin'e baktı amma Virgin yerinde yoktu. Sırtlan arkasında enerji dalgası hiss edince kuyruğu ile savunma yaptı amma bu sadece bir aldatmacaydı kuyruğu ile sırtlan arkasını korumaya aldığı vakit yanları açıktı bu yüzden Virgin sağdan sola yatay bir şekilde kılıcı savurdu. Bu sefer sırtlan Virgin gibi uçup soldakı iri ağaça çarptı. Sırtlan ayağa kalkacağı sırada Virgin ayağını sırtlanın kafasına bastırdı ve kılıcı düz bir şekilde boğazına soktu. Sırtlan boğazına giren kılıçla bir kaç saniyye sonra can verdi.

Virgin bir ağız dolusu kan tükürdü ve " hayvan oğlu hayvan amma güçlü çıktı "dedi sonra sırtlanın ensesindeki enerji çekirdeyini aldı ve sırtlanı boyutsal yüzüyüne attı ve şelaleye doğru gitti.

Virgin şelaleye vardıktan sonra "Lisa kara büyücülükle ilgili bir sanat bula bilirmisin?" Dedi.

Lisa "tamam efendim arıyorum" dedi.

Virgin Lisa'dan cevap aldıktan sonra biraz çalı-çırpı  topladı ve akşama yaklaşdığı için ateş yaktı. Ateş harmanlandıktan sonra boyutsal yüzüyünden sırtlanlı çıkardı ve derisini yüzüp etini parçalara ayırdı ve parçalardan bir kaç tane alıp bir çubuğa geçirip ateşin yanlarındaki yere dikilmiş çubukların üzerine yerleştirdi. Sonra ise boyutsal yüzüyünden sırtlanın çekirdeyini aldı ve inceledi.

Kırmızı renkli, serçe parmağı boyda olan bir kristale benziyordu.

Virgin kristali eline alıp meditasyon yapmağa başladı.

bir saat sonra etin güzel kokusu burnuna gelen Virgin gözlerini açtı ve ateşin üzerindeki çubukdakı etleri alıp yemeye başladı.

On dakika sonra yemeyi bitiren Virgin yeniden meditasyon durumuna geçti ve taşı özümsemeye başladı.

Bir saat sonra taşı özümseyip bitirmişti amma bir deyişiklik olduğunu hiss etmedi o yüzden "Lisa durumumu göster " dedi.

İsim: Virgin
Soyadı:********
Unvan:yok
Büyücülük seviyesi: 2. Ğseviye çırak ((4/100) yani kaç tane daha öldürmesi gerektiği )
Savaşçılık seviyesi: 3. seviye çırak
Element: Kara büyü
Teknikler: savaş sitili birinci seviyye...

Virgin durumuna baktıktan sonra düşüncelere daldı.' Neden acaba savaşçılık ve büyücülükte sseviye atlayamadım?' , 'halbuki sırtlanı öldürdükten sonra seviyye atlamalıyımdı ve ya çekirdeyini özümsedikten sonra amma neden ?' Diye kendi kendine düşünüyordu.

Bir saat falan düşündükten sonra yüzünde bir gülümseme vardı Virgin'in. Durumundakı kara büyücülüyün karşısındakı rakamların ne işe yaradığını anlamıştı. Ne kadar çok öldürürse o kadar seviye atlaya bilirdi. İkicisi yani savaşçılıkın neden seviye atlamadığına gelirsek oda kendinden düşük seviyeli canavarların kristallerini özümsediyinde bir işe yaramıyormuş kendinden yüksek ve ya kendi ile aynı seviyyeli canavar çekirdeyi lazımdı.

Virgin bunları düşünürken Lisa " efendim kara büyücülükle ilgili bir teknik var ismi 'Kara büyücünün kalkanı' " dedi.

Zaten ismindende anlaşıldığı kadarıyla kalkanmış napacaksa artık. Neyse yinede hiç olmamasından iyiydi.

Virgin " gönder gelsin " dedi ve sırtlanın derisini magaranın içinde yere serdikten sonra uzandı ve yattı.

Sabahın ilk ışıkları ile Virgin mağarada uyandı ve gerilme hareketleri yaptıktan sonra mağaradan çıktı. Şelalede elini-yüzünü yıkadıktan sonra  avlanmak için ormanda canavar aramaya başladı. Bir saat sonra Virgin bir tane gergedan buldu.

Gergedan üçüncü seviye çırak seviyesinde idi.  Burnunda iki büyük boynuz vardı. Boynuzların biri bir metre boyundaydı ve çok tehlikeli görünüyorlardı. Bedeni ise kocamandı neredeyse bir tona yakın bir eti vardı.

Virgin ve gergedan bir birilerine bakarken gergedan saldırıya geçti.

Virgin gergedanın saldırıya geçtiyini gördüyü zaman yavaşça ' Kara büyücünün kalkanı ' dedi ve karşısında simsiyah iki buçuk metre boyunda bir kalkan yoktan var oldu. Gergedan büyük bir güçle kalkana çarptıktan sonra büyük bir patlama oldu. Gergedanın çarptığı kalkan yerinde sabit kalırken gergedanın boynuzlarının ikiside kırılmıştı ve toynaklarının üzerinde zar-zor duruyordu. Virgin hemen saldırıya geçti çünki anladıki gergedan bütün gücü ile saldırmışdı ve şimdiyse güçlükle toynaklarının üzerinde  kalıyordu. Virgin boyutsal yüzüyünden kılıcını çıkardı ve gergedanın ensesine doğru kılıcı yukarıdan aşağıya soktu. Gergedan ensesine giren kılıçla birlikte bir kaç saniyye debelendikten sonra yere yığılıp öldü.

Virgin gergedanın öldüyünden emin olduktan sonra ensesindeki çekirdeyi çıkardı ve gergedanla birlikte boyutsal yüzüyüne gönderdi.

Virgin durumunu merak etdiyinden "Lisa durumumu göster" dedi.

İsim: Virgin
Soyadı:********
Unvan:yok
Büyücülük seviyesi: 2. seviye çırak (5/100)
Savaşçılık seviyesi: 3. seviye çırak
Element: Kara büyü
Teknikler: savaş sitili birinci seviye,kara büyücünün kalkanı.....

'hmmm demek ki, düşündüyüm gibi ' diye kendi-kendine konuştu.

Virgin şelaleye geldikten sonra gergedandan aldığı çekirdeyi özümsemeye başladı.

Bir saat sonra Virgin bir seviye atlamış ve dördüncü seviye çırak olmuşdu gece olduğundan sırtlan etinden yemiş ve uyumuştu.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Merhaba 1000 kelime

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin