Bölüm 82

671 63 3
                                    

Karşımda gördüğüm şey mavi renkte, üç metre yüksekliğinde, iki metrelik dairevi bir alanı kaplayan enerji çekirdeği idi. Askerin de dediği gibi yaklaşık on kilo ağırlığı vardı.

“acaba böyle bir çekirdeğin olması ihtimali varmı? Bu sorumun cevabı sadece Lisa da ola bilir o yüzden beklemeliydim“ diye aklımdan geçirdikten sonra gökten düşmüş bu nimetten faydalanmak için yalnız olmalıydım o yüzden, “sen git ve buraya hiç kimsenin gelmemesini sağla“ dedim.

Asker “emredersiniz efendim“ dedikten sonra ayak seslerinden uzaklaştığını anladım.

Ayak sesleri kesildikten sonra enerji çekirdeğine doğru bir kaç adım attım.

Aramızda bir kol mesafesinden az bir mesafe kala durdum ve yerde bağdaş kurarak oturmaya başladım. Bir kaç saniye bu velinimetin buraya nasıl geldiğini düşündükten sonra sağ elimi çekirdeğe doğru götürdüğüm sırada gözlerimi kapatmıştım.

Elim çekirdeğe ulaştıktan sonra bedenime giren enerji ile kas katı kesildim. Bedenimdeki kemiklerin sanki her biri tek tek kırılıyordu “enerji akışını sabitleştirmeliyim yoksa bu çekirdek benim sonum olacak“ diye acıdan dişlerimi sıkarken aklımdan geçirmiştim.

Bir dakikalık keskin acıdan sonra sonunda enerji akışını düzene soktum ve çekirdekteki enerjiyi çekmeye başladım.

Bir kaç dakika sonra dantiamın olduğu kısımdan gelen kırılma sesiyle seviye atladığım fark ettim. Seviye atladığıma göre dantiam büyümüştü o yüzden bedenime giren enerji miktarını arttırmam lazımdı.

Ne kadar zaman geçtiğini bilmiyordum ama dantia kısımdan gelen bir kırılma sesiyle yine seviye atladığımı fark ettim. Bu yüzden enerji akışını eskisine göre daha da hızlı bir şekilde bedenime çekmeye başladım.

Birinin omuzuma dokunması ile gözlerimi öfkeli bir şekilde açtım ve arkamı dönerek karşımda gördüğüm askere “ne var? Ne istiyorsun?“ diye öfkeli bir şekilde sordum.

Asker sesinin titremesine engel olamayarak, “e, e, efendim öğlen oldu yeni kralı görmeye gelenler var“ demesiyle gözlerim fal taşı gibi açılmıştı “nasıl yani ben dün akşamdan bu zamana kadar sadece iki seviyemi atlaya bilmiştim?“ diye sitem dolu bir şekilde aklımdan geçirmiştim.

Çoğu insan yarımda günde iki seviye atladığı zaman kendi yerlerinde dâhilerin dahisi olarak görebilirdi ama benim planlarım için bu orta derecede iyiydi.

Ayağa kalkarak üzerimdeki tozları silkeleyerek temizledikten sonra “tamam, hadi gidelim“ dedim ve askerin yanından geçerek yukarıya doğru merdivenlerle çıkmaya başladım.

Yukarıya doğru çıkarken, “öğlen olduğuna göre Lisa yüklemeyi bitirmiş olmalı. Lisa?“ diye zihnimde sorduğumda Lisanın “emredin efendim“ diyen sesi beynimin içinde yankılandı.

“yükleme bitti mi?“ diye sorduğumda Lisa dan, “bitti efendim“ diye onaylayan cevap aldım ve “durumumu göster o zaman“ dedim.

İsim: Virgin
Soyadı:************
Element : kara büyü
Savaşçılık: usta 7.seviye
Büyücülük: çırak 5.seviye
Teknikler: çırak 1.seviye savaş stili, kara büyücünün kalkanı karanlık girdap.

“güzel savaşçılıkta ilerleme kaydediyorum ama kara büyücülükte sıfır. O konu bir ara çalışmam lazım“ diye aklımdan geçirdikten sonra dün enerji çekirdeğinin nerden buraya gelip düştüğünü Lisaya soracağım aklıma geldi ve “Lisa aşağıdaki enerji çekirdeğinden haberin varmı? Onun buraya nasıl gelip düştüğünden falan“ diye sorduğumda Lisa dan bir kaç saniye cevap gelmedi bu sırada mahzende çıkmıştık ve yukarı kata doğru hareket ediyorduk.

Sonsuz Karanlık-Karanlığın Adaleti  ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin